• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 648.279 actors
  • 9.381.118 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

De Boer is ook niet te verstaan natuurlijk

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

De boer heeft de uitstraling van een zak kruimige aardappelen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

die nare ziekte schelden.

Yup. Ze gebruiken de ziekte voor alles wat slecht en negatief is. Prima.

Ik zelf heb in mijn familie ook veel met die rot ziekte te maken gehad, mijn vader incluis, maar mocht je dit echt kwetsen moet je misschien echt bij jezelf te rade gaan of je zelf niet van suiker bent.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

De boer heeft de uitstraling van een zak kruimige aardappelen

Haha.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

De Boer heeft niet erg veel uitstraling. Maar hij straalt wel rust uit, wat ook een pré is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind Fredje ook wel rust uitstralen overigens. Alleen benieuwd of ie met druk om kan gaan.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Dat is waar. Ik geef hem een kans. Nu nog hopen op een goede selectie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Als je gewoon zegt dat je speelt voor plek 3 tot 6, dan gaat Fredje best zijn ding daar doen. Maar leg die man geen dingen op die hij nooit waar kan maken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De vraag is inderdaad wat er van de selectie overblijft. Pelle, Indi, De Vrij, Clasie, Janmaat weg kan ik mee leven. Minder is altijd goed, maar dit is op te vangen. Van het geld dat je daar mee vangt kan je wel een vervanger voor Pelle halen. En graag een solide bank. Basis XI gaat zoiets zijn denk ik. Het wordt weer een opbouwjaar, dus nog niet te veel druk voor Fred.

---------------------------------------------------- Hahn ------------------------------------------------------------

---- Cabral ------------------ Van Beek ------------------ Kongolo -----------------------Nelom

--------------- Sleegers ------------------------ Vormer ----------------------- Vilhena

------------ Manu ---------------------- ???? ------------------------- Boëtius

depri83

• 6805 messages
  • 1491 votes

Sympathieke gozer die Fred. Wens hem succes (niet teveel uiteraard)!

otherfool

• 18529 messages
  • 3403 votes

Tja, Fredje R. mag dan een saaie gast zijn maar hij heeft nog altijd meer uitstraling dan Cocu, De Boer en Schreuder bij elkaar. Saaie boel dus aan de kop van de MML, alleen wijsneusje Bosz heeft nog wel wat.

Dat elftal van NW is priceless trouwens, hoog rechterrijtje gehalte. Ik ken de helft niet eens.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

otherfool wrote:

hoog rechterrijtje gehalte. Ik ken de helft niet eens.

Bovenstaande is alles wat jou kenmerkt. Praten over iets waar je totaal geen verstand of weet van hebt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Materny wrote:

(quote)

Bovenstaande is alles wat jou kenmerkt. Praten over iets waar je totaal geen verstand of weet van hebt.

Amen. Het volgt de Eredivisie niet, maar weet elk weekend te zeggen wie er slecht was. Hou het gewoon bij Chelsea.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

Als je gewoon zegt dat je speelt voor plek 3 tot 6, dan gaat Fredje best zijn ding daar doen. Maar leg die man geen dingen op die hij nooit waar kan maken.

Haha, we hebben een tijdreiziger te pakken.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Naomi Watts wrote:

De vraag is inderdaad wat er van de selectie overblijft. Pelle, Indi, De Vrij, Clasie, Janmaat weg kan ik mee leven. Minder is altijd goed, maar dit is op te vangen. Van het geld dat je daar mee vangt kan je wel een vervanger voor Pelle halen. En graag een solide bank. Basis XI gaat zoiets zijn denk ik. Het wordt weer een opbouwjaar, dus nog niet te veel druk voor Fred.

---------------------------------------------------- Hahn ------------------------------------------------------------

---- Cabral ------------------ Van Beek ------------------ Kongolo -----------------------Nelom

--------------- Sleegers ------------------------ Vormer ----------------------- Vilhena

------------ Manu ---------------------- ???? ------------------------- Boëtius

Hoop toch dat er minstens 4 van deze spelers op de bank plaats mogen nemen - wat ook wel gaat gebeuren.

Naast een spits zullen er nog wat spelers aangekocht worden, mocht "het vijftal" vertrekken. Dan is daar ook wat geld voor.

Montorsi

• 9717 messages
  • 2381 votes

Je leest hier steeds gekkere dingen. Nu al zelfs dat Frank de Boer veel uitstraling heeft...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Hoop toch dat er minstens 4 van deze spelers op de bank plaats mogen nemen.

Naast een spits zullen er nog wat spelers aangekocht worden, mocht "het vijftal" vertrekken. Dan is daar ook wat geld voor.

Hoop het ook hoor, ook beetje afhankelijk van de verkoop en.de. maar hou er wel rekening mee dat dit m zou kunnen gaan worden.

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Amen. Het volgt de Eredivisie niet, maar weet elk weekend te zeggen wie er slecht was. Hou het gewoon bij Chelsea.

Je moet eerder de jeugdcompetitie volgen om de kwaliteiten van veel van die spelers te kennen..

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Ik zal er rekening mee houden. Maar nee, verwacht dat er 5 van deze spelers geen basisplaats hebben (aan het begin v/h seizoen).

otherfool

• 18529 messages
  • 3403 votes

Materny wrote:

(quote)

Nou, graag een diepte-analyse van Cabral, Van Beek, Sleegers (Thijs?) en Hahn

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Wat verwachten de Feyenoorders hier eigenlijk van Anass Achahbar (een twintigjarige spits, dus vandaar)? Ik kan me herinneren dat 'ie het goed deed op het één of andere jeugdtoernooi, maar verder heb ik niets meer van hem gehoord (hij is nu uitgeleend aan een club in de Bundesliga 2).

otherfool

• 18529 messages
  • 3403 votes

Montorsi wrote:

Je leest hier steeds gekkere dingen. Nu al zelfs dat Frank de Boer veel uitstraling heeft...

