- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
(embed)
Kan iemand zeggen uit welke fil het fragment komt vanaf 0:56
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Ik heb op de Hard disk van mn pc staan, maar ik dacht aan en andere film. Thx anyway 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
On a rainy day, a little Indian from a tribe goes to his chief and asks, "Chief, how do you name all the people of our tribe?"
The Chief replies,"Oh, it's quite easy. When a baby is born, I look around and the first thing I see moving in wilderness, will be the name of the baby."
"How so?" asks the Indian.
"Well," replies the Chief, "if I see a coyote running in field, I name baby Running Coyote, if I a see bull sit, I name it Sitting Bull."
"Oh, I see now" says the Indian.
Then the Chief turns to the Indian and says, "Well, why do you ask, Two Dogs Fucking?"
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
I don't get it? Die opoetjes kijken naar het scherm en tikken wat in?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Het zou leuker zijn als we wisten wat Findus was. Slechte grappen zeg 
Blijkbaar een " frozen food brand which was first sold in Sweden in 1945. Findus products include ready meals, peas and Crispy Pancakes, the latter of which were invented in the early 1970s"
dat ook paardenvlees in hun voedsel heeft zitten. Gevat voor de mensen die dit vreemde merk wel kennen, wordt het in België verkocht?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Neen, bij ons in Vlaanderen wordt geen Findus verkocht. (Toch nog nooit gezien).
Maar van zodra ik de afbeelding op facebook zag, wist ik meteen dat het over een voedselmerk ging. (Dat logo alleen al).
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Neen, bij ons in Vlaanderen wordt geen Findus verkocht. [i](Toch nog nooit gezien).
Findus is wel te koop op de Belgische markt. Ik weet zeker dat ik de fish sticks al in huis gehad heb. Maar ik zou moeten aan mijn vrouw vragen waar ze vandaan kwamen. Ik dacht Lidl, maar ik ben het niet zeker.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Deze is inmiddels ook al een klassieker:

Perfectly clear
-
- 283 messages
- 18 votes
Findus is wel te koop op de Belgische markt. Ik weet zeker dat ik de fish sticks al in huis gehad heb.
En, hoe smaken zeepaardjes ?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
I don't get it? Die opoetjes kijken naar het scherm en tikken wat in?
There's nothing to get? Het is toch gewoon een hilarisch herkenbaar beeld van oudere en de grote boze computer? 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat is dan al wat achterhaald, voor veel senioren is de computer ook al onmisbaar.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Een nieuwe jeroom:

Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Findus is wel te koop op de Belgische markt. Ik weet zeker dat ik de fish sticks al in huis gehad heb. Maar ik zou moeten aan mijn vrouw vragen waar ze vandaan kwamen. Ik dacht Lidl, maar ik ben het niet zeker.
Dat is wel belangrijk...... zwarte markt.... 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Wanneer komen er jokes over de "eieren" ? 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Bijvangst mag niet meer overboord, dus ja, zal er ook wel in komen te zitten. Ben benieuwd hoe ze smaken. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Wanneer komen er jokes over de "eieren" ?
Doe jij dan de eerste, is het "ei" alvast gebroken. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Dat is dan al wat achterhaald, voor veel senioren is de computer ook al onmisbaar.
De kunst is een grap niet te serieus te nemen natuurlijk 
Besides, voor heel veel senioren is dit plaatje anno 2013 nog steeds van toepassing.