• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.400 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Het blijft een lastig verhaal.

Als ik even naar bij ons kijk, NEC en Feyenoordsupporters gaan sowieso vrij goed met elkaar om. Feyenoorders drinken zelfs een biertje mee vooraf in supportershome en ikzelf heb ook gewoon in Feyenoordvak in de Kuip gezeten zonder problemen.

Probleem is alleen dat ze soms echt op de verkeerde plek zitten. Zo zijn er nu al twee keer Feyenoorders van Hazenkamp af gekegeld. Daar moet je gewoon niet gaan zitten.

Dat vak waar die Feyenoorder uit het filmpje zit, schuin tegenover Utrecht vak, zit ook altijd vol met fanatieke hooligans wat ik me herinner, dus dat is gewoon niet echt slim.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

The Oceanic Six wrote:

Volgens mij was Schone vrij bepalend voor De Graafschap en daarna NEC. En nu ieder geval zeker bij Ajax. De mooiste assist van dit seizoen staat op zijn naam. En de mooiste CL goal van dit seizoen heeft hij ook haha.

Hij was bij ons juist helemaal niet bepalend, wat hij wel had moeten zijn gezien zijn rol. Hij zou voor de passjes en aanvallende impulsen moeten zorgen maar veel te vaak was hij totaal niet te zien.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Vind hem bij Ajax ook alleen een prima functionele speler als ie vanaf rechts komt. Sowieso altijd degelijk en taakbewust, soms geniaal. Vanaf het middenveld vind ik het allemaal een stuk minder.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

(quote)

Hij was bij ons juist helemaal niet bepalend, wat hij wel had moeten zijn gezien zijn rol. Hij zou voor de passjes en aanvallende impulsen moeten zorgen maar veel te vaak was hij totaal niet te zien.

Zijn laatste 2 jaren 7 en 12 goals bij NEC. En dan heb ik zijn assists nog niet gevonden, maar dat waren er geloof ik ook genoeg. Niet bepalend?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Zijn laatste 2 jaren 7 en 12 goals bij NEC. En dan heb ik zijn assists nog niet gevonden, maar dat waren er geloof ik ook genoeg. Niet bepalend?

7 om 14 zelfs in alle competities. Assists 10 om 6. Lasse Schöne - Performance data - transfermarkt.co.uk

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat zijn keurige cijfers.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

kos wrote:

(quote)

Volgens mij werd hij gewoon ingesloten. Wel een enorme baas haha.

YouTube - Fc Utrecht - Feyenoord 'stand your ground' 1

Eerder een enorme stumper om dit in het familie vak te doen (vak U stond vroeger bekend om veel hooligans, maar die zitten daar vaak niet meer). Als die zo held was had hij het om de Bunnikside moeten doen. Daarnaast (niet te zien in de filmpjes) wist hij op een gegeven moment niet meer hoe snel hij achter de stewards moest schuilden. Sneu.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Nou wat ik er van verneem en zie is dat hij wordt ingesloten. Wat moet hij anders doen..

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

Hij had gewoon zich normaal moeten gedragen en niet na de 1-0 'kanker Utrecht' roepen en overal tegen aan schoppen. Dan was dit hele (opgeblazen) verhaal er niet geweest.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Bij PEC was het ook al zo'n feest met Vitesse supporters. Wanneer je met goedkeuring van het bestuur op de thuistribune gaat zitten mits je niet te hard zal juichen en vervolgens die "mits" toch negeert , ja dan vraag je om problemen. Jammer dat zulke dingen onmogelijk blijven omdat er van beide kanten te veel gekken rondlopen.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Duplan breekt knieschijf en valt weg bij FC Utrecht - voetbalzone.nl

En wij maar zeggen dat Siem de Jong veel pech heeft met blessures.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

nclo wrote:

Bij PEC was het ook al zo'n feest met Vitesse supporters.

Vitesse supporters in je thuisvak. . Was het maar waar.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Zo, daar bij nusport is ook geen open deur

meer te vinden.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

http://www.vi.nl/nieuws/mourinho-eist-meer-respect-voor-scheidsrechters.htm

Prachtig statement en die kop die The Special One trekt... ohohoh wat hou ik van die man, ge-wel-dig!

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Dat haar. Dat onuitstaanbare haar. Dat haar waarvan je weet dat je het nooit zult hebben en dat je daarom maar stom vindt. Meisjeshaar is het. Barbiehaar. Pem-je-haar-danst-haar.

http://static1.ad.nl/static/photo/2012/13/2/5/20120910193643/media_xll_1348595.jpg

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Hij heeft 'm alweer in het netje liggen. Beste aankoop van de hele Premier League. Negredo, wat een beest.

