- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Je moet gewoon niet naar de puntentelling kijken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als een bepaalde serie ook een verslaving kan zijn, kan ik geen week zonder een episode van Grey's Anatomy.
Was zelfs zo erg dat ik vorig jaar in mijn vakantie 't echt gemist had.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Commerciele "vriendjespolitiek" troep
Dat was in het verleden niet zo. Ik keek er toen graag naar, maar allang niet meer. Opgeblazen boel.
En de puntentelling was toen ook erg spannend.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Inderdaad, als ik middelmatige optredens wil zien kijk ik wel naar Popstars. Wat overigens ook commerciele troep is. Maar zonder eerlijk punten uitdelen is het gewoon niet leuk meer...
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Haha, dat mag natuurlijk ook gewoon, maar dan kijk je waarschijnlijk ook niets anders dan SBS6? 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Neej hoor! Er is ook nog verschil in commerciele troep 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dat was in het verleden niet zo.
In 1956 was dat al. Elk land had 2 juryleden, maar omdat Luxemburg maar 1 jurylid had, mocht organiserend land Zwitserland voor de andere stem zorgen. Winnaar van het festival: Zwitserland...
En de jaren dat Engeland met Cliff Richard 2e werd omdat hij geen punten kreeg van Spanje vanwege de vete rond Gibraltar. En zo kunnen we nog doorgaan. Daarom dat Ierland verschillende keren won, wegens weinig politieke tegenstanders.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
In 1956 was dat al. Elk land had 2 juryleden, maar omdat Luxemburg maar 1 jurylid had, mocht organiserend land Zwitserland voor de andere stem zorgen. Winnaar van het festival: Zwitserland...
En de jaren dat Engeland met Cliff Richard 2e werd omdat hij geen punten kreeg van Spanje vanwege de vete rond Gibraltar. En zo kunnen we nog doorgaan. Daarom dat Ierland verschillende keren won, wegens weinig politieke tegenstanders.
Je hebt gelijk, is altijd wel een beetje vriendjespolitiek geweest. Maar goed, ik keek er destijds toch graag naar.
De eerste keer was geloof ik rond 1974 met ABBA en Waterloo en de laatste keer iets van 1983, dus allang niet meer.
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
80's muziek, côte d'or, MM, coca-cola en "B-films".
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Songfestival!
Verschrikkelijk programma.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Ook niet mijn ding, maar het enthousiasme van Amity is aanstekelijk..haha 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Dank u Brix!
Meer vraag ik niet
Afgelopen jaren is het mij steeds gelukt om nietsvermoedende vrienden uit te nodigen en dan te verassen met een songfestival avond! Helaas zijn ze inmiddels allemaal bij de pinken, mede door die voorrondes...
Maar ja, on the bright side, more fun for me!! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad, anders moet je ze steeds 'ssssht'-en.
Kijk je samen met je vriend, Amity? 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Die zit wel in dezelfde kamer ja, maar met zijn rug ernaar toe 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dus jij zit met een bak popcorn in je uppie op de bank, enthousiast mee te klappen als er weer een of ander oostblok land opkomt? 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Natuurlijk, hier zou ik toch geen grapjes over maken?
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
nu ga ik zéker de rest ook volgen (en raden wanneer dat raam aan diggelen gaat ...(niet écht hoor..grapje)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of wanneer ze met stoel en al achterover kiept 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mixed Martial Arts en voornamelijk van de UFC. Er is toch niets heerlijkers dan twee mannen, vol testosteron op elkaar te zien inrossen. Bloed, zweet en tranen en af en toe een onvervalst bloedfonteintje. Dit zijn de mooie dingen van het leven, entertainment op zijn puurst. De mooie dingen uit het leven.