- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Mozilla Firefox
Mozilla Firefox
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
http://www.bouwfraude.nl/bouwf...
Ik krijg die ellendige reklame-dingen maar niet weg, terwijl ze wel de tekst overlappen.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Onwegklikbare reklame-boxjes over de tekst heen. Maar deze kun jij waarschijnlijk niet zien wegens Adblock
Hm, dat weet ik niet zeker. Want volgens mij moet ik het merken als Adblock iets blokkeert (met een tekentje ofzo).
Maar goed, kijk maar...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik krijg met Adblock 1 van de drie plaatjes niet weg.
Ik heb Adblock image en vervolgens Adblock iframe gedaan.
Boudewijntjuh
-
- 13 messages
- 54 votes
Vroeg me af of er al een nieuwe searchplugin is voor FF voor de nieuwe mm, want m'n oude plugin werkt helaas niet meer.
Grample
-
- 44 messages
- 98 votes
Vroeg me af of er al een nieuwe searchplugin is voor FF voor de nieuwe mm, want m'n oude plugin werkt helaas niet meer.
Daar wacht ik ook op sinds de nieuwe MM
Lumasch
-
- 13 messages
- 1274 votes
Ik krijg met Adblock 1 van de drie plaatjes niet weg.
Ik heb Adblock image en vervolgens Adblock iframe gedaan.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik weet waar de fout ligt. Op de andere pagina's van Bouwfraude.nl staan die plaatjes niet in de weg, omdat ze naast de marge van de hoofdtekst staan. Ze waren alleen vergeten bij die ene pagina die marge een stuk naar links te schuiven.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Adblocken werkt het beste met wildcards. Als er een directory 'banners' of 'ads' is, kun je alle reclame op een bepaalde site vaak in één keer wegpoeten. Bij dat Bouwfraude zou het dus worden: http://www.bouwfraude.nl/banners/*
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Er beginnen trouwens stilletjes wel wat sites op te duiken die proberen de AdBlocker te omzeilen door eens in de zoveel tijd alle ads van directory te veranderen of door hun ads niet in een aparte map te zetten (waardoor je met wildcards álle afbeeldingen kwijt ben, niet alleen de banners). Soms krijg je ook bewust een erg lelijke opmaak voorgeschoteld wanneer je de banners blokkeert (witte vlakken, zoals op Pitchforkmedia).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Daar wacht ik ook op sinds de nieuwe MM
vreemd, dacht dat ik dat gewoon netjes had afgevangen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Firefox 1.0.4. is nu beschikbaar. Weer een zogenaamde security update. Trouwens voor het eerst dat Firefox me wees op een browserupdate.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Als het goed is staat er rechtsboven in de browser een rood icoontje als er een nieuwe update beschikbaar is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Oh ik kreeg rechtsonder een omhoogschuivend venster dat zei dat er updates beschikbaar waren.
Ik zal er eens op letten.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Oh ik kreeg rechtsonder een omhoogschuivend venster dat zei dat er updates beschikbaar waren.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
De manier waarop FireFox laat weten dat er een update beschikbaar is, hangt af van het 'theme' dat je gebruikt. In mijn geval (little fox) staat een klein puzzelstukje bovenin de balk en aan de kleur kun je dan ook nog zien om wat voor update het gaat.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Hmm, geen pijltje hier, maar bedankt voor de tip 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
Firefox 1.0.4. is nu beschikbaar. Weer een zogenaamde security update.
Ik las ergens dat dit een ernstig gat in de beveiliging moet dichten, dus daar hebben ze bij Firefox blijkbaar ook last van en niet alllen bij omeBill.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Hoe meer mensen het zullen gebruiken, hoe meer ook FF er aan moet geloven.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Firefox wordt wel eens security through obscurity verweten.
Vive La Fête
-
- 153 messages
- 545 votes
Weet er iemand hoe je bij mozilla firefox het auto-aanvullen kan uitschakelen? ik vind dit heel irritant, maar kan niet vinden hoe het uitgeschakeld kan worden.
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Extra - Opties - Privacy - Opgeslagen formulierinformatie - uitklikken.
Vive La Fête
-
- 153 messages
- 545 votes
Dank je wel, don! Ik vond het echt heel irritant, maar het is nu gelukkig weg!
moniqueje
-
- 3 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > het grote opmerkingen / feedback topic:
jordy, Ik kon op de print- topic geen bericht meer achterlaten, dus probeer ik het zo maar ?
'k heb op jouw advies mozilla.. free gedownload, als ik nu print, krijg ik wel alles, maar dan piepklein .
Ik ben ook niet zo heel handig, dus heeel graag advies?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
'k heb op jouw advies mozilla.. free gedownload, als ik nu print, krijg ik wel alles, maar dan piepklein .
Discussies over de Firefox browser (ik neem aan dat je die gedownload hebt) kun je weer hier voeren
http://www.moviemeter.nl/forum/13/1661/
misschien kan iemand daar je vraag beantwoorden, ik heb geen printer en kan het dus niet testen. En anders dus nog even een weekje of wat wachten tot het in Internet Explorer weer werkt.