- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zolang je er alleen maar naar kijkt, en er niet zelf aan mee doet vind ik het prima 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zolang je er alleen maar naar kijkt, en er niet zelf aan mee doet vind ik het prima
Wees maar niet bang, wat ik gisteren ook al zag. Dat wil ik zelf niet meemaken. Ik zit liever in het publiek
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Gelukkig maar
Ben ook blij dat het niet zo heel vaak in Nederland komt, vind het ook maar niks als je daar in het publiek zit, al die opgefokte ventjes. Nee dan maar gewoon op tv kijken, dan wil ik nog wel eens meekijken maar echt naar zoiets toe gaan doe ik niet, is toch meer een 'mannending' geloof ik 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Muziek.
Als ik aan de computer zit moet ik gewoon muziek hebben. Dit varieert nogal eens afhangende van mijn stemming maar meestal gaat het van Cash tot Dylan en Neil Young of Beatles tot Hendrix en af en toe een Jethro Tull tussen. Ben ik slechter gezind wilt de oude collectie van Metallica of Led Zeppelin er nog wel eens doorkomen. Maar ook op mijn fiets of als ik alleen ben aan het wandelen kan ik niet zonder mijn MP3.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Muziek is nu eenmaal belangrijk en zal voor veel mensen een bijzondere steun zijn in tijden van vallen en weer opstaan. Iedereen kan zijn eigen weg gaan in de muziek en zijn emoties erin los laten dat maakt muziek voor mij zo verslavend.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Maar is het is echt een verslaving?? Ik ben ook een enorme muziekliefhebber altijd geweest veel meer dan een filmliefhebber, dat is nog even tijdelijk vanwege een kijkachterstand, maar als over is ga ik weer voor de muziek. Internet is wel verslavend, dat moet ik ook zien te minderen, dat is gekomen sinds die 24-uurs online verbinding.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Muziek is nu eenmaal belangrijk en zal voor veel mensen een bijzondere steun zijn in tijden van vallen en weer opstaan. Iedereen kan zijn eigen weg gaan in de muziek en zijn emoties erin los laten dat maakt muziek voor mij zo verslavend.
Mooi omschreven.
Ik zou niet zonder muziek kunnen. Geen dag tenminste.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Het is erg fijn inderdaad dat er voor iedere gemoedstoestand wel muziek is wat je op dat moment even nodig hebt.
Muziek in films of games is zelfs vrij bepalend voor mij. Het creëert iets, dus het is ook vaak sfeerbepalend.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Muziek.
Maar ook op mijn fiets of als ik alleen ben aan het wandelen kan ik niet zonder mijn MP3.
Muziek en beweging. Dat is toch veel beter dan dat gehang achter de computer of voor de buis. Ik zal er zelf weer wat meer op letten, bedankt
.
Gek dat niemand zijn mobieltje noemt. Als je al die mensen ziet met dat gebel en ge-sms, waarschijnlijk een eerste levensbehoefte.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
(Dick2008 schreef: Gek dat niemand zijn mobieltje noemt, waarschijnlijk een eerste levensbehoefte.)
Inderdaad, hoort al thuis in het rijtje eten, drinken, slapen etc.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Idd, nu krijg je al veel reacties van "Ik had gebeld en jij nam niet op! Waarom heb je dan een gsm?!". Alsof er 20 jaar geleden iemand zou gezegd hebben "Ik heb gebeld en jij nam niet op! Waarom zat je niet naast je telefoontoestel?!"
Ook opvallend is dat (vooral) jongeren heel de tijd bezig zijn met hun gsm, maar uiteindelijk steeds zonder belwaarde zitten. Al is dat ook grotendeels een ingeburgerde gewoonte zoals auto, tv en computer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, ik kan ook geen dag zonder mijn mobiel, dat klopt. Ik zou maar smsjes/mailtjes missen zeg..
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Film Pegasus ik ben het helemaal eens met jou, ik heb het ook niet zo op mobieltjes. Dan voel je je te berijkbaar en dat vind ik om eerlijk te zijn helemaal niet zo fijn. Voor de rest is zo'n ding wel verrekte handig. ^^
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Ik vind het heerlijk om bereikbaar te zijn. Het is fijn om te weten wanneer er echt iets belangrijks gebeurt dat je dan gewoon bereikbaar bent. Of wanneer je zelf iets belangrijks te vertellen hebt is het fijn om te weten dat je diegene kan bereiken.
Maar een ander verhaal is dan weer de Blackberry. Iedereen heeft tegenwoordig zo'n ding en zit alleen maar de hele dag zijn mail te checken, te msnen en te pingen. Dat is best vervelend als mensen om de 5 minuten op hun mobiel kijken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Om de 5 minuten? Nee, ik hoor bij de 10-minuten categorie. Maar twitteren/facebook etc vind ik dan wel weer onzin.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Twitter ben ik laatst mee begonnen maar ik vind er geen drol aan. Facebook is gewoon naast me hyves voor buitenlandse vrienden... Maar daar zit ik ook nooit op. Msn en hyves heb ik meestal wel aanstaan.
Maar dan heb je waarschijnlijk ook Web en Walk op je mobiel?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eh nee... zoveel verstand heb ik dr ook weer niet van.
Ik heb MSN en hyves er op, en mijn mails komen fijn via hotmail binnen... en dan is het prima.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Web en walk betekent gewoon dat je overal met je mobiel kan internetten, voor een vast bedrag per maand 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh ja, dan hoor ik daarbij. Ik had me zo'n abo laten aansmeren van het eerste jaar voor € 2,50 ofzo. Maar ik gebruik het eigenlijk niet echt veel.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik vind het wel prettig dat je je mails allemaal onmiddellijk binnenkrijgt.
In mijn geval hoor je heel hard 'woohoo' van Homer Simpson en dan is er weer een mailtje binnen.
.
Verder is twitteren via Ubertwitter en een Facebook-app ook wel geinig op de BBerry.
Nu nog een MM-app.
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, en als iemand je belt heb je de Anne Hathaway ringtone? 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Twitter vind ik alleen leuk met het volgen van regisseurs, ik heb Favreau gevolgd in de periode voor Iron Man 2. Zelfde voor Facebook ik ben net lid van de Resident Evil 4 pagina op facebook.
Nu nog een MM-app.
.
Die is er wel voor de Iphone/pod maar ik gebruik gewoon de browser 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Helaas is de app niet meer verkrijgbaar. Maar hij was dan ook waardeloos.
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Ik hoor bij de categorie overal registreren, vrienden maken, dan erg lang niet meer uitkijken en zo mijn mailbox wekelijks 2 à 300 mails...
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
en zo mijn mailbox wekelijks 2 à 300 mails...
... vol met kettingbrieven.
stijf
-
- 342 messages
- 232 votes
Roken, Cola (nee ik ben geen Giel Beelen)
Muziek, films, sport etc. is allemaal liefhebberij gelukkig.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Bij deze wil ik zeggen dat ik acuut gestopt ben met blowen. Heb even mijn brains gebruikt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Kijk dat zijn nog eens goede beslissingen, en nu volhouden