- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zelfs Jong Ajax won vanavond, uit bij Jong Twente. Komt niet al te vaak voor dat Jong Ajax wint. Ze hangen wel wat droevig onderin de JL.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Van Praag zinspeelt openlijk op een vertrek van Blatter, zou het dan eindelijk gaan gebeuren?
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Wat een top voetbalschoenen 
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Nou ja, Milan is tenminste het eerste team dat meer dan een keer weet te scoren tegen Roma. 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Dickie had dat seizoen de titel wél gewonnen als ie coach was geweest, dus Verbeek gewoon ondermaats gepresteerd. !
Haha je lijkt zo overtuigd, je zou het nog bijna gaan geloven. Pak even de selectie erbij. Een leuke selectie, plek 3/4/5 zeg maar. Dan had alles wel mee moeten zitten om kampioen te worden. Nu hadden jullie toen nog tot april europees voetbal, en de beker, dat kun je er niet bij hebben. Verbeek had die ploeg fantastisch op de rit met nationale en internationale successen.
Ik heb geen idee wie in de media dit vindt, ben zelf van mening dat het nogal frappant is dat je er een succescoach zo gemakkelijk uit gooit. Nu snap ik nog wel dat wanneer er intern een onwerkbare situatie ontstaat deze beslissing wordt genomen, maar dan blijft nog staan dat ik de reacties van de fans (jullie hier dan voornamelijk) redelijk absurd vindt als je net een prijs hebt gewonnen. Het is AZ, als jullie een jaartje niet in de top 5 eindigen na jaren saneren is dat vrij normaal hoor? Net als dat er vorig jaar witte zakdoekjes waren te zien in Groningen omdat ze 10e stonden.. dat werk.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Het Italiaanse voetbal ligt weer onder de loep wat betreft matchfixing. Veelal wedstrijden uit de Serie B&C, maar ook (jaja beste mensen) drie wedstrijden van AC Milan worden onderzocht. Gattuso is meegenomen voor verhoor 
Corrupt zooitje daar, bah!
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ik ken trouwens wel een aantal mensen die naar de hoeren gaan of gingen. Kan er verder niet over meepraten, maar het kost in ieder geval een hoop geld. Haha, bedoelde het inderdaad niet letterlijk. En die laatste zin van je post. Is dat wel zo? Als je het vergelijkt met de 'kosten' van een normale vrouw vallen de kosten misschien nog wel mee, maar nu ga ik erg offtopic.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Haha je lijkt zo overtuigd, je zou het nog bijna gaan geloven. Pak even de selectie erbij. Een leuke selectie, plek 3/4/5 zeg maar. Dan had alles wel mee moeten zitten om kampioen te worden. Nu hadden jullie toen nog tot april europees voetbal, en de beker, dat kun je er niet bij hebben. Verbeek had die ploeg fantastisch op de rit met nationale en internationale successen.
Het mislopen van de titel neem ik Verbeek en de technische staf kwalijk. Verbeek door het constant op blijven stellen van de basiself (dus ook in de EL en beker) waardoor je de laatste x-aantal wedstrijden van de MML zag dat we onvoorstelbaar veel punten verloren door vermoeidheid. Had dan maar een keer de EL op een zijpad gezet, we stonden op een gegeven moment zelfs 12 punten los ofzo, dan mag het van mij. Daarnaast neem ik het de directie kwalijk omdat ze Wernbloom in de winterstop hadden verkocht. Wernbloom was het bindmiddel van dat team, zeer belangrijk.
Ik heb geen idee wie in de media dit vindt, ben zelf van mening dat het nogal frappant is dat je er een succescoach zo gemakkelijk uit gooit. Nu snap ik nog wel dat wanneer er intern een onwerkbare situatie ontstaat deze beslissing wordt genomen, maar dan blijft nog staan dat ik de reacties van de fans (jullie hier dan voornamelijk) redelijk absurd vindt als je net een prijs hebt gewonnen. Het is AZ, als jullie een jaartje niet in de top 5 eindigen na jaren saneren is dat vrij normaal hoor? Net als dat er vorig jaar witte zakdoekjes waren te zien in Groningen omdat ze 10e stonden.. dat werk.
Het ging om het voetbal. Daar zat geen gedachte achter en geen vooruitgang in. Die prijs heeft nog even zijn hachje gered, maar daarvoor werd hij ook al uitgekotst.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het mislopen van de titel neem ik Verbeek en de technische staf kwalijk. Verbeek door het constant op blijven stellen van de basiself (dus ook in de EL en beker) waardoor je de laatste x-aantal wedstrijden van de MML zag dat we onvoorstelbaar veel punten verloren door vermoeidheid..
