- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoe kan vuurwerk een verslaving zijn, wanneer je het nog geen 3 dagen per jaar gebruikt?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is een serieuze vraag, wat maakt vuurwerk tot een verslaving? Volgens mij hoort dat eerder in een 'Wat vind je leuk'-topic, en niet bij 'verslavingen'. Dus ben wel nieuwsgierig.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Het is een serieuze vraag, wat maakt vuurwerk tot een verslaving? Volgens mij hoort dat eerder in een 'Wat vind je leuk'-topic, en niet bij 'verslavingen'.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Films kopen is volgens mij voor Eline een echte verslaving 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, mijn koopdrang valt reuze mee. Dingen waar ik echt van af zou moeten kicken (volgens mij de meeste mensen wel tegenwoordig) zijn mijn telefoon, laptop en televisie. Daar zou ik het wel lastig mee hebben. Op vakantie overleef ik het nog wel 2 weekjes zonder, maar wanneer ik langere tijd zonder zou zitten, zou ik het wel flink missen. Datzelfde heb ik met muziek.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Ik moet stoppen met computeren en tv kijken te gelijk want we hadden deze maand 400 euro extra energie moeten betalen 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Zeer herkenbaar !
Doe ik ook, echt misselijk aan eten..dan weken niet meer, maar toch altijd weer opnieuw 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zie hier energiedrankjes als verslaving...dat had ik ook lange tijd. Geen Red Bull, da's veel te duur hehe. Wel een imitatiemerk. Dronk wel een paar blikjes per dag en dat elke dag. Maar daar ben ik gelukkig een jaar terug ofzo volledig mee gestopt. Ook geen behoefte meer aan gehad nadien. Echt enorm slecht voor je gebit dat spul. Of je een zak suiker wegdrinkt.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dingen waar ik echt van af zou moeten kicken (volgens mij de meeste mensen wel tegenwoordig) zijn mijn telefoon, laptop en televisie. Daar zou ik het wel lastig mee hebben. Op vakantie overleef ik het nog wel 2 weekjes zonder, maar wanneer ik langere tijd zonder zou zitten, zou ik het wel flink missen. Datzelfde heb ik met muziek.
Kan het dan ook onmogelijk zien als verslaving, maar enkel als genieten van de mogelijkheden van nu..
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
@ ajax@litmanen1
zorgt ook voor zwakke botten
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
En vooral je pis gaat ernaar ruiken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Waar snuffel jij allemaal aan sinterklaas? Net je uitwerpselen, nu je urine. Bah. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Een aantal op een dag is wel beetje over the top. Maar een blikje om de 2 - 3 dagen zou geen kwaad kunnen. Anders kan je jezelf met geen lekkerheden verwennen.
Red Bull 500 ml blijft bij mij nummer 1. Alleen bij de AH kost die tegen de 2,50 terwijl je het bij de Hoogvliet voor 1,60 - 1,70 kan kopen. Heerlijke drank tijdens het gamen.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Ik drink misschien 3 blikjes per maand of nog minder.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Gamen... *shakes head*
World of Warcraft heeft bij mij heel veel tijd in beslag genomen (gelukkig mee gestopt nu
). Speel tegenwoordig weer, net als vroeger, FPS spellen. Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik ook met de Wii weer begonnen ben, maar dan wel de meer actievere spellen/dingen. Ben gelukkig na het stoppen met WoW wel enorm gaan minderen wat betrefd het gamen in zijn geheel. Daarnaast is Marktplaats ook behoorlijk verslavend
Snuffel er toch wel een paar keer per week.
Films kijken kan ik bij mij geen verslaving noemen, soms is er een week (of twee weken) dat ik niets kijk omdat ik er gewoon geen zin in heb.
Verder heb ik weinig verslavende dingen als ik er over na ga denken. Het enige wat me nog te binnen schiet is kaugom. Als er een groot potje van die mentos kaugom staat, is die toch binnen een week op. Ook de reden waarom ik niet zo vaak kaugom koop 
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
3 blikjes per maand had ik niet gelezen, kansloze vermelding in een dergelijke situatie.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Mag het niet te vaak meer drinken van me ouders want eerst deed ik elke dag een blikje.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Inderdaad, wat Wilfred zegt, 3 blikjes per maand is niet echt een verslaving meer. Alleen maar beter dat je ouders er een stop op gezet hebben