Wat een kans voor Roda JC, hoe kan je die in vredesnaam nu missen?

Aguero laat zich ook weer gelden na z'n blessure, woensdag één, zaterdag één en schiet nu vrolijk de 0-2 binnen. Da's 0-8 in totaal.

https://pbs.twimg.com/media/Behz82qCMAA1VFX.jpg

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

AZ op voorsprong. Ze moeten nu snel de 2de goal maken, dan zie ik AZ niet meer in de problemen komen. Roda valt me wat dat betreft tegen, behoorlijk tammetjes zelfs.

PS : Wat een onuitstaanbare hoofd heeft die spits van Roda zeg !

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Nemeth die die Turk aanvliegt omdat die een penalty wilde, rood, AZ maakt 0-2.

En ja hoor, weer één. Negredo met de 0-3. Krankzinnig. Wat een aankoop. Ik maar voor 't seizoen zeggen dat 't helemaal niets ging worden en dat Jovetic ging vlammen...

Nog één voor de 0-10!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Het is ongekend, 0-10 over twee wedstrijden. De nummer 2 tegen de nummer 18.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Wij deden 't gewoon een keer in één wedstrijd.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Montorsi wrote:

Wat vinden we van het stuk van In de Hekken ?

Zit wat in, maar een versoepeling van de combi helpt ook niet, de losse kaarten groep is zo groot dat er toch niet voldoende ruimte is in het vak en met het kaartensysteem komen ze nooit in aanmerking (na de eerste verkoop aan gold en diamondcardhouders is het vaak al uitverkocht en anders staan er honderden silvercardhouders te trappelen). Maar de meesten willen het ook niet eens gewoon op eigen vervoer, wat 'vroeger' altijd met de trein gebeurde. Jammer alleen dat er maar een paar of zelfs een enkeling van hoeft te zijn die dom kan gaan doen en de boel loopt uit de hand, we gaan ook wel eens naar beladen duels zoals Ado maar weten wel hoe te gedragen in welke vakken

maar is inderdaad wel zo, hoe strenger de regels of hoe meer clubs ze gaan hanteren hoe groter de groepen worden. Volgens mij is er nu zelfs geen enkele combivrije wedstrijd meer.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Feyenoord mag vanavond aantreden tegen 'Ajax-B'. Cillessen, Serero, Sigi en Moisander gaan op de bank plaats nemen volgens de media.

Ben er niet blij mee, we zagen hoe dat vorig seizoen afliep tegen AZ in de beker.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dom. Al denk ik dat Denswil, Duarte en Bojan geen verzwakkingen zijn. Vermeer ipv Cillessen was sowieso al een zekerheidje, omdat de 2e keeper alle bekerduels mag keepen. Maar ik zou niet wisselen als ik Frank was. Had hoogstens Sigthorsson vervangen, omdat hij voetballend zwak is.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Kan ook goed uitpakken. "Deze jongens willen zich bewijzen", etc.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Lijkt me stiekem wel een leuk potje, zo'n Ajax- Feyenoord alles of niks wedstrijd. Ondanks dat er nauwelijks uitpubliek is.

Jammer dat ik het niet kan zien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Kan ook goed uitpakken. "Deze jongens willen zich bewijzen", etc.

Ik ga voor never change a winning team. De huidige basiskern doet het al vanaf begin oktober foutloos. Zou jammer zijn om er vanavond uit te vliegen omdat er een weinig ingespeeld team staat.

Kwalitatief vind ik het weer minder erg. Cillessen is beter, maar Vermeer is ook een prima keeper. Denswil, Duarte en Bojan zijn prima spelers. Maar ik vrees een beetje het Ajax-AZ scenario van vorig jaar, halve finale.

Ik heb er ieder geval zin in. Lekker potje waar ik zelf gelukkig bij ben. Zovaak krijg je niet de kans een Klassieker in de beker te zien. De laatste 2 die ik herinner waren de dubbele finale's uit 2010 (dat was een farce) en de verloren halve finale uit 2003, goal van ik meen Bosvelt. Was enkele dagen voor de kwartfinale CL tegen Milan. Ajax kwam toen met een B ploeg naar Rotterdam geloof ik. Het zijn mooie, speciale wedstrijden.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

'Ik ben op mijn positie de beste speler van de wereld' - voetbalzone.nl

"Maar ik ben de beste op mijn positie, omdat er niemand zo verdedigt zoals ik en daarnaast zoveel doelpunten maakt."

Da's ook moeilijk ook als 7 van de 10 doelpunten een penalty is...

Verder een uitstekende speler, daar niet van, maar dit is natuurlijk klinkklare onzin.

Kuch. Yaya Toure. Kuch. Die heeft er al 11 gemaakt, en maar 2 penalty's.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.