- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik verwacht ook geen overwinning. De competitiewedstrijd in maart in de Kuip vind ik belangrijker - en die zie ik wel gewonnen worden.
Maar goed, Feyenoord is in vorm.
Ja, die zien jullie elk jaar gewonnen worden. Maak die grootspraak eens waar, haha.
Voor mij is de eerstvolgende wedstrijd altijd de belangrijkste. Zou mooi zijn de JCS, beker en landstitel te winnen. Met eventueel een mooie Europese prestatie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zolang geleden is het nou ook weer niet dat er een klassieker gewonnen werd in de Kuip.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
1x in de periode 2006-nu toch? Die ene begin 2012.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Dat is al niet waar. Maar dit jaar zou ik bijzonder ontevreden zijn als er niet gewonnen word.
Voor mij is de eerstvolgende wedstrijd altijd de belangrijkste. Zou mooi zijn de JCS, beker en landstitel te winnen. Met eventueel een mooie Europese prestatie.
Zou top zijn als Feyenoord door bekert, maar de competitie vind ik een stuk belangrijker momenteel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als Feyenoord 2e zou worden en de beker zou winnen, dan zou je het toch een mooi jaar noemen lijkt me?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
1x in de periode 2006-nu toch? Die ene begin 2012.
Ok, het zijn er niet veel, maar wel eens
. Dat een Ajacied in Amsterdam mijn seizoenskaart van Feyenoord in mijn portemonnee zag en slechts moest lachen is misschien wel de meest pijnlijke illustratie van onze karige serie tegen jullie
.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
De meeste wedstrijden van de laatste jaren eindigden in een gelijkspel in de Kuip.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zonder alle onterechte rode kaarten en penalty's hadden we de meeste potjes wel gewonnen 
Maar vaak wint Ajax thuis en is het uit een gelijkspel ja.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Zonder alle onterechte rode kaarten en penalty's hadden we de meeste potjes wel gewonnen 
Maar vaak wint Ajax thuis en is het uit een gelijkspel ja.
Beetje sinds de uitsupporters niet meer mogen komen eigenlijk
Sindsdien alleen die bekervernedering uit dat we nog wonnen
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Nog een uurtje of 2 en dan mag ik de grote Hans Kraaij Jr. live in actie zien, wat een eer.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het begint weer te kriebelen 
Ajax wint uiteraard, maar ik ga maar eens voor 5-4 met penalty's.
Wordt in ieder geval een open wedstrijd. Eindelijk eens een Feyenoord met zelfvertrouwen.
Halve finale Ajax-Cuijk 
Edit: Hmz kom net van de sportschool en wist niet dat Zwolle Cuijk al aan het afdrogen was lol.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Extreem lullig wel voor Cuijck, 3-0 na drie standaardsituaties, één blunder van de keeper, één ongelukkig afgevallen bal en één eigen goal.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Eerst Rossi, nu dit weer 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Aderlating voor het W.K. inderdaad.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Gister een onverwacht makkelijke wedstrijd. Had een pittig avondje verwacht. Nu lekker achterover zitten en kijken wie er doorgaan, en belangrijker, wie we loten (voor het vijfde seizoen op rij uit naar de graftombe?).
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Je moet er toch niet aan denken dat de finale tussen Ajax/AZ en NEC/PEC gaat...
Het is dus te hopen dat Ajax en AZ elkaar niet gaan loten. Of Feyenoord.
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Geen Falcao op het WK zou erg spijtig zijn.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Zolang we maar niet wéér Ajax-uit loten. Dat begint een beetje irritant te worden. AZ-NEC/PEC zegt ook weinig, ik ken me namelijk nog andere halve finales herinneren die verloren werden (AZ-NAC en AZ-Heracles). Cliché, maar..... het blijft bekervoetbal!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Verschrikkelijke nieuwe stadionspeaker. Het is even wennen om de stem van Floor Tholen niet meer te horen. Maar het schijnt dat hij de pedo is die op de Toekomst rondloopt, dus achteraf ook logisch dit allemaal.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Leo Oldenburger en Arnold Bruggink als commentatoren...
Het heeft er alle schijn van dat dit standaard gaat worden die twee commentatoren...
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Die maken de eerste kans wel direct af...
Vermeer wel weer lekker direct uit z'n doel.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Kunnen we Vermeer niet gewoon wegdoen? Ik weet dat Frank graag twee goede keepers tot zijn beschikking wil hebben maar Kennis is gewoon een verschrikking, de gehele achterhoede heeft het al dun langs de benen lopen omdat die idioot weer op goal staat 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik kijk het niet maar Kleine Kennis alweer met z'n blunder lees ik 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik word gewoon nerveus met Vermeer in de goal. Hoe moeten de centrale verdedigers zich dan wel niet voelen?
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Heerlijke wedstrijd. Cuijk werd afgedroogd met lekker voetbal. Heerlijke sfeer van beide kanten. Hoogtepunt van de avond was natuurlijk Hansie die zich sympathiek heeft gepresenteerd. Dieptepunt was dat hij zijn jasje aanhield.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Dit is niet best wat Ajax laat zien, achterin onzeker voorin onmachtig. Feyenoord speelt heel behoorlijk.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Mata naar United. Onbegrijpelijk dat Mourinho hem laat gaan.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Kijk 'm weer gaan, zit weer volledig mis en de bal wordt van de lijn gehaald. Wat is die toch slecht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.