- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Mozilla Firefox
Mozilla Firefox
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Laat me je dit zeggen Kapp: in het webdesignerswereldje is IE niet zomaar brak en knudde, het is pure fuckin evil.
En juist daarom is het zo frustrerend dat mensen:
... niet eens weten dat er een andere browser is
... denken dat IE de beste browser is (iedereen gebruikt het toch?)
... de schuld van fouten altijd bij de webdesigners leggen
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Kun je dat gewoon naast IE installeren ofzo?
Je kunt Firefox inderdaad gewoon naast IE installereren, en in principe per keer besluiten welke browser je gebruikt. Ik heb ze thuis inmiddels allebei geinstalleerd. Ik ben alleen nog op zoek naar een nederlandse versie van Firefox. Die is er toch wel?
De site is inderdaad weer heerlijk snel. 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ik ben alleen nog op zoek naar een nederlandse versie van Firefox. Die is er toch wel?
Nee, die zal er denk ik pas komen als hij 1.0 word (Firefox is officieel nog steeds in testfase).
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
bij De Site > Algemeen > Opmerkingen site:
Wat is er eigenlijk zo slecht aan Internet Explorer?
Behalve dat hij zich regelmatig moet afsluiten omdat er een onbekende fout is opgetreden..;)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Vanwege de enorme gaten in de beveiliging.
Via IE krijg je ook reuze eenvoudig spyware op je comp. Dat is niet mogelijk in FireFox omdat die vanuit een Firewall-achtig idee is opgebouwd.
En natuurlijk de verschrikkelijke traagheid, de irritante opbouw van de favorites, het ontbreken van de mogelijkheid om windows binnen windows te hebben., het oncontroleerbaar opduiken van pop-ups, het lege pagina's geven als een site uit de lucht is en g a z o m a a r d o o r . . .
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
En omdat de spyware 'voor IE geschreven'. IE kent beveiligingsgaten en daar maken ze dankbaar gebruik van.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Wat is er eigenlijk zo slecht aan Internet Explorer?
Behalve dat hij zich regelmatig moet afsluiten omdat er een onbekende fout is opgetreden..;)
Al eens een half transparant png plaatje in IE kunnen bekijken? Neen. Microsoft had al belooft deze techniek in versie 5.5 in te bouwen, maar zelfs in versie 6 zit het er nog niet in.
Brakke support voor padding en margin en border om plaatjes.
CSS2 word niet geheel ondersteund
CSS3 is voor 0% ge-implementeerd
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
IK zal die Fire-fox dan ook maar is gaan"testen",ben benieuwd.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Heeft iemand ervaring met deze site: Mozilla-NL?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Aha, dus toch een Nederlandse vertaling.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Aha, dus toch een Nederlandse vertaling.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ik heb Firefox net geinstalleerd.Ziet er op het eerste gezicht wel goed uit 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Hoe zorg je ervoor dat je favoriten in het menu Start automatisch met Firefox openen inplaats van met IE?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes

"Mozilla-NL vertaalt de bladerprogramma‘s van Mozilla (Mozilla en Firefox) en gerelateerde producten in het Nederlands." 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hoe zorg je ervoor dat je favoriten in het menu Start automatisch met Firefox openen inplaats van met IE?
Klik in Firefox op Tools - General - Set Default Browser.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
De FireFox verhalen staan nu verspreid over twee topisc, hier en bij Opmerkingen Site Kunnen die twee niet worden samengevoegd?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Had ik net al grotendeels gedaan, maar je hebt gelijk, het kan nog rigoureuzer. Ok, gefixed.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Firefox is wel langzamer met opstarten/laden dan IE merk ik nu.Vooral als je rechtstreeks naar je favorieten wil heeft hij wel even nodig voor dat hij opgestart is.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Das merkwaardig, Het lijkt erop dat je de favorieten vanuit IE ophaalt ipv de Bookmarks in FireFox te reorganiseren. (andere directory bijvoorbeeld)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je doet het waarschijnlijk niet op de meest slimme manier. Was jij niet degen die je favorieten in het start menu van Windows hebt gezet ??
Kun je beter in Firefox instellen met tabs. Dan kun je ze met 1 klik allemaal tegelijk openen. Misschien zelfs automatisch bij het opstarten, maar dat weet ik niet.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Dat is vrijwel het enige dat ik nog zoek inderdaad...
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
De favorieten staan automatisch in Start-Favorieten van Windows.Als ik de Favorieten organiseer in tabs bij Firefox dan blijven ze daar niet staan,iedere keer moet ik het opnieuw instellen, en op de een of andere manier verschuiven ze als je van de ene favo naar de andere gaat en ik weet niet hoe ik dat vast kan zetten.suggestie's?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
De favorieten staan automatisch in Start-Favorieten van Windows.Als ik de Favorieten organiseer in tabs bij Firefox dan blijven ze daar niet staan,iedere keer moet ik het opnieuw instellen, en op de een of andere manier verschuiven ze als je van de ene favo naar de andere gaat en ik weet niet hoe ik dat vast kan zetten.suggestie's?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Bookmarks -> Manage Bookmarks -> en slepen maar.... (Dus mapjes en bookmarks met je muis naar de gewenste plek slepen)
Succes !
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Oke,dat is gelukt maar nou kan ik ze niet mer in Tabs openen.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Oke,dat is gelukt maar nou kan ik ze niet mer in Tabs openen.
Je kan de hele map met Imported IE favorites ook naar je Personal Toolbar Folder slepen. Als je dan met je rechtermuisknop daarop klikt, kun je in één keer al je favo's in verschillende tabs openen.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Dat is vrijwel het enige dat ik nog zoek inderdaad...
Weet je dit toevallig ook Yak?