- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Schijtdrankje, maar meer had ik ook niet verwacht voor een 30cent rip-off.
Wel een enkel tijdje van gedronken (energy drinks in zijn algemeenheid) maar dat zat op vele meerdere per dag. Snel genoeg door dat dat niet de bedoeling kon zijn.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Last van de welbekende hoofdpijntjes? 
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Na een tijdje echt niet meer te zuipen en prikkende ogen. Nu enkel een Red Bull op zijn tijd. Doe mij maar koffie!
Niet dat een (te) grote hoeveelheid koffie een pure verbetering voor me gezondheid is maar goed..
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Een lekker (fruit-smaak) thee'tje met niet teveel suiker is veel lekkerder.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Na een tijdje echt niet meer te zuipen en prikkende ogen.
Inderdaad last van je ogen wanneer je eenmaal aan de kratten gaat. Drink het dan ook niet meer, Red-Bull geeft wat dat betreft tenminste wat meer kwaliteit, en vind ik persoonlijk ook lekkerder.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Nou bestaan er meerdere koffiesoorten he, de pure bittere koffie heeft ook niet mijn voorkeur.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Waar snuffel jij allemaal aan sinterklaas? Net je uitwerpselen, nu je urine. Bah.
Correctie: je ruikt het van een afstand.
(tot je doorspoelt natuurlijk)
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Mijn verslaving waar ik 's ochtends niet zonder mee kan! 

sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik ook niet. Al sinds mijn 5de. 
anders krijg ik overdag koppijn. Dat is in 1998 en in 2004 al eens ondekt. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik dronk vroeger wel eens wodka-red bull als ik ging stappen. En dan echt maar 2 glaasjes of zo.
Als ik dan de volgende dag een boterham of zo wilde eten deed mn gebit gewoon echt pijn.
Toen had ik al wel zoiets dat het wellicht niet al te best spul was. Nooit meer gedronken.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik vraag me ten zeerste af wat er nou zo stoer is aan energydrink.
Als ik naar de supermarkt loop staan er altijd wel een paar hangjongeren of scholieren met van die zoete meuk in hun handen.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ja, of op school de hele dag van die goedkope Blue Bastard of die andere B-merk troep te zuipen. En inderdaad, elke jongeren bij de kassa tijdens de schoolpauzes heeft wel een stuk of 6-9 blikkies bij zich.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
De tandartsen zullen in ieder geval heel blij met ze zijn. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ach, ik vind energydrank op zijn tijd ook wel lekker hoor.
Alleen koop ik niet hele ladingen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vraag me ten zeerste af wat er nou zo stoer is aan energydrink.
Als ik naar de supermarkt loop staan er altijd wel een paar hangjongeren of scholieren met van die zoete meuk in hun handen.
Waarom zouden ze het stoer vinden? Het is gewoon voor de meesten een lekker en betaalbaar drankje. We gaan toch ook niet mensen die koffiedrinken neerzetten als dat ze het doen om stoer over te komen?
Overigens drink ik geen koffie. Vind er niks aan, snap ook nooit dat mensen er zo gek op zijn... 
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Bij onze supermarkt om de hoek (dirk van den broek), worden deze energy drinks niet meer verkocht in de normale supermarkt. Je kunt ze alleen verkrijgen via Dirk III (drankenhal), waar je minimaal 16 voor moet zijn om naar binnen te gaan. Verkopen onder de 16 mag al helemaal niet. Dit is sinds een of twee weken zo. Dit hebben ze gedaan omdat veel jonge kinderen veel van die blikjes kochten, en dat wouden ze proberen grotendeels tegen te gaan.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik drink misschien 3 blikjes per maand of nog minder.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zelfde reden als dat vuurwerk een verslaving voor hem is, blijkbaar. 
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
3 keer in de maand is idd niet echt een verslaving te noemen. Ikzelf drink er elke schooldag 1 of 2 en dat al 3 jaar lang. Maar ben de enige in het gezin die tot nu toe geen problemen heeft met zijn gebit. De slechtheid ervan wordt (vind ik) daarom wel een beetje overschat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
3 keer in de maand is idd niet echt een verslaving te noemen. Ikzelf drink er elke schooldag 1 of 2 en dat al 3 jaar lang. Maar ben de enige in het gezin die tot nu toe geen problemen heeft met zijn gebit. De slechtheid ervan wordt (vind ik) daarom wel een beetje overschat.
Sure...
Je tandarts heeft nu al zin om jou over een paar jaar als klant te hebben. Lekker makkelijk verdienen, aangezien je wel een paar extra keren langs mag komen.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Sure...
Je tandarts heeft nu al zin om jou over een paar jaar als klant te hebben. Lekker makkelijk verdienen, aangezien je wel een paar extra keren langs mag komen.
Ik zeg toch net dat ik het al 3 jaar lang dagelijks zuip, en in nog steeds geen problemen met mijn gebit heb gehad. Ik vind dat het altijd een beetje wordt overdreven hoe slecht sommige producten wel niet zijn. Ik eet ook vaak vet (vaak is 2 of 3 keer in de week) maar ben alsnog één van de dunste van de klas. Als ik over een paar jaar een rot gebit heb is het mijn eigen schuld en als ik dan in de tandarts stoel zit zal ik denken. Ik had moeten luisteren naar Ajax&Litmanen
. Maar voor alsnog dus niet.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Die verslaving heb ik ookal. Drink soms sóchtends veelste veel. 4 bakken koffie gaan er zo in.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Die verslaving heb ik ookal. Drink soms sóchtends veelste veel. 4 bakken koffie gaan er zo in.
Ik drink het de hele dag door. 
Koffie is niet zo slecht voor je als dat ze beweren. Het is tenslotte water met een smaakje.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Tja er zijn mensen die 's ochtends koppijn krijgen als ze hun felbegeerde bak koffie niet krijgen. Dan ben ik toch blij dat ik geen koffie lust
.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik schaar mezelf helaas ook tot het rijk der koffieverslaafden. Maakt niet uit of het nou verse koffie, oploskoffie of koffie uit een apparaat is, ik voel het behoorlijk zitten als ik een dag geen koffie heb gedronken. Voorheen had ik het alleen op werk, maar tegenwoordig dus elke dag.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Koffie
Ranzig..
Groot pak ice tea van een B-merk
Yumm
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Koffie!!!
Heerlijk.
Al word het heel snel een gewoonte en word het steeds moeilijk om je dag voor te stellen zonder koffie.