• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.278 votes
Profile

Mozilla Firefox

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ja hoog tijd succes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zit even een printpreview te bekijken in Firefox, en dat ziet er helemaal niet zo netjes uit. Komt het wel fatsoenlijk de printer uit? anders zit ik mooi met met m'n bek vol tanden met dat "gebruik dan een fatsoenlijke browser!"

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik heb net een print gemaakt vanuit Firefox en die ziet er helaas niet goed uit. In Opera natuurlijk wel.

Ik zal de printjes even scannen en posten, momentje...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn, minder. Zul je zien dat IE er, ook al zou 'ie niet meer vastlopen, ook niets van bakt.

Nou ja, ik ga zoals gemeld dus eerdaags een mooie print-stylesheet maken waarbij zonder fratsen alleen netjes de film-info uit de printer komt rollen, dan test ik dat wel even in de diverse browsers

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

De printpreview ziet er hier (in FF 1.0.4) prima uit... En ook het printje laat niks te wensen over.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Firefox print

Opera print ( ook niet helemaal goed trouwens, linkerkant valt een lijn weg )

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

die Firefox print is toch hardstikke netjes? En bij filminfo?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Waar zijn de kleuren dan in FF?

Ik zal even een filminfo pagina afdrukken in FF.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

daar moet je de instelling "print background" voor aanvinken

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Hier een printje van een film vanuit Firefox, ik kan die optie van de background niet zo snel vinden, maar dat zal wel goed zijn.

http://img286.echo.cx/img286/6558/bobby4pf.jpg

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Weet iemand hoe ik japanse character sets weergegeven krijg in Firefox?

Ik heb al veel geprobeerd met menu Character encoding, maar zonder resultaat.

Lumasch

• 13 messages
  • 1274 votes

kappeuter wrote:

Weet iemand hoe ik japanse character sets weergegeven krijg in Firefox?

Bij mij geeft ie het automatisch goed weer. Maar ik heb de tekenset voor Oost-Aziatische talen geinstalleerd, bij Configuratiescherm -> Landinstellingen -> Talen, omdat ik dan Japans kan typen in bijv. Word. Misschien kun jij het oplossen in Beeld -> Tekenset -> Japans EUC-JP of Japans Shift_JIS.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Bij het installeren van een nieuw thema voor FireFox krijg ik steeds de melding dat de installatie niet uitgevoerd kan worden vanwege een 'invalid or corrupt jar file'.

Wat is dat en hoe los ik dat op?

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Het schijnt een fout in de theme zelf te zijn waar je niks aan kunt doen, maar heel zeker weten doe ik het niet. Als MM niet helpt kun je het even posten in mozbrowser.nl, die lui zijn vaak wel snel met een antwoord.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Yup, dat heb ik gedaan.. en vervolgens de oplossing (grotendeels) zelf gevonden:

Bij M/F-extensions heb ik de "Install New Theme"-extension opgezocht, daar heb ik doorgeklikt naar de "creators web-site" (helemaal onderaan de pagina). Vandaar af heb ik "Install New Theme" gedownload en geinstalleerd.

Vervolgens heb ik daarmee het nieuwe theme vanaf mijn harde schijf geinstalleerd.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Hoe is het mogelijk dat opeens al mijn Firefox-historie weg is? Alles staat blank, mijn Google-instellingen, MM-pagina's, enzovoort... Ik heb nergens aangezeten.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Uuuhh er kan ingesteld staan dat dit automatisch wordt verwijderd naar een bepaald, van te voren ingestelde aantal dagen...

Dus vrees dat dat het is...

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Nee, ik kwam er net achter dat het ook niet een FireFox ligt, want mijn verlooptijd van mIRC stond opeens op 30 dagen, en mijn klokje was gereset.

Wat is dit??

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Waarschijnlijk is je windows profiel dat je gebruikte naar de klote of ben je nu ingelogd als een andere user?

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Nee, dat is het ook niet, want mijn enige account in Windows 2000 heeft aparte instellingen wat betreft startbalk/achtergrond e.d. Ik weet zeker dat het daar niet aan ligt.

Volgens mijn broer kunnen het wel cookies zijn, dus ik ga die rommel even opsporen.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Add-Aware heeft 4 Data-minders opgespoord en verwijderd. Hiermee was mijn registratietermijn van mIRC weer direkt verlopen, maar mijn FireFox-historie heb ik niet teruggekregen. (maakt me verder weinig uit)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Firefox 1.0.5

Here's what's new in Firefox 1.0.5:

* Several security fixes.

* Improvements to stability.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Een goede week later, en...

Firefox 1.0.6 is beschikbaar.

Release note:

* Restore API compatibility for extensions and web applications that did not work in Firefox 1.0.5.

Chinees voor mij, maar het klinkt wel belangrijk

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik ben benieuwd welke extensies jullie geinstalleerd hebben.

Deze heb ik geinstalleerd:

(afbeelding)

Er zijn er 2 of 3 die ik niet of nauwelijks gebruik, de rest vind ik erg nuttig.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Alleen deze twee

ik gebruik ook niet zo vaak Firefox, meestal Opera.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Mensen, krijgen jullie bij sommige sites ook wel eens een melding dat er een fout is ingetreden en dat Firefox afgesloten moet worden? Ik krijg dat bijvoorbeeld met ideefixe.com.tr, nytimes.com, milliyet.com.tr en andere waar ik nu even niet op kom.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Ik krijg het continu met filmpjes die met WMA afgespeeld moeten worden, dat kan Firefox om de een of andere reden niet meer en dan sluit ie alles maar af. Ook bij filmpjes in realplayer heb ik problemen, vaak doet het geluid het dan niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Beta release van nieuwe generatie Firefox browser:

Firefox 1.5 Beta 1 (Deer Park)

Note: This is not the final release of our Web browser, it has been made available for testing purposes only, with no end-user support. If that sounds scary, you'd probably be better off with the latest version of Firefox 1.0.

SpyCow

• 68 messages
  • 73 votes

bij de links kun je op de scrolltoets van je muis klikken, opent ie in een nieuw tabblad :*)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

AMSTERDAM - In Mozilla-browser Firefox zijn de afgelopen maanden meer veiligheidslekken ontdekt dan in Internet Explorer. Dat maakt Symantec bekend in zijn halfjaarlijkse Internet Security Threat Report. In de eerste helft van dit jaar kwamen in de Mozilla-browsers in totaal 25 lekken aan het licht. Achttien daarvan werden bestempeld als kritiek. Marktleider Internet Explorer had in totaal 13 veiligheidslekken, waarvan 8 ernstige.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.