AZ heeft gewoon matig materiaal.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
AZ-ers die Verbeek verwijten dat hij geen kampioen met de club is geworden 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Kan me volledig voorstellen dat een groep spelers na verloop van tijd wel klaar is met die tyrannieke, niet luisterende en geen tegenspraak duldende Verbeek.
Als dan het voetbal en de resultaten tegen gaan vallenis het 1+1=2 en gaat de trainer eruit.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Tijd dat die Cocu er ook maar uit vliegt dan
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Totaal vergelijkbare situaties inderdaad...
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Voetbal en resultaten vallen tegen en een trainer die een uitstraling heeft die niet wenselijk is. Vond het ook wel een goede vergelijking inderdaad.
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
die uitstraling is een media hype en helaas krijgt het teveel volgers, ik hoorde het namelijk niet toen het nog zo goed ging aan het begin van het seizoen.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Heb je mijn post überhaupt gelezen? We hebben het over het seizoen 2011/2012 toen AZ voor MML-begrippen gewoon een heel goed team had. Ik noem onder andere een Rasmus Elm, Pontus Wernbloom, de tandem Simon Poulsen en Brett Holman, Maarten Maartens, Adam Maher. Verdedigingsduo Moisander en Viergever. (Een nog groeiende) Altidore.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Voetbal en resultaten vallen tegen en een trainer die een uitstraling heeft die niet wenselijk is. Vond het ook wel een goede vergelijking inderdaad.
Verbeek joeg alles en iedereen tegen zich in het harnas door zijn botte gedrag. De enige die zich aan de uitstraling van Cocu ergeren is de tafel van vi.
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Verbeek joeg alles en iedereen tegen zich in het harnas door zijn botte gedrag. De enige die zich aan de uitstraling van Cocu ergeren is de tafel van vi.
( laat ik even in het midden of het zinnig is).
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Heb je mijn post überhaupt gelezen? We hebben het over het seizoen 2011/2012 toen AZ voor MML-begrippen gewoon een heel goed team had. Ik noem onder andere een Rasmus Elm, Pontus Wernbloom, de tandem Simon Poulsen en Brett Holman, Maarten Maartens, Adam Maher. Verdedigingsduo Moisander en Viergever. (Een nog groeiende) Altidore.
Dat elftal versloeg o.a. Udinese, Anderlecht en Valencia. Dan kan je inderdaad kampioen worden.
Verbeek heeft dat inderdaad niet goed gecoacht, maar goed voor de meeste mensen is Verbeek heilig en worden er geen vraagtekens bij hem gezet waarom hij weg werd gestuurd bij o.a. Heerenveen en AZ (die niet snel trainers ontslaan.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Die Kerstreportage over de familie Frank de Boer in de Libelle ;-( . Wat een saaie gozer.
'Wij blijven thuis' 'lekker gourmetten' 'lekker rommelen in huis' zucht.
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Die Kerstreportage over de familie Frank de Boer in de Libelle ;-( . Wat een saaie gozer.

Is dit een poging van een hekel aan iemand krijgen?
Ik bedoel what's your point, het is oud nieuws aangezien hij andere clubs heeft geweigerd precies voor dit, dus een man van zijn woord of wil je de vergelijking trekken met Cocu ofzo?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jij weet ook altijd wel wat te vinden he 
Als hij met kerst was gaan bungeejumpen, dan had je hem weer een lul gevonden die graag apart moet doen.
Laat die man lekker gourmetten. Net als miljoenen andere Nederlanders.
Overigens, jij leest de Libelle? 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Gelukkig hebben we bij PSV geen spelers rondlopen die thuis gaan gourmetten. Gadverdamme daar moet je toch niet aan denken dat je zulke personen bij je club hebt...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Gourmetten met kerst a.k.a. een saaie gozer. In welke wereld leef jij in godsnaam, en wat voor extravagante kerstactiviteiten doe jij dan wel niet? 90% van Nederland gaat gourmetten of uiteten met kerst. Jesus man, get a grip.
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Jij weet ook altijd wel wat te vinden he 
Als hij met kerst was gaan bungeejumpen, dan had je hem weer een lul gevonden die graag apart moet doen.
Laat die man lekker gourmetten. Net als miljoenen andere Nederlanders.
Overigens, jij leest de Libelle?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Gourmetten met Kerst. Brrr. Heb die Frank altijd al een goochem gevonden.
Even serieus, vraag me af wat sneuer is, gourmetten of de libelle lezen..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gelukkig hebben we bij PSV geen spelers rondlopen die thuis gaan gourmetten. Gadverdamme daar moet je toch niet aan denken dat je zulke personen bij je club hebt...
Ik zie die Willems daar wel voor aan. Die gaat ongetwijfeld met kerst gourmetten en naar zijn ouders voor een kop koffie. Echt walgelijk, dat je zo je kerst door kan brengen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.