• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.531 votes
Profile

Verslavingen

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Croky Chips paprika! Zo ontzettend goddelijk!

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Tha-Joker wrote:

(quote)

Ik wou net zeggen, bij mij op school hebben heel wat jochies van jonger dan ik zo'n ding...

Tot ze er een keer achter komen dat het een nep-ID is en dan kan je je portomonnee opentrekken. En dan meer geld betalen dan je aan drugs hebt uitgegeven.

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

Twix, fitness (ja), cola, muziek, film en een schilderij van Brigitte Bardot.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Ben redelijk verslaafd aan The Wire. Als ik nog er nog maar iets van zie (op Youtube bijvoorbeeld) kijk ik op 2 dagen een heel seizoen af, maakt ook niet uit in welke volgorde. Durf ook weleens een heel seizoen 2 of 3 keer achter elkaar te kijken.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

planet_of_death wrote:

Crocky Chips paprika! Zo ontzettend goddelijk!

Mijn lievelingschips ooit! Ik heb wel eens op 1 dag misschien tien van die kleine zakjes opgegeten

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Ik zag net dat ik Croky verkeerd geschreven had. Maar je hebt gelijk, dit is geen chips meer, maar de eetbare heilige graal! Lay's denkt dat ze zo goed zijn met hun overgekruide rondjes, maar in werkelijkheid zijn het de onbekendere merken die het doen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Croky is een B-merk hoor, dus vrij bekend

Pfoe, mijn verslaving... films (natuurlijk) en spellen, het niet kunnen laten om foto's en filmpjes maken van vrienden tijdens een faal e.d., auto's & motoren, Dr. Foots hmm, en spare-ribs! ''Fucking A!''

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Das dan weer een verslaving van mij. Film quotes als Fucking A op elk moment van de dag rondroepen.

interista2001

• 254 messages
  • 3866 votes

Films kijken, pizza

en de ergste (duurste) te veel dvd's kopen

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

13woutie13 wrote:

(quote)

Tot ze er een keer achter komen dat het een nep-ID is en dan kan je je portomonnee opentrekken. En dan meer geld betalen dan je aan drugs hebt uitgegeven.

Klopt, daarom heb ik er ook geen.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Neil Young!

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

interista2001 wrote:

de ergste (duurste) te veel dvd's kopen

Ook voor mij de reden waarom ik zelf niet meer in de buurt van een Saturn of Mediamarkt probeer te komen.

Verder: whisky-cola en Red Bull (ook de goedkopere namaakmerken)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Don Dijk wrote:

Neil Young!

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

De laatste tijd heb ik een lichte RPG verlsaving. Vooral de games van Final Fantasy

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Brix wrote:

(afbeelding) (afbeelding)

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Nieuwe verslaving, ben benieuwd of anderen dit ook hebben:

Het steeds weer me mp3-speler moeten vernieuwen met nieuwe albums en muziek. En de rest er moeten afhalen omdat er maar 2GIG op past. Ben dan ook elke week weer op zoek naar nieuw spul.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

misterwhite wrote:

De laatste tijd heb ik een lichte RPG verlsaving. Vooral de games van Final Fantasy

Heb je FF13 al gegamed?

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Nope, maar ergens in de zomervakantie ga ik hem wel eens een keertje uitproberen. Ben nu meerbezig met ff VI, VII & X

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Tv en Film, er staat altijd wel een serie of film aan als ik aan het studeren ben (verslagen schrijven etc.), fitnessen, koken etc.

Daarnaast game ik ook redelijk veel grotendeels door de goeie titels die de laatste tijd uit zijn (FF XIII, Borderlands en Red Dead Redemption). Maar dat doe ik ook alleen met vrienden want in me eentje gamen vind ik niks aan

Roken/Blowen ben ik eindelijk na 3 jaar mee gestopt ben net over de 3 weken drempel (die schijnen het moeilijkst te zijn).

En ik heb ook een praat verslaving, als ik eenmaal een leuk onderwerp te pakken heb ben ik niet te stoppen

@Clockwork; Muziek is er ook eentje, ik ben ook constant op zoek naar nieuwe muziek, ik luister altijd als ik aan het hardlopen ben en dan elke dag probeer ik een nieuwe album. Maar ik leun heel erg op 80's Rock en Rap.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

misterwhite wrote:

Nope, maar ergens in de zomervakantie ga ik hem wel eens een keertje uitproberen. Ben nu meerbezig met ff VI, VII & X

VI, de beste tot nu, als je de graphics niet erg vind kan het voor een vermakelijke tijd zorgen.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Eerste joint is gerookt. Best wel lekker, maar moest wel hoesten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Whoohoo.

Big-T

• 556 messages
  • 395 votes

Alweer zo'n stoere bink

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Nu ben je zeker zo:

(afbeelding)

Leuk dat je het voor het eerst hebt gedaan, maar ik raad je aan om het niet non-stop te gaan doen. Scheelt ook nog is een hoop geld, behalve ook je gezondheid.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Yes! Ze reageren erop!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat katje kijkt inderdaad niet helemaal lekker uit zijn ogen, maar wel schattig

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Brix wrote:

(afbeelding) (afbeelding)

Haha die is leuk. Ergens een afkicktopic???

Even uitloggen dan maar weer.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Verslaving: Muziek.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Songfestival!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.