- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Ik ga maar een dagje naar het strand, denk ik. In vrede.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Ik hoor het net. Ben er stil van.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Schiet me nu ook te binnen: woensdag zou Van Gogh op de Radboud Universiteit Nijmegen komen om zijn favoriete film te laten zien (Coup de Torchon). Daarna zou er ruimte zijn voor vragen en een discussie. Wilde er eigenlijk wel naartoe gaan
.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik zit ook een beetje andere fora door te lezen en het valt mij vooral op dat mensen niets normaal kunnen zeggen. Ik word er een beetje triestig van. Eigenlijk eerder angstig en kwaad over de richting van ons land. Zelden zo gevoeld 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Alle politiek getinte mededelingen verwijderd.
Allerlaatste waarschuwing voor MFEO, anders volgt ban.
Zoek voor het plaatsen van je politieke standpunten svp een politiek forum op. Op MovieMeter is geen plaats voor dergelijke berichten.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
je snapt wat ik bedoel, ( dat een getuige gezien heeft dat het een dader met arabische, hoe je het dan ook beschrijft, komaf was) 
Ik zeg alleen maar wat ik gehoord had op het nieuws.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Onderbuikgevoelens kunnen prima worden geventileerd bij de ongenuanceerde rukkers van GeenStijl.nl. Daar zit ik hier inderdaad niet op te wachten.
xangadix
-
- 1618 messages
- 4501 votes
Of er nou een islammiet, een moslim of Theo van Gogh op straat zomaar wordt neergeknald, het is allemaal even erg.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Of er nou een islammiet, een moslim of Theo van Gogh op straat zomaar wordt neergeknald, het is allemaal even erg.
Eindelijk een reactie waar ik het mee eens ben.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Extremisme is gevaarlijk, of het nu van links komt, zoals een paar jaar geleden met Fortuijn, of van rechts, waar het nu alle schijn van heeft.
Captain Pervert
-
- 4644 messages
- 2100 votes
R.I.P. Theo.
Veel respect voor die kerel. Jammer dat er kennelijk een Marokkaan (hoor het net op NL2) was die zijn uitlatingen nogal persoonlijk opnam. Net nu het best redelijk goed ging met spanningen mbt moslimgroepen komt er zo'n geschifte raddraaier op de proppen. Stomme klootzak.
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
volkomen mee eens, alleen wordt het wel steeds moeilijker om dit te denken...... Met andere woorden, het wordt moeilijk voor een autochtoon zonder vooroordelen te denken en spreken over islamieten.... en dat is triest...
ik ben benieuwd of er vanuit de islamitische hoek net zo heftig wordt gereageerd als na het verbod op hoofddoekjes en de moord op de Marokkaan in een Amsterdams cafe een ruim jaar geleden...
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
ik ben benieuwd of er vanuit de islamitische hoek net zo heftig wordt gereageerd als na het verbod op hoofddoekjes en de moord op de Marokkaan in een Amsterdams cafe een ruim jaar geleden...
Ja dus.
De reacties uit islamitische groepen die mij via radio en TV ter ore komen, zijn net zo heftig als van alle andere personen die hun reacties tot nu toe hebben gegeven.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Las net dit ergens anders:
WTC ramp -> 11 september -> 9-11 -> alarmnummer Amerika
Moord van Gogh -> 2 november -> 11-2 -> alarmnummer Nederland

Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik ken Theo Van Gogh eigenlijk niet, maar het nieuws treft me toch wel erg.
Ik hoop dat ze er in Nederland een beetje volwassen mee kunnen omgaan.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Ik hoop dat ze er in Nederland een beetje volwassen mee kunnen omgaan.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
idd, de reacties op andere forums zijn heel angstig, ik vrees het ergste
davidov
-
- 3466 messages
- 2165 votes
Tja... hij was een vet varken
ja hij was vervelend
ja hij was soms een eikel
maar hij zei dingen die wij niet durven, hij zei het iets te grof maarja dat doe je als je eens goed de boel wil shokeren....
vind het walgelijk en schandalig.... In nederland kan je zeggen wat je wil, kunnen allerlij godsdiensten naast elkaar wonen en praten over alles wat je maar kan bedenken. In andere landen kan dit niet, hang je al aan de galg als je over een andere godsdienst begint. Kort door de bocht vind ik dan ook dat dit soort mafkezen maar terug naar hun eigen land van afkomst moeten als ze het er niet mee eens zijn, hoeven ze niet bang te zijn dat een dikke nederlander op zn teentjes trapt....verneuk mn land niet nog meer aub, doen we zelf al genoeg...
zow...
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
AMSTERDAM - De 26-jarige verdachte in de moordzaak op Theo van Gogh bezit een Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit en is woonachtig in Amsterdam. Dat heeft hoofdofficier van justitie De Wit dinsdagmiddag tijdens een persconferentie verklaard. Over het precieze motief van de dader wilde justitie geen mededelingen doen
nu.nl
op de diverse condoleance sites zijn de reacties zeer schokkend/racistisch....
Ben bang voor wat gaat komen...
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Tja... hij was een vet varken
ja hij was vervelend
ja hij was soms een eikel
maar hij zei dingen die wij niet durven, hij zei het iets te grof maarja dat doe je als je eens goed de boel wil shokeren....
zow...
Sommige mensen zeggen wel wat andere niet doen waar onder mezelf...
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Burgemeester Cohen verklaarde in de persconferentie dat er vanavond een bijeenkomst wordt gehouden waarbij uiting zal worden gegeven aan de gevoelens die heersen onder het volk dat de vrijheid van meningsuiting op het spel staat, of iets dergelijks. Het wordt dus geen stille tocht.
Ik hoop dat de ME de wapenstokken al uit het vet heeft gehaald, want dit gaat uit de klauwen lopen! Niet zo'n slimme actie van Cohen om dit op deze dag gelijk te organiseren.
De reacties op condoleance.nl zijn inderdaad stuitend. Laten we ajb ons hoofd niet verliezen...
tims
-
- 209 messages
- 415 votes
[quote]kos schreef:
Weet je hoe moeilijk dat is??? Altijd maar weer volwassen moeten reageren...relativeren!
Soms zou je helemaal niet volwassen willen reageren!
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Weet je hoe moeilijk dat is??? Altijd maar weer volwassen moeten reageren...relativeren!
Soms zou je helemaal niet volwassen willen reageren!
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Volwassen mee omgaan??
Wat is dat nou weer voor een opmerking?? Bestaat er ongeschreven regels hoe je hier mee om moet gaan??
Iemand om zijn mening meerdere keren neerschieten en steken is luguber en zeer schokkend...
Wat is in dit opzicht een volwassen manier dan? Juist een volwassen reactie getuigd van het "normaal gaan vinden" en ik ben trots op Nederland dat dit soort laffe daden hier niet normaal is......
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
[quote]kos schreef:
De dialoog ook niet..... Hoeveel kopjes thee heeft Cohen al met diverse imams gedronken??
tims
-
- 209 messages
- 415 votes
Wat meer moeite doen?? Kijk...dit noem ik dus zinloos geblaat. Een mens heeft nl ook nog gevoelens. Niet iedereen is in staat om die tijdelijk uit te schakelen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Maar enkel als de media erop springt (lees een belangrijk figuur wordt getroffen) wordt erop gereageerd. Over luguber gesproken.
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Van Wieringen was mijns inziens geen belangrijk figuur (lees bekend)
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Dit is geen politiek forum. Oproep aan iedereen zich te onthouden van politiek getinte opmerkingen in posts.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.