• 177.911 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.041 votes
Profile

Mozilla Firefox

T.O.

• 2413 messages
  • 2790 votes

De download moet echter wel de versie zijn met de ingebouwde Google Toolbar.

De actie van Google is momenteel alleen beschikbaar voor inwoners van de Verenigde Staten.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Telkens wanneer ik IMDB bezoek, knalt Firefox ertussen uit. Heel irritant. Hebben jullie dat probleem ook ?

(Vermoed dat het komt door de Adds die ik blokeer)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nee, daar heb ik nog geen last van gehad.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

FireFox 1.5 is beschikbaar. Dit keer geen uitprobeerversie.

Deze versie is gisteren pas vrijgegeven, maar een nadeel is, dat de meeste themes en ook veel extensies nog niet zijn aangepast op FF1.5.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Leuk zo'n nieuwe versie, maar wel jammer dat je steeds bij elke nieuwe versie weer een aantal extensies niet kunt gebruiken omdat ze dan weer niet compatible zijn.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Om over de Themes of Skins maar te zwijgen

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Als dat nou alles was....

De search plugins die ik had zijn 'verdwenen' en vervangen door wat populaire search engines, die ik niet wil. Daar is simpel van af te komen, maar de pagina waar je eerst die searchplugins kon vinden, ligt helemaal in de soep.

Bovendien, zoals Goodfella al opmerkt in De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic, worden de filmpagina's nu niet goed weergegeven.

Ik vrees dat ik nog wel meer rare dingen ga tegenkomen.

Daarbij moet wel gezegd, dat wellicht de mozilla-pagina's nu overbelast zijn vanwege de nieuwe release.

Daarnaast is mozilla met een grote verhuizing bezig, waarbij alle producten voor eindgebruikers nu op mozilla.com worden geplaatst (was .org)

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Hm..ik wacht maar even .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

M'n lijstje met favorieten paste eerst wel mooi op het scherm, nu al niet meer.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Bovendien, zoals Goodfella al opmerkt in De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic, worden de filmpagina's nu niet goed weergegeven.

Voor zover ik ondervonden heb is dat eigenlijk een verbetering, en ligt de fout denk ik eerder bij Jordy dan bij Firefox.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Dus toch niet bij de Béta?

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Voor zover ik ondervonden heb is dat eigenlijk een verbetering, en ligt de fout denk ik eerder bij Jordy dan bij Firefox.

Nou ja, "bij Jordy", je kunt mij niet kwalijk nemen dat ik het er bij de vorige versie goed uit probeerde te laten zien . Zal hier zaterdag even naar kijken, vervelend inderdaad, maar sja dat hou je toch bij nieuwe browserversies.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Hehe, juister is inderdaad dat het probleem bij de vorige FireFox lag. En nu maar hopen dat alle firefoxertjes snel overschakelen

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Heb ik even 't geluk dat ik nauwelijks update.

Infected

• 77 messages
  • 469 votes

He Jordy.. is het niet wat om die moviemeter search plugin prominent op de website te zetten?

Dat ding is retehandig (aangezien ik de googlebar gebruik heb ik al een zoekveld) maar ik loop me altijd helemaal rot te zoeken als ik bij iemand firefox heb geinstalleerd.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Wie heeft inmiddels al Firefox 2.0 geïnstalleerd en wil hier vertellen of dat bevalt? Wat zijn de voor- en nadelen? Wat valt op?

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

firefox 2 is nog handiger in het tab gebruik en ik vind de plugin foxytunes ook wel handig

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik bemerk een fikse snelheidsverbetering!

Verder vooral paar grafische verbeteringen en tab sluiten knopje voor elke tab, maar daar had ik al een extensie voor.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Inmiddels geïnstalleerd, maar helemaal lekker loopt het nog allemaal niet. 'Mijn theme' ontbreekt nog, waardoor ik nu tgen een erg lelijke browser zit aan te kijke.

Maar het vervelendste vind ik de reorganisatie van de tabs. Ik krijg ze niet meer zo ingesteld als ik ze had, waardoor ik steeds weer tabs 'kwijt' ben.

Groot voordeel vind ik inderdaad de snelheid. De vorige versie werd alsmaar trager bij het opstarten en gaat dat weer razendsnel.

Beetje

• 39 messages
  • 622 votes

In De Site > Algemeen > Zoeken in moviemeter met Firefox:

Hallo

In Firefox kan je rechtboven in je scherm zoekopdrachten opgeven! daar kan je kiezen uit bijvoorbeeld google en IMDB.

Is het mogelijk om daar ook Moviemeter in te krijgen??

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Microsoft Firefox 2007

http://www.msfirefox.com/

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Ik neem aan dat je dus niet gaat solliciteren...

Beetje

• 39 messages
  • 622 votes

Wow thanks Hannibal

dit is echt superhandig

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

is dit echt? want mijn maag keert zich om

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Hilarisch... vooral in de wetenschap dat voor MSVista enorm veel FireFox/Mozilla techniek is overgenomen. Dit zet vooral MS flink te kakken

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Dustyfan wrote:

Dit zet vooral MS flink te kakken

Die snap ik even niet.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Het was je niet opgevallen dat de site één grote parodie van de Microsoft-site was? Nog los van de tagline ("Where am I today?" in plaats van "Where do you want to go today?"), moet je voor de grap ook eens de diverse subpagina's zoals hun FAQ doorlezen:

Q: My website isn't loading correctly!

A: If you encounter sites that exhibit layout or color problems, chances are, it can be traced to malicious third party software on your PC. These programs - such as OpenOffice - are wasting system resources and is ruining your overall online experience.

Solution: Open the Control Panel > Add / Remove Programs and uninstall ALL non-Microsoft software. Everything should load fine afterwards.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Dustyfan wrote:

vooral in de wetenschap dat voor MSVista enorm veel FireFox/Mozilla techniek is overgenomen.

Eh ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.