• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.602 votes
Profile

Verslavingen

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Nou vertel jij jou verslavingen dan maar is Eline, nog iets spannends? Die zul je al wel eens hebben gegeven een paar pagina's terug of niet?

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Ik weet van niks.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

@ Reinoir

Je hoeft heus geen 16 te zijn om achter sigaretten te gaan in een winkel. 13, 14-jarige jongens van mijn school krijgen dat ook zomaar. Zo kon ik 1 a 2 jaar geleden ook al achter flessen drank gaan. Degene achter de kas vraagt wel om niet te zeggen dat ik het hier vandaan heb gehaald moest ik ermee gepakt worden.

@ Tha-Joker

Probeer je nu stoer te doen..? Dat je rookt, stoned bent daar toe. Maar een nep-ID?

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Kevin13 wrote:

@ Reinoir

Je hoeft heus geen 16 te zijn om achter sigaretten te gaan in een winkel. 13, 14-jarige jongens van mijn school krijgen dat ook zomaar. Zo kon ik 1 a 2 jaar geleden ook al achter flessen drank gaan. Degene achter de kas vraagt wel om niet te zeggen dat ik het hier vandaan heb gehaald moest ik ermee gepakt worden.

@ Tha-Joker

Probeer je nu stoer te doen..? Dat je rookt, stoned bent daar toe. Maar een nep-ID?

sorry maar, ik lieg niet. Geloof wat je wilt, ik houd me mond wel, btw denk je echt dat ik een soort van internetgangster ben? Btw ik weet niet onder welke steen jij heb gezeten, maar er gebeuren wel schokkendere dingen hier, maar ik zal wel weer liegen...

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Maar weer even on-topic: heeft iemand hier nog een bijzondere verslaving?

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Jongeren en (soft)drugs.. Ben ik nou zo ouderwets dat ik vind dat iedereen beter van die troep af kan blijven, zeker op die leeftijd?

Vind ik wel Eline. Hoewel, ouderwets... vanaf de jaren 60 is het eigenlijk al een goed gebruik hier in de Lage Landen natuurlijk.

Dus, mischien ben je juist heel revolutionair.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Tha-Joker wrote:

- Lucky Strike

ik heb een associate

Kevin13 wrote:

@ Tha-Joker

Wat heeft dat met stoer te maken. Is niet stoer, wel handig. Heb zelf ook wel eens een gebruikt een aantal jaartjes terug.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Snap ook niet wat er zo ongeloofwaardig aan is.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Lol. Als Tha-Joker uit Nederland komt zal ik het misschien nog kunnen begrijpen, ik weet niet hoe streng die wetten daar zijn. Maar hier in Belgie zou mijn neef van 4 nog achter sigaretten kunnen gaan, zonder een nep-ID. Maarja zou kunnen zijn dat ik wat achterloop in de nieuwe rage.

maar er gebeuren wel schokkendere dingen hier

Woon jij in Bxl fso?

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Kevin13 wrote:

Lol. Als Tha-Joker uit Nederland komt zal ik het misschien nog kunnen begrijpen, ik weet niet hoe streng die wetten daar zijn. Maar hier in Belgie zou mijn neef van 4 nog achter sigaretten kunnen gaan, zonder een nep-ID. Maarja zou kunnen zijn dat ik wat achterloop in de nieuwe rage.

(quote)

Woon jij in Bxl fso?

Ik woon inderdaad in Nederland. Hier wordt wiet gedoogd. Met shop bedoel ik de coffeeshop. Jou neefje van 4 zou geen wiet kunnen halen zonder ID van 18 in Nederland. Dus een nep-ID, das echt niet zo speciaal.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

DonOswaldo wrote:

(quote)

ik heb een associate

(quote)

Wat heeft dat met stoer te maken. Is niet stoer, wel handig. Heb zelf ook wel eens een gebruikt een aantal jaartjes terug.

Ik wou net zeggen, bij mij op school hebben heel wat jochies van jonger dan ik zo'n ding...

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Jou neefje van 4 zou geen wiet kunnen halen

Ik had het niet over drugs maar daaraan kun je ook makkelijk geraken. Op mijn oude school waar ik vorig jaar zat hebben ze achter de lockers een zakje speed gevonden. Op die school kun je overal aan drugs geraken. In iedere klas zit er wel iemand. Een nep-ID heb je daar zeker niet voor nodig.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Verslaving:

Tabasco

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Sambal al een keertje geprobeerd?

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Genoeg. Is traditionele cuisine

Tabasco is vloeibaarder, praktischer en voegt dat karakteristieke smaakje zonder te 'vloeken' (overheersen).

Dus gooi ik het overal in!

JohnMcLane

• 281 messages
  • 1027 votes

Leland Palmer wrote:

Jointjes roken is voor mietjes.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

ToNe wrote:

Genoeg. Is traditionele cuisine

Tabasco is vloeibaarder, praktischer en voegt dat karakteristieke smaakje zonder te 'vloeken' (overheersen).

Dus gooi ik het overal in!

Kennis van mij deed dat ook altijd. Bij zowat alles Tabasco.

Maar toen kwamen de klachten...

Net zoals mijn zus overal Aromat overheen doed.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

What about wasabi?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Blijkbaar heb ik een verslaving voor te hard rijden. Vanmorgen van mijn vrienden € 74,- boete gekregen.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Pittig wagentje die Batmobile hé Jaco...

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

stinissen wrote:

(quote)

In Egypte door dokters aanbevolen om niet ziek van het eten te worden.

Zo kun je alles wel gaan opzoeken. Ik lust geen bier of ander alcohol en voel me er prima bij.

Als kind kreeg ik dat ook voorgeschreven. Maar dan wel 1 glas en liefst nog zonder de gas. Geen 3 liter.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Satesaus

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik denk niet dat ik enige verslavingen heb, en moest dat wel zo zijn zit ik waarschijnlijk in de ontkenningsfase.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Justinw wrote:

Kennis van mij deed dat ook altijd. Bij zowat alles Tabasco.

Maar toen kwamen de klachten...

Dat is zorg voor later!

Maar ik begrijp je.

Genoeg leden in de familie die nu in de leeftijd dat ze de (fysieke) rekening gepresenteerd krijgen.

Maar ja, m'n longen zijn schoon, m'n nieren optimaal, dus ik permiteer mij één zwakte.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Kevin13 wrote:

(quote)

Ik had het niet over drugs maar daaraan kun je ook makkelijk geraken. Op mijn oude school waar ik vorig jaar zat hebben ze achter de lockers een zakje speed gevonden. Op die school kun je overal aan drugs geraken. In iedere klas zit er wel iemand. Een nep-ID heb je daar zeker niet voor nodig.

Tja, maar als je van de shop wilt halen zul je zeker een nep-ID nodig hebben hier. Daar controleren ze wel goed op. Voor de rest lopen er natuurlijk altijd genoeg dealers rond. Uiteindelijk, als je het maar graag genoeg wilt, kun je overal aan raken.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Was even vergeten dat jullie coffeeshops hebben. Dan kan ik wel inkomen dat je een nep-ID hebt. Maar zoals je zelf zegt, als je drugs wilt kun je er overal aangeraken.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Reinoir wrote:

What about wasabi?

Heerlijk!

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ongepast bericht verwijderd.

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

Pistachenoten!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.