• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.415 actors
  • 9.375.864 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jij met je Yaya. Hele goede speler, maar er zijn nog wel spelers van een niveau hoger.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

De huidige basiskern doet het al vanaf begin oktober foutloos.

Foutloos? Haha.

Zou jammer zijn om er vanavond uit te vliegen omdat er een weinig ingespeeld team staat.

Het kan ook zomaar goed uitpakken. Maar het beste elftal opstellen is wel het fijnst ja.

maar Vermeer is ook een prima keeper.

Tuurlijk niet. Ben blij dat Vermeer keept. Ik hoop op veel hoge voorzetten. Als lijnkeeper is hij wel goed (maar dat is Mulder ook).

Denswil, Duarte en Bojan zijn prima spelers. Maar ik vrees een beetje het Ajax-AZ scenario van vorig jaar, halve finale.

Met deze jongens ga je er niet veel op achteruit.

en de verloren halve finale uit 2003, goal van ik meen Bosvelt. Was enkele dagen voor de kwartfinale CL tegen Milan. Ajax kwam toen met een B ploeg naar Rotterdam geloof ik. Het zijn mooie, speciale wedstrijden.

Toen kwam Ajax niet met een B-elftal.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Op zijn positie? Ben benieuwd wie dan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, foutloos. Er is geen puntverlies meer geleden sinds Ajax-Celtic. Alleen uit bij Milan 0-0, alle andere potjes tot aan vanavond gewonnen. Foutloos.

Verder heeft Vermeer regelmatig topwedstrijden tegen Feyenoord gekeept.

Enne, Zlatan kwam pas na een uur spelen in de ploeg in 2003. Verder geen Trabelsi, speelde Boukari wel in de basis terwijl hij wissel was:

http://www.beijen.net/frank/wedst/2003/030416fa.htm

B-team is misschien wat overdreven, maar er werden wel aanpassingen gedaan.

PS:

http://img836.imageshack.us/img836/5121/feyenoord.jpg

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

Jij met je Yaya. Hele goede speler, maar er zijn nog wel spelers van een niveau hoger.

Noem er maar eens op die zo compleet zijn als hem.

Xavi, Schweinsteiger, Alonso, Busquets, Gerrard zijn dat in ieder geval niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Waarom zouden die eerste 4 het niet kunnen zijn? Als hij weer in normale vorm is, dan is Xavi denk ik gewoon nog de beste van allemaal.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

Ja, foutloos. Er is geen puntverlies meer geleden sinds Ajax-Celtic. Alleen uit bij Milan 0-0, alle andere potjes tot aan vanavond gewonnen. Foutloos.

Zonder puntverlies. Maar verre van foutloos. Bovendien vaak met matig voetbal.

Verder heeft Vermeer regelmatig topwedstrijden tegen Feyenoord gekeept.

Ik hoop weer dat hij uitkomt, zoals destijds bij die 1-1 in de ArenA.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zonder puntverlies lijkt me foutloos. Verder is dat punt over matig voetbal lachwekkend. Er is 1x slecht gespeeld, uit bij Cambuur. En de eerste helft zondag tegen PSV. Verder is er overal uitstekend gespeeld. Dat was juist het zichtbare verschil. Alles liep veel vloeiender en beter.

Enne, die 1-1 wedstrijd. Welke keeper voorkwam toen wel een keer of 3 een bijna zekere Feyenoord goal? Juist. Vermeer heeft zo goed als nooit slecht gekeept tegen Feyenoord. Hoogstens dat die 4-2 van 2 jaar terug minder was. Blijf maar volhouden dat Vermeer matig is. Misschien ga je het nog geloven ook.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hoge ballen staan vanavond wel gelijk aan ongekend hard billen knijpen..

Verder wel grappig dat er wordt gezegd dat Ajax vaak matig heeft gespeeld. Is duidelijk wat onwennig voor ze; ineens zelf een goede wedstrijd spelen Gut gut gut.. beginnen meteen te ijlen.

Ajax heeft vanavond natuurlijk op alle vlakken de beste kans met hun matige spel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Yaya is idd de beste vd wereld voor zijn positie. Staat geen maat op.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

Waarom zouden die eerste 4 het niet kunnen zijn? Als hij weer in normale vorm is, dan is Xavi denk ik gewoon nog de beste van allemaal.

Xavi is inderdaad erg compleet, kan inderdaad ook koppen, heeft een geweldige fysiek en rent ook nog van box naar box...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sinds wanneer zijn die beschrijvingen de enige voorwaarden om compleet genoemd te mogen worden> Toure kan niet met balletjes a la Xavi hele verdedigingen voor schut zetten.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

lachwekkend. Er is 1x slecht gespeeld, uit bij Cambuur. En de eerste helft zondag tegen PSV. Verder is er overal uitstekend gespeeld. Dat was juist het zichtbare verschil. Alles liep veel vloeiender en beter.

Ajax heeft een sterke periode gehad qua voetbal, rond de wedstrijd tegen Barcelona. Daarna was het weer vrij matig en saai om te aanschouwen. Ook tegen Roda, om maar een wedstrijd te noemen.