Sommige mensen dromen blijkbaar al weg bij een mud aardappelen of een stevige stronk broccoli.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Animosh wrote:

Wat verwachten de Feyenoorders hier eigenlijk van Anass Achahbar (een twintigjarige spits, dus vandaar)? Ik kan me herinneren dat 'ie het goed deed op het één of andere jeugdtoernooi, maar verder heb ik niets meer van hem gehoord (hij is nu uitgeleend aan een club in de Bundesliga 2).

Ik verwacht heel weinig van hem, eerlijk gezegd. Meer een straatvoetballer, op een stukje straat dan. Hij is te dik en veel te langzaam. Kan me niet voorstellen dat hij ooit gaat schitteren op de velden.

Terwijl hij het in de jeugd erg goed deed, inderdaad.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bij Bielefeld speelt ie ook weinig. In de jeugd veelbelovend maar vrees het ergste. Al mag hij wel weer een kans krijgen, Koeman is niet de makkelijkste als het om jeugd gaat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Haha, we hebben een tijdreiziger te pakken.

Feyenoord zit nu in het piekjaar. Selectie, trainer en staf is al een paar jaar samen. Ajax was verzwakt, PSV een rampjaar, Twente in opbouw, Vitesse moet het slechts van huurlingen hebben. En dan sta je 8 duels voor het einde 12 punten achter.

Volgend jaar zal het slechter gaan ja. Naomi Watts zijn verhaal is heel wat aannemelijker dan de eeuwige ''maar het zal volgend jaar vast beter gaan'' verhalen die hier heersen. De kans is groot dat je dragende spelers kwijt raakt, veel geld zal wat je eraan gaat verdienen nog altijd de schuldsanering in gaan en Rutten zal zichzelf in moeten werken, het is natuurlijk wennen als je hiervoor 3 jaar dezelfde coach had. Dus ja, leg jezelf plek 3-6 op, dan speel je een rustig seizoen. Doen ze nu ook, alleen blijven Koeman en spelers maar over een eventuele titel praten. Dom, want je zit er al 15 jaar niet in de buurt bij.

Montorsi

• 9717 messages
  • 2381 votes

Achahbar is inderdaad niet gemaakt voor een potje voetbal tegen volwassen kerels.

Montorsi

• 9717 messages
  • 2381 votes

The Oceanic Six wrote:

Dus ja, leg jezelf plek 3-6 op, dan speel je een rustig seizoen. Doen ze nu ook, alleen blijven Koeman en spelers maar over een eventuele titel praten. Dom, want je zit er al 15 jaar niet in de buurt bij.

Als we nou afspreken dat jij hetzelfde doet met overwinteren CL, hebben we dan een deal?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

dan de eeuwige ''maar het zal volgend jaar vast beter gaan'' verhalen die hier heersen.

Je schrijft alleen wat je wilt horen.

De kans is groot dat je dragende spelers kwijt raakt, veel geld zal wat je eraan gaat verdienen nog altijd de schuldsanering in gaan en Rutten zal zichzelf in moeten werken, het is natuurlijk wennen als je hiervoor 3 jaar dezelfde coach had. Dus ja, leg jezelf plek 3-6 op, dan speel je een rustig seizoen. Doen ze nu ook, alleen blijven Koeman en spelers maar over een eventuele titel praten. Dom, want je zit er al 15 jaar niet in de buurt bij.

Ach gut.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Als we nou afspreken dat jij hetzelfde doet met overwinteren CL, hebben we dan een deal?

Nee, want Ajax zat er 2x heel, heel dicht bij. Het is dat Zagreb-Lyon een farce werd en het is dat Ajax in Milaan dat ene goaltje niet kon maken. Dus het is totaal niet hetzelfde, aangezien Feyenoord bijna altijd wel 10 punten van plek 10 eindigt.

Wel mooi die frustratie bij jullie (doel specifiek op jou en NR, zeker niet op NW) omdat het seizoen er voor jullie op zit wat betreft positief eindigen. Alle terechte kritieken worden gepareerd en er wordt wanhopig gesparteld met onzinnige prikjes richting Ajax die kant noch wal raken. Mooi hoor.

Montorsi

• 9717 messages
  • 2381 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Nee, want Ajax zat er 2x heel, heel dicht bij. Het is dat Zagreb-Lyon een farce werd en het is dat Ajax in Milaan dat ene goaltje niet kon maken. Dus het is totaal niet hetzelfde, aangezien Feyenoord bijna altijd wel 10 punten van plek 10 eindigt.

Leg je die druk nou niet op, dan speel je een veel rustiger seizoen.

edit: oh er kwam nog wat bij. Tsja ik blijf erbij dat Feyenoord er dit jaar te weinig uit haalt, dat is zeker frustrerend op een bepaalde manier. Zoals ik al heb gezegd was ik me er terdege van bewust dat vorige twee seizoenen de titel wel heel veel gevraagd was. Toen vond ik de selectie van Ajax ook gewoon beter, en had het wel heel gek moeten lopen hadden we toen kampioen geworden. Ik vind dit dit jaar anders. Dat kun je wel vinden van niet, maar dat is meer jouw probleem dan de mijne. Toen jullie jaren geen kampioen werden met Suarez, Huntelaar, Vertonghen en Vermaelen vond je neem ik aan toch ook niet dat er met die selectie niks in zat. Vind Ajax dit jaar solide, degelijk, behouden maar niet perse heel goed. Eigen alleen tegen Barcelona was het absoluut geweldig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.