- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Ter voorbereiding neem ik een liter water mee. Jullie horen het wel of ik alles eruit heb gekotst of niet.
lol? Neem ipv water eten mee.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Succes ermee, maar maak jezelf niet te bang en denk er niet als te moeilijk over
En nog wat, neem de 1e keer niet te veel..
Klopt niet te veel nemen, zeker niet te veel eten, als je een vreetkick krijgt, want dan voel je je erna alleen maar helemaal vol zitten. Btw verwacht niet te veel kick bij de eerste keer. Voor kick moet je een andere drug hebben, maar daar heb ik geen ervaring mee...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jongeren en (soft)drugs..
Ben ik nou zo ouderwets dat ik vind dat iedereen beter van die troep af kan blijven, zeker op die leeftijd?
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Maar mijn verslavingen:
- Cola/fanta/energy drink/ice tea met bubbels 
- Ik mag niet meer gamen van me ouders, maar daar was ik wel lichtelijk verslaafd aan...
- Films kijken, films sparen en over films praten
- Lucky Strike
- Drank alleen op feestjes
- Uitslapen
& 1/2 keer in de maand wat ganja of hoe jullie het ook noemen..
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Ja best leip, hoe snel je er ook aan kan komen enz. Toen ik op de middelbare school kwam kon ik bij iedereen als 13 jarig jongetje wel wiet weten krijgen. Ook genoeg mensen die op mij afstapten voor wiet. Bizar eigenlijk hoe gemakkelijk dat ging en hoeveel aanbod er was ghaha. Nu vind ik er geen zak meer aan. Word er alleen maar super loom van. Kan dan nog beter hasj roken word je niet zo extreem stoned van.
@Tha-Joker
Hoe kom je aan je sigaretten? Lijk je zo danig oud dat ze je ouder dan 16 schatten? Of vraag je een vriend om die te halen? 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Jongeren en (soft)drugs..
Ben ik nou zo ouderwets dat ik vind dat iedereen beter van die troep af kan blijven, zeker op die leeftijd?
De drang om te proberen is erg groot.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Klopt, ik begin ook behoorlijk verveelt te raken aan het stoned zijn. Het is alleen erg fijn als ik me klote voel of als ik lekker wil slapen. Hasj heb ik pas 3 keer gedaan, maar vond het de laatste keer wel leuk. Alleen van ganja hoef ik nergens meer aan te denken of me nergens zorgen over te maken, dat is wel fijn.
Inderdaad gek, dat je zo makkelijk aan wiet kan komen. Ik deed het dan nog niet op me dertiende, maar een jaar later. (niet dat dat iets goed praat ofzo).
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Ja best leip, hoe snel je er ook aan kan komen enz. Toen ik op de middelbare school kwam kon ik bij iedereen als 13 jarig jongetje wel wiet weten krijgen. Ook genoeg mensen die op mij afstapten voor wiet. Bizar eigenlijk hoe gemakkelijk dat ging en hoeveel aanbod er was ghaha. Nu vind ik er geen zak meer aan. Word er alleen maar super loom van. Kan dan nog beter hasj roken word je niet zo extreem stoned van.
@Tha-Joker
Hoe kom je aan je sigaretten? Lijk je zo danig oud dat ze je ouder dan 16 schatten? Of vraag je een vriend om die te halen?
Ik had in het derde trouwens een schoolexcursie in Rotterdam. Toen was een vriend van mij (toen nog 14) langsgegaan bij de shop met een nep 18 jaar ID. En dat werkte. Dus zo makkelijk is het tegenwoordig. Alleen bij ons moet je tegenwoordig een speciale pas hebben. Ik weet niet of ze dat in de grote steden al hebben. Maar daarvoor moet je al je gegevens opgeven enzo. Dus dat hebben ze wel slim aangepakt.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Niet bij iedereen.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Klopt, ik begin ook behoorlijk verveelt te raken aan het stoned zijn. Het is alleen erg fijn als ik me klote voel of als ik lekker wil slapen. Hasj heb ik pas 3 keer gedaan, maar vond het de laatste keer wel leuk. Alleen van ganja hoef ik nergens meer aan te denken of me nergens zorgen over te maken, dat is wel fijn.
Inderdaad gek, dat je zo makkelijk aan wiet kan komen. Ik deed het dan nog niet op me dertiende, maar een jaar later. (niet dat dat iets goed praat ofzo).
Gelukkig ben ik niet de gene die het moet regelen. Anders zou ik geen flauw idee hebben hoe ik eraan zou moeten komen. Denk ook niet dat mijn ouders het erg op prijs stellen als ze er achterkomen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Een nep 18 jaar ID? Kijk je niet teveel films?
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Gelukkig ben ik niet de gene die het moet regelen. Anders zou ik geen flauw idee hebben hoe ik eraan zou moeten komen. Denk ook niet dat mijn ouders het erg op prijs stellen als ze er achterkomen.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Een nep 18 jaar ID? Kijk je niet teveel films?
Haha. Nee. Je scant je echte id in je computer, dan bewerk je hem met paint, echt heel simpel. Dan doe je hem achter het doorzichtig folie bij je portemonnee. Dan laat je hem zien vanuit je portemonnee. Btw de eigenaars van shops zijn niet de meest kosjere types.
Misschien ben je toch een beetje ouderwets 
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
maarja je leeft maar 1 keer
Bewijs maar. 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Bewijs maar.
Laat ik het dan zo zeggen: waarschijnlijk herinneren we ons leven maar één maal
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Zo is het.
Misschien vind ik het wel zo ranzig dat ik het nooit meer doe. Ik kan er ook geruwelijke spijt van krijgen, maar nooit geschoten is altijd mis.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Klopt, maar mijn eerste keer voelde ik helemaal niets. Wat voor ganja gaat je handlanger eigenlijk halen 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Hahahahaaa, btw Reinoir waar in Noord-Brabant woon je?
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Niet in Brabant, maar in Utrecht... Maar ik kom heel vaak in Brabant...
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Waarom gaan jullie niet gezellig met elkaar PMen? 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Beetje raar om nu ineens al je berichten te verwijderen.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Ach niemand op dit forum heeft echt iets boeiends te vertellen, dus ik dood de tijd maar met nutteloze vragen over woonplaatsen...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En dat is een hoop off-topic gelul, Tha-Joker. Het is tenslotte geen chatbox.
Beetje raar om nu ineens al je berichten te verwijderen.
En een beetje kinderachtig.