- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Typisch een wedstrijd voor schone om hem er straks in te prikken.....

Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Natuurlijk weer Schone. Meest bepalende speler van het seizoen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Zou hij belangrijk zijn, hey, Frankie?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Schöne is ook echt de enige die het kan, met een afstandsschot. En dat is best een treurige constatering. Hopelijk zakken ze nu niet nog verder weg (en zoals in Leeuwarden).
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Schone daarentegen brengt dan weer veel meer dan ik ooit verwacht had 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Schone is niet de meest getalenteerde speler, maar hij is in alles wel vrij goed. Hoort altijd te spelen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik snap d'r echt geen klote van om nu al een groot aantal wedstrijden achter elkaar in de slotfase maar te besluiten niet meer te voetballen (voor zover dat daarvoor al lukte). Wéér brengt ie Poulsen in, waarmee je het signaal 'moeder en kinderen eerst' afgeeft.
Edit: een 3-tegen-1 in een countersituatie nog niet eens uit kunnen spelen ...
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ja triest. Voor de zoveelste keer zitten we weer het laatste kwartier te beven..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Billenknijpen. Al is Eagles de hele wedstrijd weinig kansrijk nog geweest, hij kan zo nog vallen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Wat een kut club toch ook. Komen ze weer goed weg. Derde uitwedstrijd op rij.
Dat geluk hebben wij dus nooit. Op RKC na.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
4 minuten, waarop gebaseerd vraag ik me af 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
En toch geen kans tegen gekregen meer de tweede helft. Ajax gewoon terecht gewonnen
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Ik snap d'r echt geen klote van om nu al een groot aantal wedstrijden achter elkaar in de slotfase maar te besluiten niet meer te voetballen (voor zover dat daarvoor al lukte). Wéér brengt ie Poulsen in, waarmee je het signaal 'moeder en kinderen eerst' afgeeft.
Edit: een 3-tegen-1 in een countersituatie nog niet eens uit kunnen spelen ...
Aan de reactie van De Boer langs de lijn te zien is dat niet bepaald een keuze. Hij weet waarschijnlijk gewoon dat dat gebeurt, bij druk van de tegenstander omdat ze niet sterk genoeg zijn daarvoor. Dan is Poulsen inbrengen niet zo'n slecht idee toch?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geluk dwing je af. En qua kansen had je dik verdiend van Roda en Eagles gewonnen. Alleen Cambuur was lucky.
Over lucky gesproken....bekijk je eigen wedstrijd van gisteravond eens terug.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Man man man. 3 punten in de tas en snel weg.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zo, Na PSV waarschijnlijk ook Feyenoord uit laten schakelen voor de titel. Schade voor Vitesse en Twente krijgt nog een lastig inhaalpotje. Mooi weekend. Ik zie graag een wat grotere marge als eind februari de EL er weer bij komt.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Zo hé. Mag 't een keer?
Ik doelde op het geluk dat Ajax wel heeft en wij niet.
Groningen, Roda JC en NAC. De ene kans na de andere. Geluk dwing je dus niet af.
Anders vloog zo'n bal er wel een keer in.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Het was weer niet veel soeps. Laatste tien minuten is al het voetbal verdwenen, als er überhaupt al voetbal aanwezig was in de tweede helft. Dat je zo speelt wanneer je voorstaat is tot daar aan toe (en dan zou ik het zelfs toejuichen), maar wanneer het nog gelijk staat komt dit zeer tergend en machteloos over.
Het is dat het uit nu 3x op rij goed gaat in de laatste fase.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Frankie moet gewoon eens met een normale opstelling beginnen. Plus het feit dat ze het vandaag gezien het aantal slordige momenten in de passing en aannames wederom te lichtzinnig opvatten. Dat moet er ook eens uit. Mag hopen dat Sightorsson ook voor het laatst in de basis heeft gestaan nu.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Geluk? Deze wedstrijd zou ik daar niet onder willen scharen, amper echte kansen van Go Ahead en Ajax had in de eerste helft gewoon 2x moeten scoren. Snap de Boer eigenlijk wel met Schone en Fischer. Lijkt me duidelijk dat het hier om de rust gaat voor die twee. Je speelt nog op 3 podia mee, jammer dat spelers als de Sa toch te weinig power en lengte hebben. Kunnen we die negertjes die wat groeihormonen geven?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
En toch geen kans tegen gekregen meer de tweede helft. Ajax gewoon terecht gewonnen
Groningen, Roda JC, NAC.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zo hé. Mag 't een keer?
Ik doelde op het geluk dat Ajax wel heeft en wij niet.
Groningen, Roda JC en NAC. De ene kans na de andere. Geluk dwing je dus niet af.
Anders vloog zo'n bal er wel een keer in.
Ligt dat dan niet gewoon aan de kwaliteiten van je voorhoede? Het is geen toeval dat jullie moeizaam scoren.
Overigens heeft Ajax ook wel in wedstrijden pech gehad. 0-2 voor bij Heerenveen bv verspelen.
Wel grappig, eerste maanden waren we heel slecht in uitwedstrijden. Nu geloof ik 5 of 6 keer achter elkaar uit gewonnen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Groningen, Roda JC, NAC.
Of RKC.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Zo, Na PSV waarschijnlijk ook Feyenoord uit laten schakelen voor de titel. Schade voor Vitesse en Twente krijgt nog een lastig inhaalpotje. Mooi weekend. Ik zie graag een wat grotere marge als eind februari de EL er weer bij komt.
Gezien de narrow escapes de laatste tijd zou ik al heel tevreden zijn met deze marge.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Zo, de Eagles staan weer onder ons. Waar ze thuis horen. Hopelijk hebben ze flink feestgevierd.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Deze is ook wel geinig:
No worries....na de europese wedstrijden mogen ze thuis tegen AZ en uit naar Fey, daarna uit RKC en uit NAC, mochten ze daarna nog doorgaan dan mogen ze na een EL-wedstrijd uit naar Vitesse.
En dan heb je zo ongeveer de Europa Cup binnen 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gezien de narrow escapes de laatste tijd zou ik al heel tevreden zijn met deze marge.
Ik streef vooral eens na dat Ajax de kansen wat makkelijker benut, dan had je 2 van de 3 laatste uitpotjes heel makkelijk en dik gewonnen.
Komend weekend Utrecht uit. Weer taai, al kunnen die lui niet verdedigen. Moet je daar maar hopen op puntverlies.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
En het lekkerste is nu om vrijdagavond achteruit te gaan zitten en zien hoe Feyenoord en/of Vitesse punten gaan morsen. Wat mij betreft mag Feyenoord die pot winnen; die beschouw ik toch net wat instabieler (mede door een waardeloze bank) voor de rest van het seizoen dan Vitesse.
Hoop dat we een aardig gat weten te slaan voordat het programma met factor 3 omhoog gaat door de beker en Europa. Blijft toch een behoorlijk nadeel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.