• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.417 actors
  • 9.375.880 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Ik verwacht ook geen overwinning. De competitiewedstrijd in maart in de Kuip vind ik belangrijker - en die zie ik wel gewonnen worden.

Maar goed, Feyenoord is in vorm.

Ja, die zien jullie elk jaar gewonnen worden. Maak die grootspraak eens waar, haha.

Voor mij is de eerstvolgende wedstrijd altijd de belangrijkste. Zou mooi zijn de JCS, beker en landstitel te winnen. Met eventueel een mooie Europese prestatie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zolang geleden is het nou ook weer niet dat er een klassieker gewonnen werd in de Kuip.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

1x in de periode 2006-nu toch? Die ene begin 2012.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ja, die zien jullie elk jaar gewonnen worden.

Dat is al niet waar. Maar dit jaar zou ik bijzonder ontevreden zijn als er niet gewonnen word.

Voor mij is de eerstvolgende wedstrijd altijd de belangrijkste. Zou mooi zijn de JCS, beker en landstitel te winnen. Met eventueel een mooie Europese prestatie.

Zou top zijn als Feyenoord door bekert, maar de competitie vind ik een stuk belangrijker momenteel.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Als Feyenoord 2e zou worden en de beker zou winnen, dan zou je het toch een mooi jaar noemen lijkt me?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

1x in de periode 2006-nu toch? Die ene begin 2012.

Ok, het zijn er niet veel, maar wel eens . Dat een Ajacied in Amsterdam mijn seizoenskaart van Feyenoord in mijn portemonnee zag en slechts moest lachen is misschien wel de meest pijnlijke illustratie van onze karige serie tegen jullie .

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

De meeste wedstrijden van de laatste jaren eindigden in een gelijkspel in de Kuip.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zonder alle onterechte rode kaarten en penalty's hadden we de meeste potjes wel gewonnen

Maar vaak wint Ajax thuis en is het uit een gelijkspel ja.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Jaja, de bekende smoesjes.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

The Oceanic Six wrote:

Zonder alle onterechte rode kaarten en penalty's hadden we de meeste potjes wel gewonnen

Maar vaak wint Ajax thuis en is het uit een gelijkspel ja.

Beetje sinds de uitsupporters niet meer mogen komen eigenlijk Sindsdien alleen die bekervernedering uit dat we nog wonnen

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Nog een uurtje of 2 en dan mag ik de grote Hans Kraaij Jr. live in actie zien, wat een eer.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Het begint weer te kriebelen

Ajax wint uiteraard, maar ik ga maar eens voor 5-4 met penalty's.

Wordt in ieder geval een open wedstrijd. Eindelijk eens een Feyenoord met zelfvertrouwen.

Halve finale Ajax-Cuijk

Edit: Hmz kom net van de sportschool en wist niet dat Zwolle Cuijk al aan het afdrogen was lol.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Extreem lullig wel voor Cuijck, 3-0 na drie standaardsituaties, één blunder van de keeper, één ongelukkig afgevallen bal en één eigen goal.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Falcao mist mogelijk het WK

Eerst Rossi, nu dit weer

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Aderlating voor het W.K. inderdaad.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Gister een onverwacht makkelijke wedstrijd. Had een pittig avondje verwacht. Nu lekker achterover zitten en kijken wie er doorgaan, en belangrijker, wie we loten (voor het vijfde seizoen op rij uit naar de graftombe?).

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Je moet er toch niet aan denken dat de finale tussen Ajax/AZ en NEC/PEC gaat...

Het is dus te hopen dat Ajax en AZ elkaar niet gaan loten. Of Feyenoord.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Geen Falcao op het WK zou erg spijtig zijn.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

j0enne wrote:

Zolang we maar niet wéér Ajax-uit loten. Dat begint een beetje irritant te worden. AZ-NEC/PEC zegt ook weinig, ik ken me namelijk nog andere halve finales herinneren die verloren werden (AZ-NAC en AZ-Heracles). Cliché, maar..... het blijft bekervoetbal!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Verschrikkelijke nieuwe stadionspeaker. Het is even wennen om de stem van Floor Tholen niet meer te horen. Maar het schijnt dat hij de pedo is die op de Toekomst rondloopt, dus achteraf ook logisch dit allemaal.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Leo Oldenburger en Arnold Bruggink als commentatoren...

Het heeft er alle schijn van dat dit standaard gaat worden die twee commentatoren...

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Die maken de eerste kans wel direct af...

Vermeer wel weer lekker direct uit z'n doel.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Kunnen we Vermeer niet gewoon wegdoen? Ik weet dat Frank graag twee goede keepers tot zijn beschikking wil hebben maar Kennis is gewoon een verschrikking, de gehele achterhoede heeft het al dun langs de benen lopen omdat die idioot weer op goal staat

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik kijk het niet maar Kleine Kennis alweer met z'n blunder lees ik

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik word gewoon nerveus met Vermeer in de goal. Hoe moeten de centrale verdedigers zich dan wel niet voelen?

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Heerlijke wedstrijd. Cuijk werd afgedroogd met lekker voetbal. Heerlijke sfeer van beide kanten. Hoogtepunt van de avond was natuurlijk Hansie die zich sympathiek heeft gepresenteerd. Dieptepunt was dat hij zijn jasje aanhield.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Dit is niet best wat Ajax laat zien, achterin onzeker voorin onmachtig. Feyenoord speelt heel behoorlijk.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

j0enne wrote:

Wat een onzin vind ik zulke uitspraken altijd. Het gebeurt geregeld dat er in Engeland of Duitsland een kleine club weet door te stomen tot de halve finale en dan vinden wij dat met z'n allen fantastisch. Dodelijk hypocriet dit.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Mata naar United. Onbegrijpelijk dat Mourinho hem laat gaan.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Kijk 'm weer gaan, zit weer volledig mis en de bal wordt van de lijn gehaald. Wat is die toch slecht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.