- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
'Ajax had het al moeilijk tegen Cambuur, Salzburg is wel een maatje groter' - voetbalzone.nl
Ik snap zulke manieren van denken overigens ook echt niet. Ajax had moeite met Cambuur en daarom kon het wel eens erg moeilijk tegen Salzburg worden.
Moeten we dan ook zeggen dat Ajax fantastisch was tegen Barcelona en daarom ook meteen makkelijk de hele Europese top aan kan?
Sommige bekende mensen uit de voetbalwereld kunnen gewoon beter niks zeggen.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Gourmetten met Kerst. Brrr. Heb die Frank altijd al een goochem gevonden.
Even serieus, vraag me af wat sneuer is, gourmetten of de libelle lezen..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geef mij eens die regel waarin staat dat je met kerst een diner mag hebben en dat gourmetten pauper is?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Lord Flashheart die in elke filmgame op het "elitaire clubje" zit af te geven maar ondertussen zelf de grootste snob van het forum is. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Geef mij eens die regel waarin staat dat je met kerst een diner mag hebben en dat gourmetten pauper is?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
'Ajax had het al moeilijk tegen Cambuur, Salzburg is wel een maatje groter' - voetbalzone.nl
Ik snap zulke manieren van denken overigens ook echt niet. Ajax had moeite met Cambuur en daarom kon het wel eens erg moeilijk tegen Salzburg worden.
Moeten we dan ook zeggen dat Ajax fantastisch was tegen Barcelona en daarom ook meteen makkelijk de hele Europese top aan kan?
Sommige bekende mensen uit de voetbalwereld kunnen gewoon beter niks zeggen.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Maar voor de meeste mensen is een een diner waarschijnlijk a.) teveel werk en b.) men lust niet veel meer dan patat en vlees(hapjes).

P.S. Jullie gourmetten alleen met patat en vlees? Wie is hier nou de pauper. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Lord Flashheart die in elke filmgame op het "elitaire clubje" zit af te geven maar ondertussen zelf de grootste snob van het forum is.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ja, want al je gasten zelf hun diner klaar laten maken, is minder werk dan één persoon één grote kalkoen te laten maken die het gros van de tijd in de oven zit en er dus geen werk in zit.
P.S. Jullie gourmetten alleen met patat en vlees? Wie is hier nou de pauper.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je bent wel vrij sneu zeg. Gefrustreerd over voetbal en zo te merken ook over de gemiddelde Nederlander. Nouja, je mag het zijn hoor, maar het heeft iets tragisch.
Of mensen nu een kalkoen maken, gourmetten, friet eten of een boterham met kaas met kerst, I don't care. Het zegt genoeg dat jij je daar wel druk om kan maken.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik gourmet ook op één van de kerstdagen dit jaar!
#wzawzdb enzo.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Je bent wel vrij sneu zeg. Gefrustreerd over voetbal en zo te merken ook over de gemiddelde Nederlander. Nouja, je mag het zijn hoor, maar het heeft iets tragisch.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik hoop dat je ooit van je Ajax trauma's af gaat komen. Ik vind het wel zielig voor je dat je zo geobsedeerd door ze bent. Sterkte!
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Terug naar de roots dus, want kerstmis is een van oorsprong heidens feest waar een christelijk feest (lees; de geboorte van Christus) overheen is geplaatst om de heidenen makkelijker over te hevelen naar het christendom. Moet ik je vertellen hoe men destijds zich vol stouwde met vreten tot aan het belachelijke toe? Lees maar eens de 'Satyricon' van Petronius. Jij noemt het normvervaging, terwijl de oorspronkelijke norm toch echt dichter bij het gourmetten ligt dan bij jou snobistische kerstmaal.
Tevens vind ik het allemaal wel meevallen, en is het zoeken naar confrontatie wat je nu doet.
BTW: normvervaging hoeft niet altijd negatief te zijn.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik hoop dat je ooit van je Ajax trauma's af gaat komen. Ik vind het wel zielig voor je dat je zo geobsedeerd door ze bent. Sterkte!
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Alleen in Amsterdam (
)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mooi, hebben we de komende 100 jaar dus geen last van je 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Mooi, hebben we de komende 100 jaar dus geen last van je
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ahja, ik las verkeerd.
Overigens, als mensen lijstjes willen sturen met mooiste duels, goals of weet ik wat van 2013, ik lees ze hier graag. Zal er zelf ook eens wat aan doen deze week. Eind 2013 moeten we toch terugblikken 
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4515 votes
Die Kerstreportage over de familie Frank de Boer in de Libelle ;-( . Wat een saaie gozer.
'Wij blijven thuis' 'lekker gourmetten' 'lekker rommelen in huis' zucht.
Veel erger zijn die lui die per se bij de ouders en schoonouders langs moeten op beide dagen.
@ A&L; die lijstjes komen, heb geduld.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben wel klaar met 2013.
Alle begrip voor 
Geen idee hoelang je PSV al volgt, maar dit moet ongetwijfeld je allerberoerdste jaar zijn. Zelden gezien dat een club zoveel slechts overkomt zeg.
Maar goed, ik zie met interesse lijstjes. Altijd leuk. Beste wedstrijden, slechtste wedstrijden, mooiste momenten, slechtste momenten....of wat jullie in een lijstje willen proppen. Verras elkaar 
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Mondiaal voetballer van het jaar: Arjen Robben
Nederlander van het jaar: Kevin Strootman
Coach van het jaar: Jupp Heynckes
Eredivisie coach van het jaar: Peter Bosz
Goal van het jaar: Arsenal - Norwich (de mooiste die ik ooit zag)
Nationale wedstrijd van het jaar: Roda JC - Sparta
Internationale wedstrijd van het jaar: Ajax - Barcelona 
Zoiets.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Speler: CR7
Coach: Der Jupp
Kool: die van Arsenal idd
Wedstrijd: Bayern - Barca
Interland: Zweden - Portugal
Moment: Chelsea - Man City 2-1
Calimero: Dickie Terug
Kwal: Linke Lowie
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
De 'O-wat-zijn-we-tevreden-met-onszelf' trofee: L van Gaal
Liefdesbeet van het jaar: Luis Suarez
Gifbeker: PSV (PSV-Vitesse)
Carrièrereddende goal van het jaar: Arjen Robben (CL-finale)
Goal van het jaar: Zlatan (vs Engeland)
Beste wedstrijd: Bayern - Barcelona
Stormachtige ontwikkeling van het jaar: Memphis Depay
Geen woorden meer voor: Sjef Blatter
Kippenvelmoment van het jaar: Het minutenlang toezingen van Mark van Bommel (PSV-Groningen)
Die hadden we een beter afscheid gegund: Eveneens Mark van Bommel
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Alle begrip voor 
Geen idee hoelang je PSV al volgt, maar dit moet ongetwijfeld je allerberoerdste jaar zijn. Zelden gezien dat een club zoveel slechts overkomt zeg.
Iets met jubileumjaren en "topclubs" dacht ik maar zo. Niks verassends..
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ik ga wel gourmetten in de zomer. Zet mn bbq wel buiten met kerst. Lekker jong
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4515 votes
2012 was die toch?
Sterker nog, die heb je vorig jaar al genomineerd : Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Ach ja. Dan sluit ik me maar aan bij de anderen, Arsenal.
Edit: Haha 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.