• 178.220 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.109 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Eerder dergelijke ervaringen met Twente en Ajax. Tuig is het zeker, geen discussie. Triest dat dit soort dingen blijkbaar nog steeds kunnen gebeuren.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Tuig inderdaad. Het ultieme bewijs dat we de komende jaren nog niet eens hoeven te denken aan uitsupporters in de klassieker.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik keur zoiets van niemand goed, ook niet als het Ajacieden waren. Als je tussen thuispubliek zit bij een uitwedstrijd, hou je dan koest. Doe ik tenminste wel altijd in zulke gevallen, als ik soms bij een uitwedstrijd zit. En dan hele gezinnen verjagen, tsja.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

2.5 miljoen beuren voor Toivonen, betere deals ga je niet meer krijgen. Dat doet Brands dus weer uitstekend.

Da's gewoon bijna hetzelfde bedrag als Afellay naar Barcelona.

DMF

• 1042 messages
  • 385 votes

Heerlijk overdreven weer van het AD. Ik zat zelf in dat vak, dit bericht komt niet eens in de buurt van de waarheid.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Typisch.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

2.5 miljoen beuren voor Toivonen, betere deals ga je niet meer krijgen. Dat doet Brands dus weer uitstekend.

Da's gewoon bijna hetzelfde bedrag als Afellay naar Barcelona.

De man kan goed verkopen, maar kan waardeloos of veel te duur inkopen. In dat kader is hij een matige TD gebleken. Lijkt Martin van Geel wel bij Ajax, die was exact hetzelfde. Verkocht spelers voor enorme bedragen, maar deed niks goeds met het binnengekomen geld.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Er schijnt weer niks van dit verhaal van het AD te kloppen begrijp ik van vrienden van me die in dat bewuste vak zaten. Geen idee of het echt klopt (maar ik ben geneigd dat eerder te geloven dan dit sensatieverhaal van het AD), maar er schijnen na de 1-0 Feyenoorders (de 5 a 10 die er in dat vak zaten tussen honderden Utrechters) te zijn aangevlogen omdat ze niet meejuichden. Daardoor kwam er ME en raakten er mensen onrustig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het AD is zeer pro-Feyenoord, die zullen ook niet graag negatieve berichten de wereld in helpen als het onzin is. Excuseer als ik niet meteen een paar verhalen van Feyenoorders dan ga geloven. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar dat er dingen voorgevallen zijn lijkt me geen leugen. Niet de eerste keer trouwens met Feyenoorders en problemen in thuisvakken.

DMF

• 1042 messages
  • 385 votes

The Oceanic Six wrote:

Het AD is zeer pro-Feyenoord, die zullen ook niet graag negatieve berichten de wereld in helpen als het onzin is. Excuseer als ik niet meteen een paar verhalen van Feyenoorders dan ga geloven. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar dat er dingenu voorgevallen zijn lijkt me geen leugen. Niet de eerste keer trouwens met Feyenoorders en problemen in thuisvakken.

Kom kom, toen De Telegraaf, over pro een club gesproken, berichtte over jullie tuig in Glasgow was je er ook als de kippen bij om het als onzin te bestempelen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

DMF wrote:

(quote)

Kom kom, toen De Telegraaf, over pro een club gesproken, berichtte over jullie tuig in Glasgow was je er ook als de kippen bij om het als onzin te bestempelen.

Maar in Glasgow zijn er ook gewoon rellen in het vak geweest. Dat heb ik nooit ontkend. Alleen had de Telegraaf het ook geloof ik over rellen buiten het stadion en daar heb ik niks van gezien.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

Het AD is zeer pro-Feyenoord, die zullen ook niet graag negatieve berichten de wereld in helpen als het onzin is. Excuseer als ik niet meteen een paar verhalen van Feyenoorders dan ga geloven. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar dat er dingen voorgevallen zijn lijkt me geen leugen. Niet de eerste keer trouwens met Feyenoorders en problemen in thuisvakken.

Het AD is voornamelijk een sensatiekrant, pro Feyenoord of niet.

In het thuisvak gaan zitten is vragen om problemen, maar als er tijdens de wedstrijd al wordt getweet 'Feyenoord in thuisvak, onrust, maar doen geen vlieg kwaad', en er uit verschillende hoeken verhalen komen dat er weinig aan de hand was, dan heb ik sterk mijn twijfels over de lezing van het AD.

DMF

• 1042 messages
  • 385 votes

Montorsi wrote:

Er schijnt weer niks van dit verhaal van het AD te kloppen begrijp ik van vrienden van me die in dat bewuste vak zaten. Geen idee of het echt klopt (maar ik ben geneigd dat eerder te geloven dan dit sensatieverhaal van het AD), maar er schijnen na de 1-0 Feyenoorders (de 5 a 10 die er in dat vak zaten tussen honderden Utrechters) te zijn aangevlogen omdat ze niet meejuichden. Daardoor kwam er ME en raakten er mensen onrustig.

Hehe, 5 à 10 is iets aan de krappe kant ingeschat.

