- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Mozilla Firefox
Mozilla Firefox
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Symantec = Norton = Microsoft. Oftewel hoe betrouwbaar is de bron....
Norton vind ik overigens een van de meest irritante virus software die je kunt bedenken.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Heb jij aandelen bij Mozilla, Fisherking? 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Haha je kan volgens mij niet zomaar wat roepen! Zal heus wel goed uitgezocht zijn.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Kom zeg. Symantec/Norton gaat echt niet in de hand van broodheer Microsoft bijten, ze kijken wel uit...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik haalde het ook maar van Nu.nl af, weet er verder het mijne niet van. Vond het een opvallend bericht. Ik vind Mozilla veel fijner werken dan IE. Heb vandaag enkele extensions ontdekt die zeer goed van pas komen!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Goed nieuws voor de twijfelaars: Opera is nu echt gratis
NB: Ik heb geen aandelen bij Opera, maar ik vind het persoonlijk de fijnste (en met afstand de snelste) van alle browsers waar ik tot op heden mee heb gewerkt. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Alleen sneller dan Firefox of zijn er nog andere voordelen?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
[spam] De snelheid is hier te zien
Verder heeft Opera een tal van mogelijkheden
Sinds ik Opera gebruik heb ik ook nooit meer last van virussen en spyware. Als ik een Hitman of Spybot e.d. laat draaien komt hij nooit meer iets tegen.
Opera heeft een geïntegreerde email en chat client.
Ik zou zeggen probeer het eens, je zult de voordelen vanzelf tegenkomen. [/spam]
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ik vind Firefox snel genoeg (sneller kan deze pc niet aan
). Mis ik eigenlijk geen mogelijkheden, heb nooit meer hinderlijk last van spyware en die geïntegreerde email en chat client boeit me niets. Ik blijf lekker bij Firefox
.
Heeft Opera trouwens tabbladen? Want dat vind ik eigenlijk het allergemakkelijkste aan Firefox. En de dictionary search
.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Pfff... tuurlijk heeft ie dat 
Ik vind Firefox snel genoeg (sneller kan deze pc niet aan
)
Juist op een pc die niet al te snel is moet je Opera gebruiken, je pc kan dat juist wel aan omdat Opera veel minder geheugen gebruikt.
Ik blijf lekker bij Firefox 
Waarom niet, als je maar tevreden bent. 
Ik ben echt niet anti-Firefox, want het is een goede browser, maar ik vind de snelheid best belangrijk als ik aan het surfen ben, en Opera heeft alle functies die ik wil hebben en hij is de snelste, dus daarom heb ik voor Opera gekozen. Het is maar net wat je belangrijk vindt.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
[spam] ... [/spam]
Vanwaar dat spam? Reklame maken op zo'n manier over iets waar je enthousiast over bent is toch niks mis mee?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Nee, da's waar...
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Ik ben ook van plan Mozilla hierdoor te vervangen. Kan ik mijn huidige bladwijzers makkelijk exporteren naar Opera?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Oh, als je je stoort aan de Nederlandse taal kun je ook gewoon de Engelstalige versie downloaden hoor.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Hehe, zover was ik. Kan van de meeste programmas wel
. Heb Opera hier al een tijdje staan, maar kan weinig redenen verzinnen om te switchen.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
"bladwijzers" 
Een zeer geschikte Nederlandse vertaling wat mij betreft.
Bedankt Hannibal.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
De spam van Hannibal heeft me toch overtuigd om eindelijk eens over te stappen
.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Heb Opera nu ook een tijdje geprobeerd maar ik blijf mooi bij Firefox. Er is niets wat Opera beter of sneller doet. Er zijn zelfs meer sites die niet helemaal goed getoond kunnen worden.
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
Go Hannibal 
Volgens mij heeft het vooral te maken met welke browser je begint firefox of opera. Ik had opera eerst en toen kon ik dus niet meer wennen aan firefox 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Er zijn zelfs meer sites die niet helemaal goed getoond kunnen worden.
Dat komt omdat Opera het virus- en spywaregevoelige Active-X niet toestaat. Als je het toch persé wilt gebruiken kun je wel een plug-in downloaden, zodat de pagina's wel goed worden weergegeven.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Tijd om 20 pagina's te openen 1 m 50 s 1 m 50 s
Meest belangrijke info wmb.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Firfox heeft zo'n irritant rotverschijnsel. Als je je venster op 'Full Screen' zet (F11), dan zal je de komende dagen handmatig je venster moeten vergroten als je ze opent (ook met Ctrl-N).
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Google opent aanval op Internet Explorer
AMSTERDAM - Google heeft de aanval op internetbrowser Internet Explorer (IE) geopend. De zoekmachine gaat webmasters betalen als zij hun bezoekers aansporen tot het downloaden van Firefox. Het bedrag kan oplopen tot één dollar per download.