• 177.899 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.980 votes
Profile

Welke sport beoefen jij?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Probeer weer lol in het sporten te krijgen, dan komt vanzelf die mentaliteit weer terug dat je jezelf physiek constant verbeteren wil. Wat ook helpt is af te spreken met anderen, dan wil je het niet laten afweten ten opzichte van die ander en ben je zó weer in het gareel..

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Bedankt voor de tip ga er zeker wat mee doen.

Maar met mij is het altijd zo geweest dat ik met die kou nooit zin heb om te sporten dit komt vooral omdat ik altijd ontzettend gevoelig ben geweest voor kou en er niet an moet denken om an te gaan sporten vooral niet buiten, begrijp je ??

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

Dan ga je toch lekker binnen sporten?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

4/5x per week ruim een uur per x home trainer(fiets)

Plus gewichts heffen..

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

Ik heb gevoetbalt en hardgelopen daarna ben ik aan wielrennen begonnen,maar door een verwaarloosde enkel en oogletsel komt er maar weinig van.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Ik heb op atletiek en badminton gezeten, nu fiets ik heel veel in m'n vrije tijd

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Over een paar maandjes De 4daagse lopen. Je bent pas echt Nijmeegs student als je em uitloopt. Dus als sport/oefening om in juli in optima forma aan de start te verschijnen ga ik een paar keer naar Ubbergen en terug lopen

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Momenteel even niks (en dat zal ook wel zo blijven), maar ik heb heel lang aan atletiek gedaan. Ik basketball ook heel graag, mijn favoriete sport .

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ben sinds januari de toch wel enigszins trotse eigenaar van dit stukje sportieve techniek...

(afbeelding)

Trek XC 9.8 Carbon (alleen dan in het grijs ipv zwart), gekocht nadat het frame van mijn vorige fiets (na 6 jaar) gescheurd was na het laatste avontuur in de Ardenne.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Ziet er gaaf uit! En met een goede voorvering kun je jezelf weer in het diepe storten.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ja, vooral nu het weer een beetje lekker weer begint te worden krijg ik wel weer erg veel zin om weer eens flink wat km te gaan maken

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Grappig om zo eens te lezen wat de mm'ers aan sport doen, sommigen hier zijn toch verrassend actief.

Geloof het of niet, maar naast al die films kijken sport ik ook nog ongeveer 6 keer per week. 3 keertjes anderhalf uur fitness, daarnaast nog 3 keer hardlopen. Zoals je ziet houd ik dus meer van de individuele sporten. Ooit (7 jaar terug) heb ik ook nog aan voetbal gedaan, maar dat lag me niet echt.

Naar school is overigens ook zo'n 15 KM per dag, dus al met al ben ik een vrij sportief mens.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Hej, dit topic had ik nog niet eerder gezien.

Ikzelf zat op voetbal totdat ik vorig jaar een dubbele beenbreuk heb opgelopen tijdens een wedstrijd. Scheenbeen en kuitbeen doormidden en mijn voetbalcarriere is denk ik toch wel tot een einde gekomen door deze blessure. Ondanks dat ik alweer een jaar verder ben voelt het nog steeds niet helemaal goed en waag ik de stap nog niet om weer op het veld te stappen.

Op het moment fiets ik erg veel en ik ben van plan om te gaan fitnessen. Ik zag laatst weer een film van Jean Claude van Damme en moet toch wel toegeven dat zo'n lichaam mij ook wel wat lijkt

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Ikzelf zat op voetbal totdat ik vorig jaar een dubbele beenbreuk heb opgelopen tijdens een wedstrijd. Scheenbeen en kuitbeen doormidden

Aai Dat zal wel helse pijnen hebben opgeleverd!

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Op het moment fiets ik erg veel en ik ben van plan om te gaan fitnessen. Ik zag laatst weer een film van Jean Claude van Damme en moet toch wel toegeven dat zo'n lichaam mij ook wel wat lijkt

Hehe, wie droomt daar nou stiekem niet van Maar ik zou dan wel in iedergeval nog meer moeten gaan sporten. Of ik daar zin in heb.. Is een tweede

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

klute89 wrote:

Aai Dat zal wel helse pijnen hebben opgeleverd!