Wel is het zo dat er Feyenoorders werden aangevallen omdat ze bleven zitten na de 1-0. Dit was maar een klein groepje, zowel van Feyenoord als Utrecht. Een vak verderop begon er eentje met zijn riem te zwaaien om zich te verdedigen. Bij ons op het vak verlieten toen inderdaad een aantal gezinnen het vak, maar dat waren er erg weinig, terwijl het AD lijkt te beweren dat het halve vak de uitgang zocht. Nadat Feyenoord snel twee keer scoorde werden er een paar middelvingertjes opgestoken en wat boze woorden geroepen, maar niets aan vechtpartijen of iets. Het AD zoekt gewoon weer sensatie.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Ik herhaal ook maar wat mij verteld werd, maar de strekking is duidelijk.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ribéry spreekt zich uit: ?Ik won alles, Ronaldo won niets? - voetbalzone.nl

Hou nou gewoon je muil dicht, jankbal. Sneijder won ook alles en stond nog in de finale met Nederland maar won 'm ook niet.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Dit is al meerdere malen tegengesproken. Schijnt dat die Feyenoord fan in die groene broek werd aangepakt omdat hij niet juichte bij de Utrecht goals.

The Oceanic Six wrote:

Nou blijkbaar niet dus. Zelfs als dit waar was geweest was deze bijzondere uitspraak al onzin geweest toch? Waarom zou AD dit de wereld in helpen als ze zo pro-Feyenoord zijn?

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

David Amoyal ‏@DavidAmoyal 46 sec.

Juve reaches deal for Guarin, tomorrow the medical (@dimarzio) Will post more details shortly, having tech issues

Vucinic bewandelt de omgekeerde weg. Opvallend, want zijn zaakwaarnemer zou vandaag afreizen naar Londen voor een afspraak met Arsenal.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Siem de Jong is maar weer eens weken uitgeschakeld. Derde keer dit seizoen, na zijn klaplong en blessure in het najaar.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Ribéry bekritiseert ook spelersvakbond FIFPro, die in het sterrenteam plek inruimde voor slechts drie man van Bayern. We pakten vijf prijzen en schreven geschiedenis. En dan missen er ook nog spelers van Borussia Dortmund. Waar is Mario Götze? Waar is Robert Lewandowski?

Oef, pijnlijk voor de supporters van Dortmund.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik keur zoiets van niemand goed, ook niet als het Ajacieden waren.

Haha, dat zou wat zijn. Ik zie je er wel voor aan, overigens.

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Haps mag dus verhuurd worden. Ik ben benieuwd welke clubs zich zullen melden, want ik weet zeker dat Haps voor verschillende Eredivisie ploegen een versterking is.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ben benieuwd hoe het woensdag gaat. Men rept over honderden dappere Rotterdammertjes, maar dat betwijfel ik ten zeerste. Ik zit zelf in een van de vakken die na het besluit van de burgemeesters alsnog de verkoop ingingen, dus als ze er zijn zal het voornamelijk daar zijn.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

Was er gister bij en het viel allemaal wel mee in het stadion. Vooral naast het uitvak (op de Cityside) stond er een grote groep Feyenoord supporters. Zelf zat ik op de Bunnikside en kon ik niet precies gezien wat er gebeurde. Na mijn inziens deed deze groep weinig verkeerd, het vervelende alleen was dat een groep Feyenoorders daar niet horen. Daarom kwamen er ook een hoop stewards en ME, om er preventief voor te zorgen dat er weinig gebeurde. Volgens mij is er op de Cityside weinig gebeurt.

Op Vak U (schuin tegenover het uit vak) was het wel knokken met een Feyenoord hooligan, die meteen na de 1-0 van FCU uit de plaat ging en met zijn riem ging slaan. Vervolgens kwam er wat duw en trek werk met FCU supporters (en waarschijnlijk waren er ook klappen gegeven) en is de Feyenoord supporter opgepakt en afgevoerd.

Voor de wedstrijd was er nog een Feyenoord supporter geschopt door een paar Utrecht fans. Na de wedstrijd stond er een paar honderd man van FCU de Feyenoorders op te wachten. Wat er daarna is gebeurt weet ik niet.

De Feyenoorders hoorden niet in het Utrecht vak en dit heeft vaker voor problemen geleidt bij andere clubs (RKC-uit). Heb wel gehoord via een Feyenoorder dat zij met driehonderd man naar Ajax gaan, ook een jonge uit mijn klas (beveiliger in de ArenA) gaf aan een hoop supporters van Feyenoord te verwachten. Ben benieuwd.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

Misschien weten de Feyenoord fans hier meer van. Maar er schijnt een aparte groep van Feyenoord (genaamd FLKG) er juist op uit te zijn om uit-wedstrijden in het uit vak te zitten.

DMF

• 1042 messages
  • 385 votes

Chucky92 wrote:

Misschien weten de Feyenoord fans hier meer van. Maar er schijnt een aparte groep van Feyenoord (genaamd FLKG) er juist op uit te zijn om uit-wedstrijden in het uit vak te zitten.

Dat klopt.

Al bedoel je plaatsnemen buiten het uitvak neem ik aan.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

Ja, sorry dat bedoelde ik. In het thuis vak van de uit partij te zitten.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

AD.nl maakt er wel een hoop heisa van zeg. Huilende vaders? Overdrijven is ook een vak. Wordt gemeld door Marleen Haage, PVDA-raadslid Utrecht. Heb les van haar gehad... wat een tering wijf.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Er zullen sowieso Feyenoorders zitten, hoe dan ook.

Maar die indianenverhalen over 'de harde kern' die zou gaan, tsja... die zou de politie niet allang gescreened hebben zeker de afgelopen weken. Die worden ergens bij Delft al van de snelweg gevist.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.