- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
JohnMcLane
-
- 281 messages
- 1027 votes
Inderdaad. Kom gerust eens langs om een pot bier 
haha 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
.
Het is toch jammer dat ik geen alcohol drink 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Het is nooit te laat om te beginnen 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Het is nooit te laat om te beginnen 
dat is waar. Maar alles op z'n tijd, anders word ik nog een echte doordrinker 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Haha leuk topic dit! Leuk om te zien wat al die filmkijkers doen als ze niet met een glas cola (of iets anders) op de bank zitten
.
Ik doe aan atletiek. En dan vooral verspringen en sprinten kan ik ook wel. Verspringen gaat allemaal best goed, ik sta er zelf versteld van dat ik 5,14 meter ver heb gesprongen vorig jaar. Binnenkort eens nieuwe spikes kopen en kijken wat ik er dit jaar van bak.
Ook grappig dat mensen hier praten over gewichtsproblemen
. Daar heb ik geen last van
! Ik eet niet weinig ofzo maar toch weeg ik altijd net onder de 50 kilo.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Iemand van de fietsers enig idee waar ik op moet letten bij het op de kop tikken van een mountainbike/atb/dinges?
Heb er geen verstand van maar wil zo'n ding een beetje goedkoop via marktplaats kopen.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
. Daar heb ik geen last van
! Ik eet niet weinig ofzo maar toch weeg ik altijd net onder de 50 kilo.
Hela hela, ik vind gewichtsproblemen een beetje een groot woord
. zeker in het licht van m'n buikje 
Net onder 50 kilo, dat is ook niet bepaald dik te noemen
Het is dan wel duidelijk dat je ook echt voor je sport gaat. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Iemand van de fietsers enig idee waar ik op moet letten bij het op de kop tikken van een mountainbike/atb/dinges?
Heb er geen verstand van maar wil zo'n ding een beetje goedkoop via marktplaats kopen.
Goedkoop is duurkoop 
Het ligt er vooral aan wat je met je fiets wil gaan doen. Wil je een beetje relaxed trappen over een recht fiets/greffelpad door het bos of wil je echt sportief gaan mountainbiken met technische klimmetjes en afdalingen met allerlei wortels en keien op je pad.
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Ik doe zoals ik al eens eerder gezegt had aan fitness (echter maar een keer per week) dus zoveel effect heeft het niet, er was ooit een tijd dat ik dol was op sporten was erg actief en heel vaak in beweging, iedere dag een tiental keren opdrukken en push ups en vaak buiten op een dag had ik hier gewoon geen zin meer in en verkoos ik eten boven sporten opzicht een slechte keuze natuurlijk en ben dan ook vele kiloos aangekomen want meestal zo rond de wintertijden heb ik helemaal geen zin om teveel buiten te zijn dus eet je helemaal veel (tenminste bij mij dan he), ik heb gelukkig mijn lengte mee ben 1:90 lang en weeg een kilo of 95 (en dat is volgens een gewichtstest die ik ooit deed te zwaar) ben dan ook heleemaal niet dik ofzo dat valt reuze mee (het meeste gewicht zit bij mij in mijn dijbenen) hopenlijk dat ik binnenkort weer de motivatie terugkrijg om wat meer te gaan sporten en er een klilootje of tien vanaf train/sport...
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Hang anders wat gewichtjes aan je bierfles. 
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Goedkoop is duurkoop 
Het ligt er vooral aan wat je met je fiets wil gaan doen. Wil je een beetje relaxed trappen over een recht fiets/greffelpad door het bos of wil je echt sportief gaan mountainbiken met technische klimmetjes en afdalingen met allerlei wortels en keien op je pad.
Neuh, dat eerste lijkt me voorlopig wel genoeg. Het is meer een aanvulling op het sporten en vooral om lekker door het bos te rijden enzo.
lijkt me wel wat, niet zo duur en volgens mij wle stevig, maar ik weet niet echt waar op te letten.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
In dat geval hoef je niet zoveel eisen te stellen. Ik zou vooral letten op goede banden, met voldoende profiel zodat je achter niet wegglijdt als het wat gladder is. Maar eigenlijk hoef je jezelf daar geen zorgen over te maken, aangezien je niet echt voor de technische kant gaat. Voorvering heeft om dezelfde reden ook geen prioriteit omdat je geen schokken hoeft op te vangen.
Verder gewoon opletten dat er geen scheurtjes in het frame zitten, je niet doortrapt bij het schakelen ( dit duidt op een probleem met het achterderailleur/kettingkast ). Let er tenslotte op dat je het zadelpen goed kunt verstellen en dat de spaken goed zitten anders kan het wel eens snel gedaan zijn met de velgen. Remblokjes zou je op kunnen letten, maar deze zijn vaak goedkoop vervangbaar.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Als aanvulling nog; Scheurtjes in het frame zitten vaak bij de zadelpen, verder let er op dat je balhoofd soepel draait en dat geld ook voor de trapas (ook letten op tikkende geluiden, dat kan betekenen dat lagers loszitten / versleten zijn).
Belangrijkste is natuurlijk ook nog dat je frame niet te groot of te klein is, je moet er wel een beetje comfortabel op kunnen zitten.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Allemaal precies het soort tips wat ik nodig heb.
.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik deed aan Cardio fitness maar heb al 1,5 jaar een probleem in mijn been waar aan ik afgelopen woensdag ben geopereerd.
Ik heb nu op dit moment klompvoetjes LOL
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Ik heb een nieuwe wielrenfiets gekregen dus, kan ik er komende zomer er flink tegen aan.
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Ik ga volgende maand Kitesurfen...dat wordt dus veel zandhappen 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Karten, schaken (biertje erbij) en tennis (biertje eraf). 
masterjar
-
- 92 messages
- 19 votes
ik dart
en ik deed aan voetbal voordat ik verplicht moest stoppen
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Voetbal, we kunnen vandaag kampioen worden, moeten alleen nog maar gelijk spelen
Ben wel geblesseerd, dus geen kampioenswedstrijd voor mij . 
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Voetbal, we kunnen vandaag kampioen worden, moeten alleen nog maar gelijk spelen
(
succes 
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Ja, bedankt . RKVB 2 is kampioen geworden (7-0 gewonnen van Haelen
) en we zitten nog in de beker.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik heb een tijdje op Judo gezeten en ook op Voetbal. Alleen houd ik niet zo van die verplichtingen en heb ik het meestal snel weer gezien. Vroeger, vooral op Judo ook nog vaker heel wat confrontaties gehad met de instructeurs. En nu doe ik......ehm.. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik heb een tijdje op Judo gezeten en ook op Voetbal. Alleen houd ik niet zo van die verplichtingen en heb ik het meestal snel weer gezien. Vroeger, vooral op Judo ook nog vaker heel wat confrontaties gehad met de instructeurs. En nu doe ik......ehm.. 
Niks, dat doe ik ook