- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Of valt de grap weg tegen de achtergrond?
Als dit geen sarcasme is dan eet ik mijn spreekwoordelijke hoed op.. 
Kan me gewoon niet voorstellen dat iemand deze grap serieus niet begrijpt? zo moeilijk is het toch niet.
Maar we communiceerde inderdaad langs elkaar heen.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
riesma was inderdaad een sarcastische post. Movie-Addicted snapte de grap niet. Nu op naar de volgende joke!
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
riesma was inderdaad een sarcastische post. Movie-Addicted snapte de grap niet. Nu op naar de volgende joke!
Héhé, nu begrijp ik de reactie van Mescaline. Ik quootte zelf Riesma, terwijl ik idd Movie-Addicted bedoelde (hij vroeg hulp van Rep Robert)en ik hem op weg wou helpen. Riesma zijn reactie is idd sarcastisch. Ik had het niet door, omdat Movie-Addicted op mij reageerde.
Sorry, my bad. Beetje traag vandaag! Ben aan weekend toe!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Yup, mijn sarcasme lag er volgens mij ook wel dik bovenop: 3x "niet zien" op een camouflagegrap... Grappen moeten uitleggen kan ik niet aanzien.
Ja, dat was weer een poging tot.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Die dingen blijven droog... ook die ene fotostrips van echte mensen die iets doen en iemand creatief telkens een droge grap van maakt door een tekst op te schrijven...
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Bovenste doet me hieraan denken:

Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Die Trio waren hilarisch
wat zeggiehhh?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Die Trio waren hilarisch
wat zeggiehhh?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Als ik aan Bassie&Adriaan moet denken, beeld ik mij meteen weer in hoe het was om als klein kind met mijn broertje 's ochtends achter de buis gekluisterd te zitten en "Kindernet" te kijken. En paps smeerde voor ons altijd broodjes pindakaas met hagelslag 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik was altijd verschrikkelijk bang voor de Plaaggeest! 

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Als ik aan Bassie&Adriaan moet denken, beeld ik mij meteen weer in hoe het was om als klein kind met mijn broertje 's ochtends achter de buis gekluisterd te zitten en "Kindernet" te kijken. En paps smeerde voor ons altijd broodjes pindakaas met hagelslag
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Ja me 2, zeker voor kinderen was het misschien net een tikkeltje te eng. 
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
(afbeelding)
Zo droog dat tie dan weer leuk is,
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
En ik snap hem overduidelijk niet 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Hij staat gewoon in de keuken met een biertje.
De zin lijkt eigenlijk te bedoelen dat mannen steeds vaker in de keuken staan(te koken bijvoorbeeld)...
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Is het wel zo simpel? Ik zocht hele andere dingen daarachter. Dan vind ik hem gewoon niet grappig 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Hij is inderdaad oud, maar wel een leuk opfrissertje. E.e.a is ook sarcastisch bedoeld