- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Mja, ik heb jaren bij een Chinees en jaren bij een Italiaanse ijssalon gewerkt dus ik kan er over meepraten.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik heb daar ook erg last van, ik heb een te snelle stofwisseling of zoiets. Mensen zien mij altijd bikken voor het leven. En dan denken ze wtf, waarom ben je zo dun.
Snelle stofwisseling inderdaad, heb ik ook last van. Was een keer 2 maanden in Amerika, ontbeten bij Wendy's, lunchen bij McDonalds en avondeten bij een buffet en dan 5 keer zoveel eten als de vleeshompen om me heen van 150 kilo en meer. Maar wat gewicht erbij krijgen ho maar, wel een paar puistjes 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat had ik ook op jouw leeftijd, totdat je op een leeftijd komt dat de kilo's er sneller aankomen dan ze eraf gaan
. Dan maar een dag extra naar de sportschool.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Laten we hopen dat die dag voor mij ook nog komt, een paar kilootjes erbij kan ik wel gebruiken 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ikzelf kom ook niet aan, wat ik ook eet. Volgens mij is dat wel gevaarlijk want je krijgt helemaal geen visuele feedback dat je slecht bezig bent, tot je ineens iets aan je hart krijgt.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ikzelf kom ook niet aan, wat ik ook eet. Volgens mij is dat wel gevaarlijk want je krijgt helemaal geen visuele feedback dat je slecht bezig bent, tot je ineens iets aan je hart krijgt.
Dat is inderdaad zo, goede opmerking.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Een snelle stofwisseling... god, had ik dat maar. 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Dat had ik ook op jouw leeftijd, totdat je op een leeftijd komt dat de kilo's er sneller aankomen dan ze eraf gaan
. Dan maar een dag extra naar de sportschool.
Beter eten wat je wilt en sporten, dan op dieet 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Idd gewoon een beetje uitzien wat je eet en wat sporten. Dan kan je bij wijze van spreken alles eten. De meeste diëten zijn toch niet vol te houden.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Diëten, daar begin ik niet aan. Behalve dat ze niet goed zijn vol te houden zijn ze vaak ook nog eens ongezond. Óf je krijgt veel te weinig calorieën binnen òf je mist een heleboel voedingsstoffen. Over het algemeen kom je met logisch nadenken over wat wel en niet goed voor je is een heel eind. En inderdaad moet je voedselinname in verhouding zijn met de calorieën die je verbrandt. Hoe meer je eet, hoe meer je moet bewegen. Zo simpel is het eigenlijk.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Als je op dieet kunt, kun je er blijkbaar ook weer af. Daar ligt de fout al. Ik had ooit een vriendin die zo 1x per week een 'sapjesdag' hield... niks anders dan sap en water! Gaat he-le-maal nergens over. En idd Selma, zo simpel is het ook.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Een snelle stofwisseling... god, had ik dat maar.
Wil je met mij ruilen?
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Computer gamers 'have reactions of pilots but bodies of chain smokers'
... en toen dacht Pietje, na zijn prestaties in Call of Duty, dat het leger wel iets voor hem zou zijn ... 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Oei... dan is het toch maar beter dat ik minder ben gaan gamen. 
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
Kauwgom,ik kan heel de dag door kauwgom kauwen,hahaha
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Aangezien er al een tijdje geen verslavingen zijn geplaatst, gooi ik er nog maar eens eentje in:
Bugles Nacho Cheese + De kaassaus in zo'n spuit in de vorm van een kok! Heerlijk, net weer een zak leeggegeten!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die zijn inderdaad erg lekker ja, alleen niet te vaak eten want dan word je echt kotsmisselijk
Ik ben momenteel weer verslaafd aan Disney spullen kopen. Ik zie ook weer erg veel leuke dingen wat ik gewoon moet hebben, terwijl ik ook wel weet dat je niet altijd zomaar alles kan kopen, maar wat zou dan lekker zijn. Gewoon aankopen zonder op je saldo te letten.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Heb ik ook last van, alleen dan niet met Disney spullen
. Wel met gewoon dvd's. Ik kan niet een mediawinkel uitlopen als MM of FRS zonder een paar dvd's mee te nemen... Wel vervelend, want het geld groeit me niet op de rug als 15-jarige...
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Same here, en als ook hè ouders nog in de weg zitten...
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat had ik in het begin heel erg, toen ik net begon met dvd's sparen. Ik moest gewoon elke keer als in ging winkelen wat dvd's kopen, anders was ik helemaal chagrijnig
Nu heb ik dat gelukkig niet meer zo, heb toch heen plek meer voor dvd's. Maar met Disney spullen kan ik het toch elke keer niet laten.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik ken het met dvd's, ook al denk je even kijken, loop je er toch weer mee naar buiten.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Gister was ik in Plato, mezelf voorgehouden om niet meer dan 15 euro uit te geven.
Uiteraard kwam ik met een stapel cd's weer thuis. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja en je vergist je eigen er nog snel in ook. Ik had laatst bij de Mediamarkt een stapel dvd's allemaal zo rond 6 a 7 euro, ik dacht nou leuk heb ik weer een paar dvd's voor niet al teveel geld. Totdat je die stapel bij de kassa neerzet en ze het bij elkaar gaan optellen, valt toch even tegen dan 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ziet er uit als vegetarische chocolade
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Ik heb precies hetzelfde. Elke keer neem ik me voor om even niks te kopen, maar meestal kan ik mezelf niet bedwingen en kom ik nog met een stapel thuis
.