- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Milk & Fruit, is dat lekker joh? Lijkt me best troep eigenlijk. Die pakken zijn dat toch?
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
. Tijdens de examens maak ik me ook wel iets te vaak schuldig aan een overmatig caffeinegebruik (red bull, burn, monster, ...), wat ervoor zorgt dat ik 't elke keer na een examenperiode weer beu gedronken ben.
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja maar dat zijn twee verschillende drankjes hoor 
Dat heet fruitmelk:
En dit is Milk & fruit:

Maar fruitmelk is ook heel lekker, inderdaad net milkshake 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Niet te veel van drinken; want beide bevatten suiker!
Het verantwoorde alternatief is Optimel of Vivit Light.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja het zijn inderdaad wel hele zoete drankjes. Maar van Milk & Fruit heb je nu ook light. Maar ik hou het eigenlijk bijna altijd bij Optimel, ook erg lekker en een stuk beter voor je. En dan af en toe een glas Milk & Fruit 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Koffie, en andere dingen met caffeine ben ik ook eigenlijk wel verslaafd aan. Het is al lang geleden dat ik niet 's ochtends een kop koffie nam, heerlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vreselijk. Ik ben volgens mij een van de weinigen die geen koffie of thee lust. Bij uitdroging of gebrek aan beter zou ik nog wel eens koffie nemen, mits er meer melk dan koffie in zit. En een goeie portie suiker, anders krijg ik het niet af.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Niets zo lekker als een sterke bak zwarte koffie in de vroege ochtend 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Eens, liefst met een peuk.
Jammer dat ik niet meer rook.
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Echt waar joh? Ik zou kotsmisselijk mijn deur uitgaan, als ik dat op mijn lege maag zou krijgen. Ik ontbijt ook nooit, dus dan lijkt het me sowieso geen succes.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, ik weet het. Heb het al een paar keer proberen aan te wennen om iets te eten voordat ik ga werken, maar helaas. Ik word er misselijk van, valt me te zwaar op mijn maag. Zelfs crackers of die fruitdrink krijg ik niet af.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ooh, dat is wel vervelend. Ik zou me namelijk juist heel vervelend voelen op m'n werk of op school als ik niks gegeten heb, dan wordt je snel duizelig enzo. Had het gister nog, geen tijd om te lunchen en elke keer als ik bukte en weer omhoog kwam werd het ff zwart voor m'n ogen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Koffie is echt ranzig
Behalve die speciale koffie bij de Starbucks. Maar ja dat kan je ook amper koffie noemen volgens mij 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Bij uitdroging of gebrek aan beter zou ik nog wel eens koffie nemen
Alhoewel koffie wel een uitdrogend effect heeft
Vind het verder wel (inmiddels) erg fijn af en toe. Eerdergenoemde Red Bull, Optimel en Vifit zijn ook om te smullen.. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Turkse pizza's en (wel malse en verse) broodjes shaorma.
Mijn lijst begint een mooie scroll te worden.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Scholieren drinken die rommel altijd. Als ik 's middags boodschappen ga doen dan staan er altijd wel een paar scholieren met zo'n blikje in hun hand voor de supermarkt of bij de kassa. Alsof het stoer is om met zo'n blikje energydrink gezien te worden. Ze beseffen zeker niet hoe slecht die troep is voor je lichaam en tanden?
Toen ik nog op school zat, dronk ik minimaal 2 blikjes energydrink per dag (Bullit altijd). Met hooguit 4 uur slaap per dag kon ik echt niet zonder, anders viel ik gewoon in slaap.
Geeft wel aan dat dat spul echt oppeppend is, maar rotzooi is het zeker. Gelukkig drink ik die zooi al jaren niet meer.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Rotzooi ken je het inderdaad wel noemen ja. Ik heb 2 jaar geleden op een LAN-party 24 blikjes bullit op. Ik was bijna anderhalve week kapot. Als ik nog meer ervan had gedronken was ik waarschijnlijk in coma geraakt door alle caffeine.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Is ook wel een beetje je eigen schuld als je 24 blikjes drinkt, het is niet dat het een heel onbekend drankje is waarvan niemand weet dat er caffeine in zit 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Rotzooi ken je het inderdaad wel noemen ja. Ik heb 2 jaar geleden op een LAN-party 24 blikjes bullit op. Ik was bijna anderhalve week kapot. Als ik nog meer ervan had gedronken was ik waarschijnlijk in coma geraakt door alle caffeine.
Wow... Ben blij voor je dat je nog leeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is gewoon dom. Je kunt zelf toch wel bedenken dat zoveel echt niet goed voor je is, als je het zo snel achter elkaar drinkt?
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik was een tijdje behoorlijk verslaafd aan het rommel wat speed heet.
Mischien wel wat vergelijkbaar. Je kan op een gegeven moment de hele wereld aan, maar oh wat is de kater groot en wat kom je jezelf ongelooflijk tegen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik was een tijdje behoorlijk verslaafd aan het rommel wat speed heet.
Ik was vanaf m'n zevende jaar al verslaafd aan Speed. Minimaal 1x per week. Al heb ik het dan nu wel over de film... 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Haha de film ja, wat was Keanu daar toch leuk 
@ Don Dijk, speed is toch een harddrug?