- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Echt de rillingen lopen nog steeds over mijn rug...VERSCHRIKKELIJK! Het ergste is nog dat het hoogstwaarschijnlijk een moslim is. Je kunt nu wachten op een politieke ruk naar extreem rechts....iets wat we natuurlijk niet willen.
Maar wie of wat het ook is.....ik heb er geen woorden voor. Dit is zo onnederlands....
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik kan me hier oprecht heel erg kwaad over maken. Ben je het met iemand niet eens, schiet m maar dood! In een ooggetuigeverslag dat ik hoorde bleek dat de dader een oudere man was maar verder kon hij er weinig over zeggen.
En dat het onnederlands is kan je inmiddels ook niet meer zeggen helaas.
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Ik hoor het ook net op de radio. Wat een verschrikkelijke schok.
Zomaar afgemaakt als een beest. 
En ik durf nog nieteens na te denken over de gevolgen...
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Echt de rillingen lopen nog steeds over mijn rug...VERSCHRIKKELIJK! Het ergste is nog dat het hoogstwaarschijnlijk een moslim is. Je kunt nu wachten op een politieke ruk naar extreem rechts....iets wat we natuurlijk niet willen.
Maar wie of wat het ook is.....ik heb er geen woorden voor. Dit is zo onnederlands....
Hier moet je wel mee oppassen he....
Dat dacht iedereen bij Fortuyn ook en dat bleek ook anders te zijn.
Eerst de feiten afwachten en dan oordelen.
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Mijn beste Van Buuren. Ik studeer strafrecht dus mij hoef je niet te vertellen dat ik hiermee voorzichtig moet zijn. Als je zorgvuldig had gelezen had je kunnen weten dat ik hoogstwaarschijnlijk schreef. Ik bedoelde alleen maar een interpretatie te geven van de eventuele gevolgen vermits de verdachte een moslim is. Dit is geenszins mijn opvatting!
Hoe dan ook...geen woorden!
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Ik zette net de tv aan voor wat nieuws over de verkiezingen in Amerika. Krijg je dit ineens te horen. 
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Mijn beste Van Buuren. Ik studeer strafrecht dus mij hoef je niet te vertellen dat ik hiermee voorzichtig moet zijn. Als je zorgvuldig had gelezen had je kunnen weten dat ik hoogstwaarschijnlijk schreef. Ik bedoelde alleen maar een interpretatie te geven van de eventuele gevolgen vermits de verdachte een moslim is. Dit is geenszins mijn opvatting!
Hoe dan ook...geen woorden!
Ik vind zelf hoogstwaarschijnlijk op dit moment nog wat ver gaan, tenzij jij info hebt die ik niet heb natuurlijk, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Neemt inderdaad niet weg dat wat er ook achter zit, dit maar weer eens een indicatie is dat we niet bepaald de goede kant op gaan met zijn allen.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
getuige hebben gezegd dat de dader een islamitische uiterlijk heeft, maar het zijn speculaties, dus we weten het niet zeker.
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Ben het helemaal met je eens! Ik baseerde me op de site van de NOS waar melding wordt gemaakt van een briefje op het lichaam van het slachtoffer met islamitische teksten en de ooggetuigenverslagen die mij via de tv hebben bereikt.
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop juist dat het niet zo is, omdat die groep dan door heel veel mensen nog meer over 1 kam zal worden geschoren.
Laten we deze speculaties idd voorlopig laten voor wat het is.
Ben redelijk in shock eerlijk gezegd...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
getuige hebben gezegd dat de dader een islamitische uiterlijk heeft
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Net zo min als iemand een christelijk of vegetarisch uiterlijk heeft.
Ik ben net vegetariër geworden, omdat iedereen dat sowieso toch al altijd van me dacht.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Oke, dan heb je inderdaad wat meer info dan ik...
Nu snap ik inderdaad je eerdere post een stuk beter. Ik shock in elk geval met je mee.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn lichaam. Deze is volgens geruchten met een mes in zijn borst vastgestoken. Het zou gaan om een brief met 'islamitische teksten'. De dader zou een 'arabisch' uiterlijk hebben.
Bron: NOS
Stel dat dit waar is, heeft die gast dan uberhaupt wel hersens gehad? In een al tamelijk anti-Islam klimaat is dit wel het laatste wat ze nodig hebben lijkt me.
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Oh waarom kan dat niet. Is de waarheid.
Ongelovelijk dat er nu iemand zit te zeiken over dat het niet kan dat er gezegt word wat voor afkomst dader heeft.
Is gewoon een feit.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Maar goed dat jij het nieuws hier niet verzorgd
.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ongelovelijk dat er nu iemand zit te zeiken over dat het niet kan dat er gezegt word wat voor afkomst dader heeft.
Fisherking bedoelt dat je niet aan iemands uiterlijk kan zien wat voor geloof iemand heeft. Een arabisch uiterlijk kan natuurlijk wel.
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Het is een feit dat het een Arabier. Is Net zoals bv die Arabieren van New York met vliegtuigen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Officieel niet. Maar er is al wel wat verteld over. 1 en 1 = 2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nogmaals ophitsende taal verwijderd. Laatste waarschuwing aan MFEO. Dit soort berichten worden hier niet getolereerd.
sjeik
-
- 37 messages
- 181 votes
Fisherking bedoelt dat je niet aan iemands uiterlijk kan zien wat voor geloof iemand heeft. Een arabisch uiterlijk kan natuurlijk wel.
Ook vandaag wordt weer bevestigd dat we leven in een bananenrepubliek !!
Al weer is een persoon die een uitgesproken mening heeft over de islam, vermoord !!!
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Volgens mij is het al wel bekend hoor. Van Gogh had nota bene een mes in zijn borst met een papiertje met islamitische teksten er op en bovendien zeggen alle ooggetuigen dat het een man met Arabisch uiterlijk was.
Wat de hele situatie alleen maar triester maakt natuurlijk. We hadden al zo'n fijn klimaat geschapen van ongenuanceerdheid en onderbuikgevoelens en veel idioten zaten gewoon op zoiets te wachten om te rellen.
Van die mensen die alles nog verder uit elkaar willen trekken, zodat we elke week zo'n moord kunnen verwachten.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Maar dat levert geen feit op, broer.
Exact, ze riepen bij de moord op Fortuyn namelijk al precies hetzelfde en dat bleek dus ook niet zo te zijn.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Maar dat is allemaal nog niet officieel bevestigd. Nog geen feit dus.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Inderdaad , het nieuws is verder al triest genoeg...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.