Echt wel. Ik hoop niet dat ik ooit nog zoiets mee moet maken.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Mijn sportieve carrière verloopt wat minder momenteel. Was ik vorig jaar nog bokskampioen van een aantal provincies en halve finalist op het NK, heb ik inmiddels al 7 maand geen wedstrijd meer gehad. Pfeiffer.. Inmiddels wel weer aan het trainen om terug te komen in het wedstrijdcircuit, maar dat zal waarschijnlijk niet meer lukken voor de zomer. Erg onwaarschijnlijk zelfs, lettend op o.a. mijn uitbundige eet- en drinkpatroon, een andere grote hobby van mij.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

Ik heb fanatiek aan Kickboxen en voetbal gedaan,nu sport ik genoeg op m'n werk en doe ik daarnaast aan de sport Bankhangen.(niet echt een sport) maar het is een heerlijke bank waar je direct van uitgeput raakt als je er op gaat zitten/liggen.Maar ik doe verder niet echt meer aan sport geen tijd/zin,en dat is echt een probleem als je al 6 dagen in de week werkt.

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Zit nu al een aantal jaar op zaalvoetbal en we zijn daarmee dit seizoen poule kampioen geworden dus dat werd even gevierd. Voorderest pik ik af en toe nog een wedstrijdje veldvoetbal mee met een vriendenteam maar door blessuregevoeligheid (2 x ingescheurde enkelband) hou ik het daar rustig mee. In mn vrijetijd voetbal ik nog regelmatig met vrienden en golfen/basketballen en tennis hoort daar ook bij. Individueel doe ik, als ik er tijd voor heb, graag aan joggen en een beetje gewichtsheffen. Al met al mag ik best tevreden zijn.

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

Ik ga 3x per week naar fitness zo'n anderhalf uurtje, ik fiets 1x per week lange afstanden op mijn mountainbike zo'n 50 tot 60 kilometer, ik heb ook altijd 1x per week aan hardlopen gedaan, maar door een blessure mag ik voorlopig even niet meer hardlopen.

Verder fiets ik vier dagen naar mijn werk zo'n 7 kilometer, en 1x per week naar school voor mijn studie wat dan ook weer gauw op 30 kilometer komt, verder loop ik ook nog wel veel.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Erg onwaarschijnlijk zelfs, lettend op o.a. mijn uitbundige eet- en drinkpatroon, een andere grote hobby van mij.

Eten Lekker maaltijden gaan er bij mij in als warme broodjes

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

klute89 wrote:

(quote)

Eten Lekker maaltijden gaan er bij mij in als warme broodjes

Hahaha, je kunt gerust alles blijven eten en drinken als je het maar met mate doet en blijft sporten, tenminste als je niet aan wilt komen.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Ewing Oil wrote:

(quote)

Hahaha, je kunt gerust alles blijven eten en drinken als je het maar met mate doet en blijft sporten, tenminste als je niet aan wilt komen.

Mmh, dat 'met mate' schiet er een beetje onderdoor Ik eet best veel. Maar ik fiets ook veel, dus hopelijk houd dat elkaar in evenwicht

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik fitness en hardloop tegenwoordig ook weer vrij veel.

Laatst wel en tijdje stilgezeten doordat m'n schouder uit de kom vloog tijdens fitness, niet echt een prettig gevoel. .

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Laatst wel en tijdje stilgezeten doordat m'n schouder uit de kom vloog tijdens fitness, niet echt een prettig gevoel. .

Aai . Au!

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Mijn sport, dat is de wandelsport. Volgende week ga ik de Friesche 11-stedentocht lopen. Ruim 200 km in 5 dagen. Ik kom ook door Gaasterland. Hé, woont Harm Jan Steginga daar niet ergens?

Dus volgende week zullen jullie mij niet vinden op de Moviemeter.

En dat ik als Nijmegenaar de Nijmeegse 4-daagse gaat lopen, dat spreekt voor zichzelf. Voor de 22e keer wordt dat dit jaar.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

wibro wrote:

Ik kom ook door Gaasterland. Hé, woont Harm Jan Steginga daar niet ergens?

Inderdaad. Kom gerust eens langs om een pot bier

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

klute89 wrote:

(quote)

Mmh, dat 'met mate' schiet er een beetje onderdoor Ik eet best veel. Maar ik fiets ook veel, dus hopelijk houd dat elkaar in evenwicht

Vast wel, gewoon door fietsen

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Ewing Oil wrote:

(quote)

Vast wel, gewoon door fietsen

Inderdaad, als ik gewoon veel blijf fietsen, blijf ook dun ( alhoewel ik wel al een klein buikje heb )

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Leuk om al die verhalen te lezen hier.

Ik zelf tennis twee keer in de week. Ik vind het een heerlijke sport en kan mijn energie er helemaal in kwijt. Ben vorig jaar zelfs clubkampioen geworden, dus het gaat vrij aardig.

Als het droog weer is, fiets ik ook altijd naaar mijn werk (8km heen en 8km terug) en daarnaast loop ik ook af en toe hard, dus met de conditie zit het wel goed hier.

Maarre een lekker hapje en een frisse pot bier is natuurlijk nooit weg .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.