• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.633 votes
Profile

Verslavingen

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Mmm..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

wyatt earp wrote:

Ik heb precies hetzelfde. Elke keer neem ik me voor om even niks te kopen, maar meestal kan ik mezelf niet bedwingen en kom ik nog met een stapel thuis .

Vreselijk. Ik weet dat ik het niet moet doen, toch waren het er weer 13 gister.. koopjesbak of niet.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Eigenlijk zijn we dus verslaafd aan films. Dwangmatig kopen .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

We zien elkaar wel in de afkick kliniek.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Jup, daar zullen we wel eindigen met onze koopverslavingen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wel naambordjes dragen met je nickname he, anders herkennen we elkaar straks niet.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik sta nu ook bij de hoogste 250 kwa filmkijkers op gebied van berichten. Officieel een no-life'er nu

Raar, want op musicmeter post ik 10 keer meer. Een jaar of 2 geleden kwam ik hier gemiddeld maar om de 2 weken, en dat was dan enkel lezen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Je raakt verslaafd, pas maar op

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

AGE-411 wrote:

Ik sta nu ook bij de hoogste 250 kwa filmkijkers op gebied van berichten. Officieel een no-life'er nu

Raar, want op musicmeter post ik 10 keer meer. Een jaar of 2 geleden kwam ik hier gemiddeld maar om de 2 weken, en dat was dan enkel lezen.

Ik sta er ook al weer een tijdje in.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Rianneke_Dan wrote:

Je raakt verslaafd, pas maar op

Het is wel verspreid over 4 jaar. Dus dat is gemiddeld 435 berichten per jaar.

Op musicmeter haalde ik dat in mijn topperiode per week

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Als je er eenmaal in staat, kom je er ook nooit meer uit, zo lijkt het. Ik sta op 133.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Wtf 98.. Ik lul te veel.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

2 verslavingen = Red Bull en de andere verslaving van mij ga ik hier niet meer bespreken haha.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Ah, gossie. Red Bull was mijn volgende update bij mij verslavingen lijst (Bullit mag ook)

Spirou

• 254 messages
  • 0 votes

Scholieren drinken die rommel altijd. Als ik 's middags boodschappen ga doen dan staan er altijd wel een paar scholieren met zo'n blikje in hun hand voor de supermarkt of bij de kassa. Alsof het stoer is om met zo'n blikje energydrink gezien te worden. Ze beseffen zeker niet hoe slecht die troep is voor je lichaam en tanden?

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Niet alles wat scholieren doen is om stoer te zijn. Een blikje energie heeft vaak een oppeppend effect.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Spirou wrote:

Scholieren drinken die rommel altijd. Als ik 's middags boodschappen ga doen dan staan er altijd wel een paar scholieren met zo'n blikje in hun hand voor de supermarkt of bij de kassa. Alsof het stoer is om met zo'n blikje energydrink gezien te worden. Ze beseffen zeker niet hoe slecht die troep is voor je lichaam en tanden?

Tja, stoer is het niet echt meer vind ik. Ik zie ook zovaak 8 jarige koters met een blikje Red-Bull staan. Het is gewoon normaal geworden. Toen ik die leeftijd had mocht ik 1x per week één glas kindercola. Dat waren pas tijden.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Trouwens, dat is heerlijke shit, dat kindercola!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Heb eigenlijk geen idee meer hoe het precies smaakt. Heb al in geen jaren meer kindercola op.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

planet_of_death wrote:

Niet alles wat scholieren doen is om stoer te zijn. Een blikje energie heeft vaak een oppeppend effect.

Ik merk zelf eigenlijk nooit wat van het zogenaamde oppeppende effect, maar het is wel heel lekker .

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Heerlijke troep blijft 't

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Bij DVD's is het net zoals bij bier; ik kan het nooit bij gewoon één laten, maar moet (dwangmatig) altijd meer hebben. Met dien verbinding tussen beide dat ik dankzij de kater van het ene de kijkachterstand van het andere niet in kan halen. Kortom; een niet te doorbreken cyclus. Zó lastig!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Pruim wrote:

Bij DVD's is het net zoals bij bier; ik kan het nooit bij gewoon één laten, maar moet (dwangmatig) altijd meer hebben. Met dien verbinding tussen beide dat ik dankzij de kater van het ene de kijkachterstand van het andere niet in kan halen. Kortom; een niet te doorbreken cyclus. Zó lastig!

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Typische verschijnselen van een verslaving .

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

wyatt earp wrote:

(quote)
Ik merk zelf eigenlijk nooit wat van het zogenaamde oppeppende effect, maar het is wel heel lekker .

Ik heb energie-drank nooit beschouwd als stoer, het is gewoon drinken toch Maar nu we toch die richting op gaan, ik ben een verslaving voor "Sourcy Vitamin Water" opgelopen. En daar krijg ik trouwens meer energie van dan een blikje Red Bull.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Red Bull heb ik één keer gedronken, vond ik zo smerig.. daarna nooit meer.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik heb een Cassis-verslaving wat ik gelukkig beperk tot het weekend. Het punt is dat als ik aan een fles begin, ik een hele fles op drink.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

AchmedATM wrote:

(quote)

Maar nu we toch die richting op gaan, ik ben een verslaving voor "Sourcy Vitamin Water" opgelopen

Dat is echt zo lekker, ik heb dat een tijdje geleden ook veel gedronken, totdat ik erachter kwam dat er een bepaalde stof inzat waardoor ik veel buikpijn kreeg. Jammer want het was wel lekker

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

melk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.