- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Mozilla Firefox
Mozilla Firefox
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Dat zei een pijltje rechts bovenin m'n browser ook 
Ik heb ook alleen maar de tekst geknipt en geplakt 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Dat zei een pijltje rechts bovenin m'n browser ook 
Dat pijltje kreeg ik ook, is erg handig.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb de pijltjes uitgezet. Gek werd ik er van. Steeds maar naar mij wijzen enzo.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik heb mijn FireFox zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Ook de Back/Forward-knoppen e.d. zijn zonder logo, alleen tekst.
Mijn motto is Hoe eenvoudiger, hoe beter is. 
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Dat is de plug-in melding
De update melding is idd een pijltje.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Nee hoor, want bij een update melding wordt ie groen, kijk maar:

EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Gisteren kreeg ik ineens heel vreemde dingen bij firefox. Om de paar minuten "bevriest" het scherm een tiental seconden. Hiervan in IE geen last. 
Firefox verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem bleef.
Via download.com stuitte ik op Avant Browser en deze daarom geinstalleerd. Daar ben ik tot nu toe erg te spreken over.
Maar weet iemand wellicht waar de fout van Firefox ligt? Kan er niets van op het internet vinden en hoewel Avant Browser zeer goed en snel is ben ik toch gewend geraakt aan Firefox.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
De Avant Browser is gewoon IE met een layer eroverheen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
neem wel de beta van de nieuwste versie, anders doet straks half MovieMeter (nieuwe versie) het niet
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Gloeiende, zeg! Nu weet ik weer waarom ik nooit meer IE gebruik behalve wanneer noodzakelijk. Links FF, rechts IE6.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Gaat toch maar om 1 add (die andere drie staan op non-content plaatsen, dus who cares), en die kruipen er tegenwoordig bij FF ook door, mist wat slechte wil van de sites.
Ik weet ook waarom ik FF gebruik, tabbed browsing.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
die andere drie staan op non-content plaatsen, dus who cares
Ook ads die niet in de content staan mogen vertrekken, en bovendien knipperen deze drie voortdurend. Laat dat nu juist mijn nummer 1 ergernis zijn. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Kom kom Yak, als kind van deze tijd is één van de belangrijkste functies enkel relevante info op te nemen, en de rest vakkundig buiten te sluiten. Skills die met een IE veel beter getrained worden 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ik weet ook waarom ik FF gebruik, tabbed browsing.
die tabs heersen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Haha, the horror.
Daarnaast zijn promopraatjes als
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Daarnaast zijn promopraatjes als
Wat vaak de schuld is van webontwikkelaars die de standaarden niet volgen of alleen met IE testen.
Het is overigens vooral het gebruiksgemak waarin Opera de beste is, vind ik (ook een kwestie van gewenning natuurlijk).
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Iets waar FF ook nog wel eens last van heeft.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Het is overigens vooral het gebruiksgemak waarin Opera de beste is, vind ik (ook een kwestie van gewenning natuurlijk).
En als je eenmaal gewend bent, wil je nooit meer iets anders.
@Onderhond: Opera afkraken maar wel hun email gebruiken! Parasiet! 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Wat vaak de schuld is van webontwikkelaars die de standaarden niet volgen of alleen met IE testen.
Helemaal mee eens, maar wat ben je daar als surfer mee natuurlijk, als je er bepaalde sites niet mee kan bekijken. Een browser is een tool, geen ideologie 
Firefox is op dat gebied een pak verbeterd, maar nog steeds verre van optimaal. Feit blijft dat de meeste sites naar IE normen gemaakt worden.
Hannibal: spam mailadressen, je kan er niet genoeg hebben 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Voor ontwikkelaars zijn browsers die de webstandaarden ondersteunen wel degelijk een ideologie. Firefox-shirtje kopen?
Aangezien IE de enige is die web standards niét ondersteund, is de ideologie overigens betrekkelijk simpel: van elke gelegenheid die je krijgt om IE een beetje omver te trekken, gebruik maken. En zoveel mogelijk mensen ervan te overtuigen ze van IE af moeten (zie het Firefox-logo onderaan op deze pagina). Of je nu Opera ophemelt of Mozilla, dat maakt eigenlijk geen donder uit. Feit is dat IE gewoon ontzettend dood moet.
Oké oké... Yak heeft zijn langspeelplaat weer opgezet.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik wacht wel even tot jij 'm geprobeerd hebt
.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Draait hier prima hoor, tot dusver nog geen problemen ondervonden. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik krijg steeds een 500 internal server fout, hoe verhelp ik dit?