• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Mozilla Firefox

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

http://www.bouwfraude.nl/bouwf...

Ik krijg die ellendige reklame-dingen maar niet weg, terwijl ze wel de tekst overlappen.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Welke reklame-dingen bedoel je precies?

Misschien is Adblock een idee?

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Anatolia schreef:

Welke reklame-dingen bedoel je precies?

Onwegklikbare reklame-boxjes over de tekst heen. Maar deze kun jij waarschijnlijk niet zien wegens:

Misschien is Adblock een idee?

Bedankt voor de tip! Ik zal er 's naar kieken.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

U-96 schreef:

Onwegklikbare reklame-boxjes over de tekst heen. Maar deze kun jij waarschijnlijk niet zien wegens Adblock

Hm, dat weet ik niet zeker. Want volgens mij moet ik het merken als Adblock iets blokkeert (met een tekentje ofzo).

Maar goed, kijk maar...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik krijg met Adblock 1 van de drie plaatjes niet weg.

Ik heb Adblock image en vervolgens Adblock iframe gedaan.

Boudewijntjuh

• 13 messages
  • 54 votes

Vroeg me af of er al een nieuwe searchplugin is voor FF voor de nieuwe mm, want m'n oude plugin werkt helaas niet meer.

Grample

• 44 messages
  • 98 votes

Boudewijntjuh wrote:

Vroeg me af of er al een nieuwe searchplugin is voor FF voor de nieuwe mm, want m'n oude plugin werkt helaas niet meer.

Daar wacht ik ook op sinds de nieuwe MM

Lumasch

• 13 messages
  • 1274 votes

kappeuter wrote:

Ik krijg met Adblock 1 van de drie plaatjes niet weg.

Ik heb Adblock image en vervolgens Adblock iframe gedaan.

Waarschijnlijk heb je moeite met het onderste plaatje, dat los je op door op een ander plaatje klikken met de rechter muisknop -> Adblock image, en dan in het "Add Adblock filter"-schermpje het adres dat er staat vervangen door:

http://www.bouwfraude.nl/banners/adverteren/adverteren.gif

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik weet waar de fout ligt. Op de andere pagina's van Bouwfraude.nl staan die plaatjes niet in de weg, omdat ze naast de marge van de hoofdtekst staan. Ze waren alleen vergeten bij die ene pagina die marge een stuk naar links te schuiven.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Adblocken werkt het beste met wildcards. Als er een directory 'banners' of 'ads' is, kun je alle reclame op een bepaalde site vaak in één keer wegpoeten. Bij dat Bouwfraude zou het dus worden: http://www.bouwfraude.nl/banners/*

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Er beginnen trouwens stilletjes wel wat sites op te duiken die proberen de AdBlocker te omzeilen door eens in de zoveel tijd alle ads van directory te veranderen of door hun ads niet in een aparte map te zetten (waardoor je met wildcards álle afbeeldingen kwijt ben, niet alleen de banners). Soms krijg je ook bewust een erg lelijke opmaak voorgeschoteld wanneer je de banners blokkeert (witte vlakken, zoals op Pitchforkmedia).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Grample wrote:

(quote)

Daar wacht ik ook op sinds de nieuwe MM

vreemd, dacht dat ik dat gewoon netjes had afgevangen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

plugin werkt weer

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Grample

• 44 messages
  • 98 votes

Bedankt Jordy

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Firefox 1.0.4. is nu beschikbaar. Weer een zogenaamde security update. Trouwens voor het eerst dat Firefox me wees op een browserupdate.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Als het goed is staat er rechtsboven in de browser een rood icoontje als er een nieuwe update beschikbaar is.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Oh ik kreeg rechtsonder een omhoogschuivend venster dat zei dat er updates beschikbaar waren.

Ik zal er eens op letten.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

kappeuter wrote:

Oh ik kreeg rechtsonder een omhoogschuivend venster dat zei dat er updates beschikbaar waren.

Ook dat gebeurt, maar niet altijd (bij mij althans).

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

De manier waarop FireFox laat weten dat er een update beschikbaar is, hangt af van het 'theme' dat je gebruikt. In mijn geval (little fox) staat een klein puzzelstukje bovenin de balk en aan de kleur kun je dan ook nog zien om wat voor update het gaat.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Hmm, geen pijltje hier, maar bedankt voor de tip

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

kappeuter wrote:

Firefox 1.0.4. is nu beschikbaar. Weer een zogenaamde security update.

Ik las ergens dat dit een ernstig gat in de beveiliging moet dichten, dus daar hebben ze bij Firefox blijkbaar ook last van en niet alllen bij omeBill.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Hoe meer mensen het zullen gebruiken, hoe meer ook FF er aan moet geloven.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Firefox wordt wel eens security through obscurity verweten.

Vive La Fête

• 153 messages
  • 545 votes

Weet er iemand hoe je bij mozilla firefox het auto-aanvullen kan uitschakelen? ik vind dit heel irritant, maar kan niet vinden hoe het uitgeschakeld kan worden.

Don Gertus

• 1543 messages
  • 0 votes

Extra - Opties - Privacy - Opgeslagen formulierinformatie - uitklikken.

Vive La Fête

• 153 messages
  • 545 votes

Dank je wel, don! Ik vond het echt heel irritant, maar het is nu gelukkig weg!

moniqueje

• 3 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > het grote opmerkingen / feedback topic:

jordy, Ik kon op de print- topic geen bericht meer achterlaten, dus probeer ik het zo maar ?

'k heb op jouw advies mozilla.. free gedownload, als ik nu print, krijg ik wel alles, maar dan piepklein .

Ik ben ook niet zo heel handig, dus heeel graag advies?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

moniqueje wrote:

'k heb op jouw advies mozilla.. free gedownload, als ik nu print, krijg ik wel alles, maar dan piepklein .

Discussies over de Firefox browser (ik neem aan dat je die gedownload hebt) kun je weer hier voeren

http://www.moviemeter.nl/forum/13/1661/

misschien kan iemand daar je vraag beantwoorden, ik heb geen printer en kan het dus niet testen. En anders dus nog even een weekje of wat wachten tot het in Internet Explorer weer werkt.

moniqueje

• 3 messages
  • 0 votes

bedankt, Jordy, ga het morgen proberen..truste?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.