• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.003 votes
Profile

Welke sport beoefen jij?

JohnMcLane

• 281 messages
  • 1027 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)

Inderdaad. Kom gerust eens langs om een pot bier

haha

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Maarre een lekker hapje en een frisse pot bier is natuurlijk nooit weg .

Het is toch jammer dat ik geen alcohol drink

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

klute89 wrote:

(quote)

Het is toch jammer dat ik geen alcohol drink

Het is nooit te laat om te beginnen

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)

Het is nooit te laat om te beginnen

dat is waar. Maar alles op z'n tijd, anders word ik nog een echte doordrinker

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Haha leuk topic dit! Leuk om te zien wat al die filmkijkers doen als ze niet met een glas cola (of iets anders) op de bank zitten .

Ik doe aan atletiek. En dan vooral verspringen en sprinten kan ik ook wel. Verspringen gaat allemaal best goed, ik sta er zelf versteld van dat ik 5,14 meter ver heb gesprongen vorig jaar. Binnenkort eens nieuwe spikes kopen en kijken wat ik er dit jaar van bak.

Ook grappig dat mensen hier praten over gewichtsproblemen . Daar heb ik geen last van ! Ik eet niet weinig ofzo maar toch weeg ik altijd net onder de 50 kilo.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Iemand van de fietsers enig idee waar ik op moet letten bij het op de kop tikken van een mountainbike/atb/dinges?

Heb er geen verstand van maar wil zo'n ding een beetje goedkoop via marktplaats kopen.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Ook grappig dat mensen hier praten over gewichtsproblemen . Daar heb ik geen last van ! Ik eet niet weinig ofzo maar toch weeg ik altijd net onder de 50 kilo.

Hela hela, ik vind gewichtsproblemen een beetje een groot woord . zeker in het licht van m'n buikje

Net onder 50 kilo, dat is ook niet bepaald dik te noemen Het is dan wel duidelijk dat je ook echt voor je sport gaat.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

kos wrote:

Iemand van de fietsers enig idee waar ik op moet letten bij het op de kop tikken van een mountainbike/atb/dinges?

Heb er geen verstand van maar wil zo'n ding een beetje goedkoop via marktplaats kopen.

Goedkoop is duurkoop

Het ligt er vooral aan wat je met je fiets wil gaan doen. Wil je een beetje relaxed trappen over een recht fiets/greffelpad door het bos of wil je echt sportief gaan mountainbiken met technische klimmetjes en afdalingen met allerlei wortels en keien op je pad.

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Ik doe zoals ik al eens eerder gezegt had aan fitness (echter maar een keer per week) dus zoveel effect heeft het niet, er was ooit een tijd dat ik dol was op sporten was erg actief en heel vaak in beweging, iedere dag een tiental keren opdrukken en push ups en vaak buiten op een dag had ik hier gewoon geen zin meer in en verkoos ik eten boven sporten opzicht een slechte keuze natuurlijk en ben dan ook vele kiloos aangekomen want meestal zo rond de wintertijden heb ik helemaal geen zin om teveel buiten te zijn dus eet je helemaal veel (tenminste bij mij dan he), ik heb gelukkig mijn lengte mee ben 1:90 lang en weeg een kilo of 95 (en dat is volgens een gewichtstest die ik ooit deed te zwaar) ben dan ook heleemaal niet dik ofzo dat valt reuze mee (het meeste gewicht zit bij mij in mijn dijbenen) hopenlijk dat ik binnenkort weer de motivatie terugkrijg om wat meer te gaan sporten en er een klilootje of tien vanaf train/sport...

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Hang anders wat gewichtjes aan je bierfles.

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Madecineman wrote:

Goedkoop is duurkoop

Het ligt er vooral aan wat je met je fiets wil gaan doen. Wil je een beetje relaxed trappen over een recht fiets/greffelpad door het bos of wil je echt sportief gaan mountainbiken met technische klimmetjes en afdalingen met allerlei wortels en keien op je pad.

Neuh, dat eerste lijkt me voorlopig wel genoeg. Het is meer een aanvulling op het sporten en vooral om lekker door het bos te rijden enzo.

zoiets

lijkt me wel wat, niet zo duur en volgens mij wle stevig, maar ik weet niet echt waar op te letten.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

In dat geval hoef je niet zoveel eisen te stellen. Ik zou vooral letten op goede banden, met voldoende profiel zodat je achter niet wegglijdt als het wat gladder is. Maar eigenlijk hoef je jezelf daar geen zorgen over te maken, aangezien je niet echt voor de technische kant gaat. Voorvering heeft om dezelfde reden ook geen prioriteit omdat je geen schokken hoeft op te vangen.

Verder gewoon opletten dat er geen scheurtjes in het frame zitten, je niet doortrapt bij het schakelen ( dit duidt op een probleem met het achterderailleur/kettingkast ). Let er tenslotte op dat je het zadelpen goed kunt verstellen en dat de spaken goed zitten anders kan het wel eens snel gedaan zijn met de velgen. Remblokjes zou je op kunnen letten, maar deze zijn vaak goedkoop vervangbaar.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Veel dank. .

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Als aanvulling nog; Scheurtjes in het frame zitten vaak bij de zadelpen, verder let er op dat je balhoofd soepel draait en dat geld ook voor de trapas (ook letten op tikkende geluiden, dat kan betekenen dat lagers loszitten / versleten zijn).

Belangrijkste is natuurlijk ook nog dat je frame niet te groot of te klein is, je moet er wel een beetje comfortabel op kunnen zitten.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Allemaal precies het soort tips wat ik nodig heb. .

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik deed aan Cardio fitness maar heb al 1,5 jaar een probleem in mijn been waar aan ik afgelopen woensdag ben geopereerd.

Ik heb nu op dit moment klompvoetjes LOL

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

Ik heb een nieuwe wielrenfiets gekregen dus, kan ik er komende zomer er flink tegen aan.

http://album.partyflock.nl/38717040.jpg?nocache;32118557

GerwinF

• 1643 messages
  • 0 votes

Ik ga volgende maand Kitesurfen...dat wordt dus veel zandhappen

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Ik tennis.

cinema.

• 230 messages
  • 0 votes

Ja, op de Wii zeker

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Karten, schaken (biertje erbij) en tennis (biertje eraf).

masterjar

• 92 messages
  • 19 votes

ik dart en ik deed aan voetbal voordat ik verplicht moest stoppen

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

cinema. wrote:

Ja, op de Wii zeker

Haha

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Voetbal, we kunnen vandaag kampioen worden, moeten alleen nog maar gelijk spelen Ben wel geblesseerd, dus geen kampioenswedstrijd voor mij .

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

W.M.J.M wrote:

Voetbal, we kunnen vandaag kampioen worden, moeten alleen nog maar gelijk spelen (

succes

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Ja, bedankt . RKVB 2 is kampioen geworden (7-0 gewonnen van Haelen ) en we zitten nog in de beker.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Elke zondag Squash

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Ik heb een tijdje op Judo gezeten en ook op Voetbal. Alleen houd ik niet zo van die verplichtingen en heb ik het meestal snel weer gezien. Vroeger, vooral op Judo ook nog vaker heel wat confrontaties gehad met de instructeurs. En nu doe ik......ehm..

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Die Hard,Willis wrote:

Ik heb een tijdje op Judo gezeten en ook op Voetbal. Alleen houd ik niet zo van die verplichtingen en heb ik het meestal snel weer gezien. Vroeger, vooral op Judo ook nog vaker heel wat confrontaties gehad met de instructeurs. En nu doe ik......ehm..

Niks, dat doe ik ook

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.