- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Mooie tijd dan!
Weinig vlak is ook nooit zo bevorderlijk voor een goede tijd, dus dan helemaal.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Zevenheuvelenloop is toch juist een snel parcours? Zowel bij de mannen als de vrouwen hebben ze er het wereldrecord staan.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ik vind persoonlijk heuvels wat minder fijn lopen dan gewoon vlakke weg...
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
ik ook, maar om op merijn in te gaan, er worden in nijmegen juist altijd goede tijden gelopen.
Zandkuiken
-
- 1743 messages
- 1428 votes
Ik vind persoonlijk heuvels wat minder fijn lopen dan gewoon vlakke weg...

flabberfazant
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik beoefen Koga Ryu Ninjutsu bij de Gin Ryu Dojo in Musselkanaal bij sensei Titus Jansen
Sensei Jansen is een goede vriend en leert me enorm veel over deze vechtsport.
Dit is zijn site Gin Ryu Dojo - Koga Ryu Ninjutsu - Shinobi Kids - Iaido - Combat Nunchaku - Zelfverdediging in Musselkanaal - Home - ginryudojo.nl
Ik was ermee begonnen door de film bloodsport met jean claude van damme. Die over het leven van Frank Dux gaat, een ninja meester.
Zodoende kwam ik op het doen van ninjutsu. Sensei Jansen is een erg bekend docent
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
De temperatuur stijgt, het zonnetje breekt door, dus ook de fiets is weer van stal gehaald (buigsmiley)
Rustig begonnen, de afgelopen 1,5e week 3 rondjes a ongeveer 35km. Morgen weer wat opbouwen en ook wat intensiever rijden. Begin april immers al een weekend richting Limburg 
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Goed idee! Die van mij ook maar eens nalopen en morgenavond eerste ritje van het seizoen maken. 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik ga zondag! Heerlijk weertje dan.
Wel even afstoffen want we blijven mooi weer fietser 
Nog Strava aanhangers hier?
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Vanmorgen 50km. Beter kon het eigenlijk niet qua weer. Windstil, net warm genoeg, zon.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Zo, de kop is er af. 50 km, mooi om weer te beginnen na de winter. Rondje Zupthen, IJsselvallei, Brummen en langs het kanaal terug naar Apeldoorn. Voelde me nog prima, behalve dat je echt begint te voelen dat zo een racezadel tamelijk hard is. Binnenkort wel weer uitbreiden naar 80 km en dan doortrainen voor Limburgs Mooiste.. Maar God! wat een heerlijk weer vandaag zeg.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja, mooie tocht is dat mjk87. Ik ga zo ook maar weer eens een tochtje mountainbiken. Te lekker weer om binnen te zitten 
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Zo, de kop is er af. 50 km, mooi om weer te beginnen na de winter. Rondje Zupthen, IJsselvallei, Brummen en langs het kanaal terug naar Apeldoorn. Voelde me nog prima, behalve dat je echt begint te voelen dat zo een racezadel tamelijk hard is. Binnenkort wel weer uitbreiden naar 80 km en dan doortrainen voor Limburgs Mooiste.. Maar God! wat een heerlijk weer vandaag zeg.
Limburgs Mooiste is wel een mooi streven
Misschien hier ook maar even overwegen.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Wilde gisteren ook fietsen maar kreeg een kaartje voor de Mud Masters in Haarlemmermeer. 18 kilometer lang helemaal kapot gaan, wat is dat lekker zeg.
Sanvean
-
- 173 messages
- 2584 votes
Na jarenlang geen moer te hebben uitgevoerd op sportgebied (kuch, 20 jaar ruim; echter toch altijd slank gebleven ondanks dat de afgelopen paar jaar de consumptie van alcohol en zoetigheid wel steeds erger werd) toch maar eens begonnen met hardlopen een maand of vier terug.
Nu ongeveer 2-3 keer per week een redelijk aantal kilometers aan het hardlopen.
Best wel trots op mezelf. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Pfff lopen in de winter, ik heb er elk jaar weer problemen mee en dan kakt alles weer wat in. Nu het zonnetje weer komt gaat het wel weer, afgelopen 4 weken tot 228KM gekomen, komende 4 weken opvoeren richting 280/300. In ieder geval nog blessure- en pijnvrij (afkloppen). De 100 van Winschoten gaat lastig worden dit jaar, dan maar een strakke tijd op de 50 en alle echte doelen een jaartje verzetten...
Fueledable
-
- 231 messages
- 3444 votes
Mijn 'sport' is elke avond een uur tot anderhalf uur lopen. 
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Weekend Limburg gehad. Ondanks de geringe voorbereiding toch redelijk makkelijk gegaan, maar dan hebben we ook niet al te grote afstanden afgelegd. Het was vooral een rondje langs de bekende klimmetjes.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Vorig jaar gestopt met zwaardvechten omdat ik o.a. een zwak schoudergewricht heb, en dit seizoen moeten stoppen met voetballen omdat ik niet van shin splints afkom. Momenteel gooi ik alles op de fitness, ben afgelopen week begonnen met hypertrofie.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Prima toch
Is iedere niet-sporter sowieso aan te raden.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Vorig jaar gestopt met zwaardvechten
zwaardvechten?? wut? 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Voor het echie:
YouTube - ILHG 2013 invitational longsword 3rd place, Ties Kool vs Mishael Lopes Cardozo
Voor de lol:
YouTube - AMEK stage combat demo
Meteen een eye-opener betreffende 90% van de films waar een zwaard in voorkomt. In real is een duel binnen 5 seconden beslist.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Voor het echie:
YouTube - ILHG 2013 invitational longsword 3rd place, Ties Kool vs Mishael Lopes Cardozo
Voor de lol:
YouTube - AMEK stage combat demo
Meteen een eye-opener betreffende 90% van de films waar een zwaard in voorkomt. In real is een duel binnen 5 seconden beslist.
Haha! vet man.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Was het maar zo NR. Dit zijn Lowlands finest, daar kwam ik destijds niet bij in de buurt qua niveau.
Heb even gegraven, kwam nog een match uit 2011 tegen op YT.
YouTube - HEFFAC Lowlands Longsword Tournament Rounds 2 to 6
7.15; met de witte arm-padding ben ik.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Apart gebeuren zeg, dat heb ik nog nooit gezien...
Oh en jammer van je shinsplints!
Elke avond? Klinkt pittig...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Apart gebeuren zeg, dat heb ik nog nooit gezien...
Het heeft dan ook weinig naamsbekendheid helaas, zeker in de Benelux. Zijn maar circa 5 scholen in Nederland die erin participeren.
Oh en jammer van je shinsplints!
Thanks; voor jou als fervent renner/loper iets om op te letten. Kwam er pas na een maand achter waar ik te maken mee had; dus een maand te laat.
Elke