- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Goedzo! 
Je hebt alle concentratie nodig om films beter te beoordelen 
Momenteel een update bij mij verslaving: stroopwafels
3 per dag zou lekker zijn, maar je blijft ermee doorgaan tot je alleen maar stroopwafels ziet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Kan je ook zo heerlijk misselijk van worden
Maar zo'n lekkere warme stroopwafel van een kraampje (in de stad) kan ik vaak ook niet laten.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ohja, de Lama's en Wegmisbruikers. Toch wel programma's dat ik wekelijks/dagelijks zie.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ohja, de Lama's en Wegmisbruikers. Toch wel programma's dat ik wekelijks/dagelijks zie.
De lama's kan ik ook geen genoeg van krijgen. Ik heb die filmpjes al zo vaak gezien, maar blijft gewoon grappig. Ik erger me wel echt helemaal kapot aan die comments op Youtube op die filmpjes. Hahahhahah xD @2.24 Ruben lacht even naar Tijl. OMG Ruben M is zooooo lekkur.
grrr...
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ben trouwens verslaafd aan de tosti´s op mn school, redband drop-fruit duo´s. Als je zo´n zak open trekt MOET ie helemaal op, hoe misselijk je ook bent. Aan cola, aan ongezond eten, maar ik ben niet dik
...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ruben v/d Meer nog wel 
Geen idee of je hun website al kent, maar hierbij: klick. Daar kijk ik altijd naar (op bonusmateriaal na). Kan je gewoon kiezen welke aflevering je wilt zien, no comments en no bullshit van kijkers inbegrepen.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Die mensen zijn waarschijnlijk zo dom dat ze de / op hun toetsenbord niet kunnen vinden. Ja kende de site al, kijk meestal losse stukjes op YT op m'n iphone.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Aan cola, aan ongezond eten, maar ik ben niet dik
...
Gelukkig. Dat gave heb ik blijkbaar ook: vet eten en niet zweten. Ik kan ook 3 pizza's elk week opeten en maar 70 blijven wegen
Niet dat ik dat doe ofzeau 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Bij mij is het zelfs zo erg dat ik niet aan kan komen
hoe erg ik ook m'n best doe. Heb een keer een week lang patat gegeten (weet ook niet wat me bezielde) en was na die week een kilo afgevallen...
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik heb daar ook erg last van, ik heb een te snelle stofwisseling of zoiets. Mensen zien mij altijd bikken voor het leven. En dan denken ze wtf, waarom ben je zo dun. 
Vind het ook wel fijn dat ik geen aanleg heb voor overgewicht. Maar was toch liever iets zwaarder.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Heb precies hetzelfde, maar dan kijk ik weer even naar die vatsige mensen op school en zie ik toch weer dat ik blij ben met die snelle stofwisseling.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik heb ooit een paar maanden door de VS gezworven. Low budget = eten bij de Pizzeria (en die dingen zijn huge daaro) of McDonalds.
Ik kwam 64 kilo bij 1m87 terug.
Aankomen is overigens veel moeilijker dan afvallen. Als je echt wil moet je wrs gaan klooien met massa-krachttraining (dat gaat nog wel), meer eten (wordt lastig) en ook minder bewegen (voor mij onmogelijk). Nu ben ik net aan 70 maar wel op een gezonde manier. Ik vind niks erger dan dunne/iele mensen met wel een dikke (bier)buik.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Amerika is echt kut ja. Een broodje gezond of 3 appels kosten 10 dollar en een heel Mega hamburger menu 3 dollar.
Goh, hoe zouden ze zo dik worden....
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Je hebt ook wel eens geluk in de grote steden tegen een goedkope Chinees op te lopen, die verkopen echt megamegamega bakken kip met rijst ook voor een paar luizige dollars 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Ik denk dat er nu een heleboel mensen heel geirriteerd achter hun laptop zitten:
Zij kunnen alles eten en blijven en blijven slank. En nog zeuren ze erover
Maar ik moet ook bekennen dat ik ongelooflijk veel eet en eigenlijk niet zwaarder word. Maar veel mensen zeggen dan dat ik dat later nog wel ga merken.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
90% van mensen die te zwaar zijn kunnen, met een paar logische ingrepen in leef- en eetpatroon, zó 5, 10 of 25 kilo afvallen (hoeveel maar nodig is). Dat kan zelfs behoorlijk vlot. En is niet ingewikkeld.
Maar 5 kilo aankomen... pfff ik geef het je te doen. Dat vereist gewoon veel meer. Het is alleen voor minder mensen een probleem en dus onderbelicht.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Nieuwe verslaving, de een vindt het goor, de ander vindt het heerlijk en nog een ander kent het niet: Vanille Fudge 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Dit bedoel je niet neem ik aan: Vanilla Fudge - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org 
Zijn dat niet die toffees?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is erg herkenbaar, mijn moeder kan (als ze wil) zo een hele zak van die fudge opeten 's avonds. Verschrikkelijk, als ik er een gegeten heb ben ik al misselijk 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
@chevy, ja een soort van, het is niet te beschrijven, echt iets heel uitzonderlijks. Maar nogmaals de één walgt er van de ander aanbid het 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah bah, een paar van die dingen en ik ben kotsmisselijk. 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
van Lonka zijn die toch, die vierkante caramel blokken? Heb die een tijdje heel lekker gevonden, maar vind ze nu na 1 ook niet echt speciaal meer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb die een keer bij het tankstation gekocht omdat ik dacht dat het chocolade was, mijn hele mond plakte aan elkaar. Nee, die dingen ontwijk ik liever.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ziet er uit als vegetarische chocolade 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
3 Juni 2010:
Bij deze wil ik zeggen dat ik acuut gestopt ben met blowen. Heb even mijn brains gebruikt.
19 Mei 2010:
Ik ga vrijdag me eerste joint roken. Puur voor de kick.
Viel het afkicken mee?

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dacht dat dat iemand anders was
Nou ja misschien is het blowen toch niet zo goed bevallen.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
van Lonka zijn die toch, die vierkante caramel blokken? Heb die een tijdje heel lekker gevonden, maar vind ze nu na 1 ook niet echt speciaal meer.
(afbeelding)
Die heb ik in mijn jonge jaren zelf een tijdje lekker gevonden.
Maar zou ze nu absoluut niet meer naar binnen krijgen.
Ik herinner mij de smaak nog maar al te goed.
Niet alleen aan tegengegeten destijds, maar ook veel 'plezier' aan beleefd toen dat spul gaatjes in mijn kiezen 'ontdekte'.
Ik heb ooit een tijdje gewerkt bij een groothandel in snoepgoed.
Daar mochten wij (de medewerkers) gratis zoveel snoepgoed eten als we maar wilden.
(Ook die Lonka Vanilla Fudge dus)
Goede truuk, want je bent al heel gauw misselijk van allerlei rommel
en blijft er dan vanzelf vanaf.
Zo kreeg ik daar ook een afkeer van Marsrepen bijvoorbeeld.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Haha ja, dat komt me zo bekend voor.
Ik heb ooit als vakantiejob in Harderwijk in een vriezer (-35!) gewerkt, orders picken voor Albert Heijn. Stond ik met een maat 5 week op een camping daaro.
Elke dag natuurlijk ieder zo'n doos met 20 frikadellen meenemen onder onze thermopak, 's nachts als we weer bij ons tentje aankwamen, hoppa alles op het vuur en bakken maar. Klodders mayo dr op.
Maar ohohoh, wat was ik na die 5 week zát van frikadellen.