Enne, die 1-1 wedstrijd. Welke keeper voorkwam toen wel een keer of 3 een bijna zekere Feyenoord goal? Juist. Vermeer heeft zo goed als nooit slecht gekeept tegen Feyenoord. Hoogstens dat die 4-2 van 2 jaar terug minder was.

Ik zeg nergens dat Vermeer slecht heeft gekeept in wedstrijden tegen Feyenoord. Wel een aantal blunders, maar ook een aantal goede reddingen. Nogmaals: op de lijn is hij vrij sterk.

Blijf maar volhouden dat Vermeer matig is. Misschien ga je het nog geloven ook.

Eh... Volgens mij ben jij de enige die hem goed vindt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha kijk Roda uit eens terug. Daar had Ajax wel 5 tot 8 grote kansen. Dat was net zo goed als bv Feyenoord uit in Utrecht. Jij onthoudt alleen dat Ajax in de slotfase pas 2x scoorde. Overigens is Ajax onder de Boer al jaren niet echt spektaculair meer. Maar dat is wat anders dan dat het slecht voetbal genoemd kan worden. Als je veel sterker bent, domineert, zat kansen hebt en alles wint dan ben je het tegenovergestelde.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Ik heb nergens "slecht voetbal" genoemd. Wel op blijven letten.

Net zo goed als Feyenoord tegen Utrecht. Yeah right. Het is trouwens ook niet zo dat Feyenoord zo iedere week speelt. Was het maar waar.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wat leest mijn oog? Lowietje uitgenodigd bij een gala ter ere van TSO:

“Jose is een ambitieuze coach, net als IK. Hij is erg uitgesproken, net als IK. (...) Hij houdt op een waanzinnige manier van het spel, net als IK. ”

Tot zoverre geen verrassing. Maar dan:

Maar nu is hij als coach beter dan ik! Het is voor mij werkelijk een eer om hier bij Jose Mourinho te zijn.”

Zelfs Lowietje wordt bescheiden in aanwezigheid van TSO. Het wonder is geschied.

Van Gaal laat Mourinho in snikken uitbarsten: ?Het is werkelijk een eer? - voetbalzone.nl

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Van Gaal volgend jaar dus in de PL.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Naomi Watts wrote:

Yaya is idd de beste vd wereld voor zijn positie. Staat geen maat op.

Lijkt me ook niet dat iemand daar aan kan twijfelen. Wat een beest.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

Van Gaal volgend jaar dus in de PL.

Zou leuk zijn, maar dan mag Nederland niet afgaan in Brazilië...

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

Sinds wanneer zijn die beschrijvingen de enige voorwaarden om compleet genoemd te mogen worden> Toure kan niet met balletjes a la Xavi hele verdedigingen voor schut zetten.

Heb 'm dit seizoen al genoeg geweldige steekballen zien geven anders. Of wat te denken van die lange ballen.

Kijk voor de grap even dit filmpje.

Nemeth dus 5 duels aan de broek, dat ze die Turk ook maar eens 5 duels geven. Zo'n naar mannetje is dat.

david bohm

• 3075 messages
  • 3439 votes

yaya, maar dat heeft ie allemaal geleerd van Xavi hè...

Insert Joenne smiley

Heb nog nooit van m'n leven een smiley gebruikt dus dit is soort van de eerste keer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Ik heb nergens "slecht voetbal" genoemd. Wel op blijven letten.

Net zo goed als Feyenoord tegen Utrecht. Yeah right. Het is trouwens ook niet zo dat Feyenoord zo iedere week speelt. Was het maar waar.

Matig, slecht. Je noemde het ieder geval negatief. Wat gewoon niet klopt.

En wat was er anders aan Roda-Ajax in vergelijking met Utrecht-Fey? Beide uitteams krijgen een vrachtwagen vol met kansen en hadden goed spel. Ajax benutte de kansen alleen pas laat.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Degelijk dan, misschien een beter woord.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

In dat geval ben ik het met je eens. Het ziet er onder de Boer niet al te vaak flitsend uit. Zijn speelstijl is meer gericht op totale controle. Zo ongeveer ieder duel heeft Ajax meer balbezit, maar in het verleden deden ze er te weinig mee. De huidige ploeg speelt gelukkig wel sneller dieper. Dat deden spelers als Poulsen niet.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Tonypulp wrote:

Hoge ballen staan vanavond wel gelijk aan ongekend hard billen knijpen..

/i]

Helemaal omdat je op een avond als vanavond Alderweireld wel degelijk gaat missen. Hij is op veel gebieden de mindere van Veltman, maar won wel veel duels van Pelle (in de lucht).

Ben er niet helemaal gerust op wat dat betreft.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

De blunder van Clown Kleine Kennis kun je van tevoren uittekenen, dus Feyenoord scoort sowieso.

Voor de rest is Ajax 6 klassen minder slecht dus het wordt gewoon 4-1 ofzo.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik heb er zelf geen vertrouwen in, maar dat is nooit tegen Ajax maar zal je net zien dat Feyenoord wint op de avond dat ik het zelf niet kan zien .

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Ik verwacht ook geen overwinning. De competitiewedstrijd in maart in de Kuip vind ik belangrijker - en die zie ik wel gewonnen worden.

Maar goed, Feyenoord is in vorm.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Zenuwachtigggggg

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Vierkant?

Ben benieuwd naar de undercover feyenoordjes vandaag

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.