- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb precies hetzelfde. Elke keer neem ik me voor om even niks te kopen, maar meestal kan ik mezelf niet bedwingen en kom ik nog met een stapel thuis
.
Vreselijk. Ik weet dat ik het niet moet doen, toch waren het er weer 13 gister.. koopjesbak of niet.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Eigenlijk zijn we dus verslaafd aan films. Dwangmatig kopen
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
We zien elkaar wel in de afkick kliniek. 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Jup, daar zullen we wel eindigen met onze koopverslavingen...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wel naambordjes dragen met je nickname he, anders herkennen we elkaar straks niet.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik sta nu ook bij de hoogste 250 kwa filmkijkers op gebied van berichten. Officieel een no-life'er nu 
Raar, want op musicmeter post ik 10 keer meer. Een jaar of 2 geleden kwam ik hier gemiddeld maar om de 2 weken, en dat was dan enkel lezen. 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Ik sta nu ook bij de hoogste 250 kwa filmkijkers op gebied van berichten. Officieel een no-life'er nu 
Raar, want op musicmeter post ik 10 keer meer. Een jaar of 2 geleden kwam ik hier gemiddeld maar om de 2 weken, en dat was dan enkel lezen.
Ik sta er ook al weer een tijdje in.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Je raakt verslaafd, pas maar op
Het is wel verspreid over 4 jaar. Dus dat is gemiddeld 435 berichten per jaar.
Op musicmeter haalde ik dat in mijn topperiode per week 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Als je er eenmaal in staat, kom je er ook nooit meer uit, zo lijkt het. Ik sta op 133. 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
2 verslavingen = Red Bull en de andere verslaving van mij ga ik hier niet meer bespreken haha. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ah, gossie. Red Bull was mijn volgende update bij mij verslavingen lijst
(Bullit mag ook)
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Scholieren drinken die rommel altijd. Als ik 's middags boodschappen ga doen dan staan er altijd wel een paar scholieren met zo'n blikje in hun hand voor de supermarkt of bij de kassa. Alsof het stoer is om met zo'n blikje energydrink gezien te worden. Ze beseffen zeker niet hoe slecht die troep is voor je lichaam en tanden? 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Niet alles wat scholieren doen is om stoer te zijn. Een blikje energie heeft vaak een oppeppend effect.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Scholieren drinken die rommel altijd. Als ik 's middags boodschappen ga doen dan staan er altijd wel een paar scholieren met zo'n blikje in hun hand voor de supermarkt of bij de kassa. Alsof het stoer is om met zo'n blikje energydrink gezien te worden. Ze beseffen zeker niet hoe slecht die troep is voor je lichaam en tanden?
Tja, stoer is het niet echt meer vind ik. Ik zie ook zovaak 8 jarige koters met een blikje Red-Bull staan. Het is gewoon normaal geworden. Toen ik die leeftijd had mocht ik 1x per week één glas kindercola.
Dat waren pas tijden. 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Trouwens, dat is heerlijke shit, dat kindercola! 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Heb eigenlijk geen idee meer hoe het precies smaakt. Heb al in geen jaren meer kindercola op.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Niet alles wat scholieren doen is om stoer te zijn. Een blikje energie heeft vaak een oppeppend effect.
.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Bij DVD's is het net zoals bij bier; ik kan het nooit bij gewoon één laten, maar moet (dwangmatig) altijd meer hebben. Met dien verbinding tussen beide dat ik dankzij de kater van het ene de kijkachterstand van het andere niet in kan halen. Kortom; een niet te doorbreken cyclus. Zó lastig!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bij DVD's is het net zoals bij bier; ik kan het nooit bij gewoon één laten, maar moet (dwangmatig) altijd meer hebben. Met dien verbinding tussen beide dat ik dankzij de kater van het ene de kijkachterstand van het andere niet in kan halen. Kortom; een niet te doorbreken cyclus. Zó lastig!

wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Typische verschijnselen van een verslaving
.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
.
Ik heb energie-drank nooit beschouwd als stoer, het is gewoon drinken toch
Maar nu we toch die richting op gaan, ik ben een verslaving voor "Sourcy Vitamin Water" opgelopen. En daar krijg ik trouwens meer energie van dan een blikje Red Bull.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Red Bull heb ik één keer gedronken, vond ik zo smerig.. daarna nooit meer.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik heb een Cassis-verslaving wat ik gelukkig beperk tot het weekend. Het punt is dat als ik aan een fles begin, ik een hele fles op drink.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Maar nu we toch die richting op gaan, ik ben een verslaving voor "Sourcy Vitamin Water" opgelopen
Dat is echt zo lekker, ik heb dat een tijdje geleden ook veel gedronken, totdat ik erachter kwam dat er een bepaalde stof inzat waardoor ik veel buikpijn kreeg. Jammer want het was wel lekker