- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Prima. Maar Cola Light is niet een mindere dikmaker dan normale Cola. Effe ter verduidelijking. 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Dat jullie durven zeggen dat je joints rookt op een forum waar jan en alleman kan komen kijken.. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Prima. Maar Cola Light is niet een mindere dikmaker dan normale Cola. Effe ter verduidelijking.
Dat beweer ik toch ook nergens? Het ging over de grote hoeveelheid suikers in coca cola, en die heb je in Light niet.. daar zit weer andere troep in.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vind dat trouwens ook verschrikkelijk smerig smaken die light producten, vieze nasmaak krijg je ervan. Normale cola is wel lekker, maar dan moet het wel een beetje 'oude' cola zijn waar de prik wat minder is. Maar ik drink het niet vaak, af en toe een blikje in het weekend.
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Zoete rommel allemaal, fruitsapjes zijn veel lekkerder.
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Geef mij maar lekker een smoothie aardbei, banaan. Of een groot glas ijsthee citroen met ijsklontjes 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Vind dat trouwens ook verschrikkelijk smerig smaken die light producten, vieze nasmaak krijg je ervan. Normale cola is wel lekker, maar dan moet het wel een beetje 'oude' cola zijn waar de prik wat minder is. Maar ik drink het niet vaak, af en toe een blikje in het weekend.
Indaad Light rare nasmaak.
Coca Cola drink ik het liefst lekker koud uit z'n glazen flesje. Cola is soms lekker als de prik weg is maar niet altijd.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Of een groot glas ijsthee citroen met ijsklontjes
Oh damn. 
Kan nu niet wachten tot ik thuis ben.
stinissen (crew films & series)
-
- 23440 messages
- 76926 votes
Sowieso lijkt me alles waar je roest mee kunt verwijderen nooit echt goed voor de gezondheid.
(je bent trouwens de gigantische lading suikers vergeten)
In Egypte door dokters aanbevolen om niet ziek van het eten te worden.
Zo kun je alles wel gaan opzoeken. Ik lust geen bier of ander alcohol en voel me er prima bij.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ben daar ook heel saai en braaf in. Drink geen alcohol (omdat ik het ook niet lekker vind) geen koffie, en heb nog nooit een sigaret geroken. Heb daar ook totaal geen behoefte aan, zelfs niet om een keer te proberen.
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
In Egypte door dokters aanbevolen om niet ziek van het eten te worden.
Zo kun je alles wel gaan opzoeken. Ik lust geen bier of ander alcohol en voel me er prima bij.
Hey, van mij mag je hoor. Ieder zn meug.
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben daar ook heel saai en braaf in. Drink geen alcohol (omdat ik het ook niet lekker vind) geen koffie, en heb nog nooit een sigaret geroken. Heb daar ook totaal geen behoefte aan, zelfs niet om een keer te proberen.
Same here.
En met jointjes en die troep hoef je bij mij al helemaal niet aan te komen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha jij met je Mountain Dew
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Alleen die geur van jointjes maakt me al misselijk. Vieze troep, bah 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
(afbeelding)
.
Dew 
Las laatst dat het een enorm nerdy gamersdrankje is. Vorig jaar veel gedronken in New York, erg lekker, koop het zo nu en dan hier ook nog wel eens, maar een euro per blikje is toch wel redelijk prijzig.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Vind dat trouwens ook verschrikkelijk smerig smaken die light producten, vieze nasmaak krijg je ervan.

Cola Light, snap niet dat mensen dat zoveel drinken. Voor de smaak hoef je het niet te doen, en als je geen suiker binnen wilt krijgen kun je beter water drinken.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Cola Light (of andere light dranken) is voor suikerzieken nochtans wel eens een leuke afwisseling ipv water.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Haha geweldig.
Weet wel waar je aan begint!
Ter voorbereiding neem ik een liter water mee. Jullie horen het wel of ik alles eruit heb gekotst of niet. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Haha, mij mag je ook wel wakker maken voor iets wat met kaas te maken heeft!
Okay, thanks voor de tip!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ter voorbereiding neem ik een liter water mee. Jullie horen het wel of ik alles eruit heb gekotst of niet.
Kan niet wachten op nog meer van die stoere verhalen. 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Ik geef gewoon eerlijk toe dat het uiteraard ook stoerdoenerij is. Maar hè, je moet wat als pubertje. 
dvd-me
-
- 329 messages
- 418 votes
Ik ga vrijdag me eerste joint roken. Puur voor de kick.
Succes ermee, maar maak jezelf niet te bang en denk er niet als te moeilijk over
En nog wat, neem de 1e keer niet te veel.. 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Dat had ik al gehoord ja... maar bedankt.