- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ghehehe 
Wees blij dat 'ie nog niet met z'n Legion of Doom was begonnen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Canvas: 23.55 tot 0.35 Christopher Reeve.
Documentaire over het leven van acteur Christopher Reeve na zijn ongeval n.a.v. zijn dood
Gisteren gezien.
Wat een groot gemis is het dat deze man is overleden. Ik heb zelden zo'n vechter gezien. "Hij speelde superman, en hij was het ook echt!" Deze uitspraak heeft hijzelf vaak gehoord, en dat vond hijzelf wat overdreven, bescheiden als hij was, maar ik ben het er wel mee eens. Dat hij zich toch steeds weer beter kon bewegen was voor de doktoren een wonder. En hij was ervan overtuigd dat hij ooit weer zou lopen. Helaas heeft hij dat niet meer kunnen waarmaken. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het was inderdaad een docu om een krop van in de keel te krijgen.
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Vanavond kun je hem bezichtigen in de Tros TV show met Ivo Niehe.....
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Altijd schrikken, als ik lees dat wéér een MovieMeter-achtige site vanwege de kosten aan z'n eigen populariteit ten onder gaat 
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Bert Tigchelaar (58) overleden
Sommige MM-leden die wel eens op de chat zitten, weten dat ik hem werkelijk erg toevallig onlangs even gesproken heb.
Toch even schrikken.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Bert Tigchelaar (58) overleden
Sommige MM-leden die wel eens op de chat zitten, weten dat ik hem werkelijk erg toevallig onlangs even gesproken heb.
Toch even schrikken.
Dit is inderdaad schrikken... Je zou bijna dingen gaan denken, omdat we het onlangs spontaan over hem gehad hebben. Zonder enige echte reden eigenlijk...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
't is een schok, de beste reporters verdwijnen onder onze neuzen. Vergelijkbaar met Haye Thomas. Triest.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Vraagteken mag nu weg, het is bevestigd, zeer triest.
Webby
-
- 861 messages
- 846 votes
Tering hé... echt te triest voor woorden....
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
ik zie het net op het nieuws, verschrikkelijk zeg.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
En hij was toch nog bezig met die film over de moord op Pim?
De Knip
-
- 1885 messages
- 3681 votes
Filmmaker Theo van Gogh (47) is in Amsterdam doodgeschoten. Dat meldt zijn productiemaatschappij. AT5 meldde eerder dat hij zou zijn neergestoken op de Linnaeusstraat in Amsterdam. Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn buik.
Bij de schietpartijen die plaatsvonden in het Oosterpark en op de Mauritskade raakte ook een motoragent gewond. Er zouden rond 8.45 uur vijf schoten zijn gevallen.
De dader zou zijn gearresteerd. Er zijn ook berichten dat een persoon werd neergeschoten toen hij het Stadsdeelkantoor Oost verliet.
De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.
Bron: © NOS 2004
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Gatverdamme... Hier heb ik geen woorden voor.... 
Webby
-
- 861 messages
- 846 votes
En hij was toch nog bezig met die film over de moord op Pim?
Was al (bijna) klaar
Hij was nu bezig met de lesbische roadmovie 'Bad'.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Het lijkt hier in dit land godverdomme wel het Wilde Westen. Is Hirsi Ali de volgende?
Sjoerd
-
- 999 messages
- 1348 votes
GVD... Is mensen met een mening vermoorden een nieuwe sport geworden in NL ofzo??? Tering!
Claus
-
- 117 messages
- 968 votes
Walgelijk! Je lijkt in dit land niet meer te kunnen zeggen en schrijven wat je wil. Triest!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.