- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Mozilla Firefox
Mozilla Firefox
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Ja, inderdaad. Nu werkt ie wel ! Bedankt, kapp ! 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Pfff, al mijn extenties weg, en onmogelijk extenties te installeren.
Om moe van te worden.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Had je je huidige FF wel afgesloten, voordat je met de installatie van de nieuwe versie begon? Dat is vaak cruciaal.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Wat ik toch erg jammer vind is dat FireFox (en IE had het ook niet) iets heeft waarbij je een link in hetzelfde venster kan openen. Als ik op MM een link naar een film zie, weet ik dat als ik er op klik dat hij een nieuw venster opent. Je kan dan alleen maar kiezen tussen openen in een tabvenster of in een nieuw venster, als je op de rechter muisknop klikt...
Ook wel raar is dat als ik een pagina ververs met F5, dan blijft er in de statusbalk Waiting for www.moviemeter.nl... staan (bij updates). Maar als je ALT-D+Enter doet, dan staat er Done. Niet dat ik 't irritant vind ofzo...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Wat ik toch erg jammer vind is dat FireFox (en IE had het ook niet) iets heeft waarbij je een link in hetzelfde venster kan openen (...) Je kan dan alleen maar kiezen tussen openen in een tabvenster of in een nieuw venster, als je op de rechter muisknop klikt...
Ehm, dit snap ik niet helemaal. Op welke manier wil je dan een link openen?
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Als je gewoon op de link klikt gaat deze toch meestal open in het zelfde venster 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat ik toch erg jammer vind is dat FireFox (en IE had het ook niet) iets heeft waarbij je een link in hetzelfde venster kan openen.
Gewoon de link naar je adresbalk slepen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Gewoon de link naar je adresbalk slepen.
Aah, dankje. Dat is precies wat ik zocht. Weer wat FF geleerd.
Obiwannes
-
- 758 messages
- 898 votes
Ik heb een probleempje met firefox, wanneer ik de pagina verander van een topic of een film (vb hier van 23 naar 22) gebeurt er niets.
Heb juist de 1.0.1 geïnstalleerd, en de adblock heb ik er ook opgezet. Weet iemand hier een oplossing voor, want het is best wel lastig.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik heb dit ook gehad, en dit ligt aan Javascript (bij Tools, javascript Console zie je ook een foutmelding staan waarschijnlijk) Ik heb van alles geprobeerd, maar niets hielp. Uiteindelijk heb ik een nieuw profiel moeten aanmaken. Toen was alles weer goed.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Een nieuw profiel aanmaken gaat zo:
01. Sluit Firefox af als deze is opgestart.
02. Ga via de verkenner naar C:Program FilesMozilla Firefox
03. Klik met de rechter muisknop op Firefox.exe en kies voor 'Snelkoppeling maken'
04. Klik met de rechter muisknop op 'Snelkoppeling naar firefox.exe' en kies voor 'Eigenschappen'
05. Verander de regel 'Doel' van "C:Program FilesMozilla Firefoxfirefox.exe"
naar "C:Program FilesMozilla Firefoxfirefox.exe" -p en klik op 'OK'
06. Start Firefox nu op via de snelkoppeling 'Snelkoppeling naar firefox.exe', de Profiel Manager wordt gestart
07. Klik op 'Create Profile' en volg de instructies
08. Selecteer het nieuwe profiel en klik op 'Start Firefox'
09. Firefox start met het nieuwe profiel...
Zie hier als het niet lukt.
Je bent wel al je instellingen en bookmarks kwijt, dus het is wel vervelend, maar in dit geval had ik echt geen andere oplossing.
En gelukkig gebruik ik toch meestal Opera, wat wél een snelle en stabiele browser is. 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Reminder 
Je bent wel al je instellingen en bookmarks kwijt, dus het is wel vervelend, maar in dit geval had ik echt geen andere oplossing.
Je instellingen worden bewaard in een andere map.
C:/ Documents and Settings/ administrator-name (je eigen naam dus) /Application Data/ Mozilla/ Firefox/ Profiles/ default.pt1
Dus als iemand problemen met zijn profiel heeft moet ook daar gezocht worden. Zie ook C:/ Documents and Settings/ administrator-name (je eigen naam dus) /Application Data/ Mozilla/ Firefox/ Profiles.ini
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Lezen is soms moeilijk 
Lezen is niet moeilijk, maar mijn pogingen om alle posts te lezen heb ik inmiddels opgegeven.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De map Application Data heb ik niet. Sterker nog: Profiles.ini heb ik zelfs niet.
De enige map die er op lijkt die ik kan vinden is:
C:Program FilesMozilla Firefoxdefaultsprofile
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Dat is toch XP wat je draait ? Oei, dan is mijn uitleg alleen voor XP-gebruikers.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Lezen is niet moeilijk, maar mijn pogingen om alle posts te lezen heb ik inmiddels opgegeven.
Vandaar de reminder 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Windows XP professional heb ik. Misschien is jouw uitleg alleen van toepassing op de Home editie . 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Voorheen gebruikte ik ook XPpro en daarop was dit ook van toepassing. Wellicht even je Documents & Settings uitpluizen?
XP houdt ook nog wel eens files 'hidden', let daar ook even op.
Succes 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik heb een probleempje met firefox, wanneer ik de pagina verander van een topic of een film (vb hier van 23 naar 22) gebeurt er niets.
Wat je ook kan proberen: ALT-D en handmatig het nummer van de pagina veranderen. Werkt vrijwel altijd.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Jordy, als ik het goed gezien heb, heeft MusicMeter nog geen search-plug-in voor Firefox. Ga je eens nuttig maken 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Heb ik gecontroleerd.
Dat is raar. Weet je zeker dat je 'Extra > Mapopties > Weergave' hebt geklikt en dan helemaal onderaan 'verborgen bestanden weergeven' hebt aangevinkt?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes