- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
AD.nl maakt er wel een hoop heisa van zeg. Huilende vaders? Overdrijven is ook een vak. Wordt gemeld door Marleen Haage, PVDA-raadslid Utrecht. Heb les van haar gehad... wat een tering wijf.
Wat vond je van de wedstrijd zelf? 
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Dramatisch pik. Onze held Bulthuis heeft er eigenhandig voor gezorgd dat Utrecht 3-4 tegen doelpunten kreeg. In de zomer had Feyenoord toch interesse in hem? Nog steeds? Dan mag hij bij achterop de fiets en breng ik hem zelf na Rotterdam.
Ruiter verreweg beste speler bij FCU deze wedstrijd. Zonder hem was het 2-10 geworden. Ruiter btw ook beste keeper van de Eredivisie. Had vorig jaar wat aanpassingsproblemen af en toe maar keept dit seizoen geweldig. Ruiter, Vorm, Krul keepers WK? Cillessen komt er ook aan, maar Ruiter vind ik nu beter.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Nee ik denk dat Bulthuis voorlopig niet meer op het lijstje staat (joenne-smilie).
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Daarnaast hadden meeste spelers hun vorm totaal niet. Ayoub (normaal gesproken geweldig) speelde slecht, Duplan en Oar niet gezien, vd Maarel en Markiet kut zoals altijd, Diemers (?) lol en de Ridder was ook niet best. Het meest beschamende was nog wel Scheepers, grootste kut voetballer ooit (vind het echt 100x niks) en die moet dan de redder zijn met zijn inval beurt.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Ruiter (8)
Bulthuis (2)
Heerings (4)
Markiet (3)
v.d. Maarel (4)
Ayoub (4)
Toornstra (7)
Diemers (4)
Oar (4)
Duplan (4)
de Ridder (5)
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Ik verwacht trouwens wel dat er na dit seizoen serieuze pogingen gedaan worden om Toornstra naar de Kuip te halen als (bijv) Clasie vertrekt. Komt ook uit een Feyenoordfamilie en lijkt me prijzig maar haalbaar. Beste speler van Utrecht inderdaad gisteren op de keepert na.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Lijkt me niet haalbaar, zal al snel 5-6 miljoen kosten. Net als eerder bij Strootman hebben clubs zitten slapen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
En Koeman waarschijnlijk een extra jaartje in de Kuip.
Goede zaak.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Mist die Schalk gewoon direct een pingel...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Scheelt dat hij weer geen miljoen voor een half jaar kost...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Meteen zo'n arrogante kwiebus bij die voetbalvrienden in VI. Beetje Thijsje II.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Lijkt me niet haalbaar, zal al snel 5-6 miljoen kosten. Net als eerder bij Strootman hebben clubs zitten slapen.
Voor 9 ton opgehaald en hopelijk voor een aantal miljoen verkopen. Denk zelf eerder tegen de 4 miljoen, maar het is afwachten. Vind Toornstra nu nog bij Utrecht te wisselvallig om tegen de 6 miljoen te kosten.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
In de laatste 5 minuten dus de 0-1 en 0-2.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
En hoe... Zijn bijnaam onwaardig ingeschoten.
Was ook grotendeels onzichtbaar in wedstrijd tegen de respectievelijk 3 en 2 koppen groter zijnde vd Pavert en Pröpper.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Iemand met zo'n lengte kan ook onmogelijk als spits fungeren, of je moet Messi heten...
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Jens halen wordt lastig. Swansea en Cardiff willen hem ook. Volgens mij heeft hij al meerdere gesprekken met Swansea achter de rug.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ruiter btw ook beste keeper van de Eredivisie. Cillessen komt er ook aan, maar Ruiter vind ik nu beter.
Kom nou zeg. Van de achtien clubs in de Eredivisie heeft Utrecht het meest moeten vissen (op de drie hekkensluiters na). Ruiter speelde 15 wedstrijden. Nu hebben ze inderdaad een waardeloze verdediging, maar dat gaat op voor het gehele rechter rijtje.
Zou hem ergens in de top vijf plaatsen, maar sowieso achter Cillessen en (momenteel) ook Mulder. Tevens is hij wel een laatbloeier hoor, met zijn 27 dit jaar. Van een talent kun je niet meer spreken.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik keur zoiets van niemand goed, ook niet als het Ajacieden waren. Als je tussen thuispubliek zit bij een uitwedstrijd, hou je dan koest. Doe ik tenminste wel altijd in zulke gevallen, als ik soms bij een uitwedstrijd zit. En dan hele gezinnen verjagen, tsja.
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/p200x200/1604728_569259999824704_227059136_n.jpg
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Kom nou zeg. Van de achtien clubs in de Eredivisie heeft Utrecht het meest moeten vissen (op de drie hekkensluiters na). Ruiter speelde 15 wedstrijden. Nu hebben ze inderdaad een waardeloze verdediging, maar dat gaat op voor het gehele rechter rijtje.
Zou hem ergens in de top vijf plaatsen, maar sowieso achter Cillessen en (momenteel) ook Mulder. Tevens is hij wel een laatbloeier hoor, met zijn 27 dit jaar. Van een talent kun je niet meer spreken.
Cillessen is met zijn 24e ook geen talent meer. Daarmaast heeft Ruiter zovaak wereld reddingen gehad, mooi vb stuk of 5 tegen FR_ En Mulder beter dan Ruiter? Lol.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Cillessen is dit seizoen met afstand de beste keeper van de Eredivisie. Met grote afstand zelfs. Ik vond Vermeer ook altijd prima, maar Cillessen straalt zoveel rust uit, grijpt altijd tijdig in (zoals zondag nog, toen hij heel snel uit kwam en een bal voor een PSVer weggreep voordat het een kans werd) en laat eigenlijk geen bal meer door. Ik meen gelezen te hebben dat Ajax sinds hij in de goal staat dit seizoen nog maar 4 tegengoals heeft gekregen in de competitie. Ook in de CL is er onder hem geen nauwelijks nog een bal ingevlogen.
Neemt niet weg dat Ruiter goed keept hoor. Ik zou hem ook bij de top 5 beste keepers van de Eredivisie scharen.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Cillessen was altijd de beste, maar dat mocht ik niet zeggen want dat kwam omdat ik nec'er was
.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Ja, sorry dat bedoelde ik. In het thuis vak van de uit partij te zitten.
Cabras Feliz ftw
. FC Utrecht – Feyenoord | Cabras Feliz - cabrasfeliz.com
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Op Vak U (schuin tegenover het uit vak) was het wel knokken met een Feyenoord hooligan, die meteen na de 1-0 van FCU uit de plaat ging en met zijn riem ging slaan. Vervolgens kwam er wat duw en trek werk met FCU supporters (en waarschijnlijk waren er ook klappen gegeven) en is de Feyenoord supporter opgepakt en afgevoerd.
.
Volgens mij werd hij gewoon ingesloten. Wel een enorme baas haha.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Jij was toch altijd voor Piet?
Ik ben nooit voor Piet, maar als Cillessen niet speelt is dat de beste Eredivisiekeeper ja. Stukken beter dan die rare Vermeer ook.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Cillessen was altijd de beste, maar dat mocht ik niet zeggen want dat kwam omdat ik nec'er was
.
Ik moet je met terugwerkende kracht daar gelijk in geven. Ik vind het ontzettend indrukwekkend wat hij laat zien. Die rust, ongelofelijk. Wel mag hij iets beter uittrappen en zou het ook leuk zijn als hij niet zoveel risico neemt in zijn 16. Schrik er soms van. Al loopt het altijd goed af.
Overigens wel bizar, diezelfde Cillessen was bijna aan Roda verhuurd in de zomer...
Maar jij zit er ook genoeg naast. Schone was een matige speler zei je. Schone zou er op hoger niveau niet veel bij Ajax van bakken. Daar zit je dan weer naast.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Tja, van iemand die anderhalf jaar de zwakste speler is bij nota bene nec met minimaal 5 keer belangrijk balverlies per wedstrijd verwacht je ook weinig anders.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens mij was Schone vrij bepalend voor De Graafschap en daarna NEC. En nu ieder geval zeker bij Ajax. De mooiste assist van dit seizoen staat op zijn naam. En de mooiste CL goal van dit seizoen heeft hij ook haha.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Wat vinden we van het stuk van In de Hekken ?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Volgens mij werd hij gewoon ingesloten. Wel een enorme baas haha.
Stelletje apen bij elkaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.