• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.984 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Fantastische loting. Anzji moet geklopt worden, hebben al 19 (?) wedstrijden niet meer kunnen winnen. Daarna Liberec of AZ, ook 2 te pakken ploegen. Hoe sterk is AZ trouwens, ik herinner me de wedstrijden tegen Anderlecht nog heel goed. Op verplaatsing kon Anderlecht niets maar thuis waren ze wel de betere ploeg. Is AZ zwakker of sterker geworden?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Vond AZ vaak niet om aan te zien, maar ze haalden uiteindelijk wel vaak de bovenhand. Denk dat het een mooi en open duel zou kunnen opleveren tegen Genk, maar dan zal Genk wel een goeie dag moeten hebben en hun competitie-perikelen achter zich moeten laten.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Ik had de nederlagen tegen Lokeren en Standard voorspeld. Zodra iedereen 100% fit is (Mboyo, Coulibaly, Camus, Koteles, Monrose, Buffel en De Ceulaer) zullen de resultaten ook komen.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Genk tegen AZ zal alle kanten op kunnen gaan.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

AZ is wel iets minder geworden ja. Sowieso een mindere coach ook nu dan 2 jaar terug met Verbeek.

Genk doet het toch alleraardigst, tegen ploegen als Dinamo Kiev win je niet zomaar. AZ had een heel wat makkelijkere poule. Maargoed eerst allebei maar door zien te komen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Advocaat is natuurlijk niet minder dan Verbeek. Sterker, ik sla Dickie hoger aan.

Dit AZ is niet zo extreem sterk, maar wel een stugge ploeg om te verslaan. Voetballend vind ik ze alleen niet super. Niet dat ik Genk vaak in beeld zie, maar ze maken zeker kans. Maar AZ uiteraard ook, krachtsverschillen zullen niet groot zijn.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Loting kan slechter. Maar ja.. tegen Man U presteerde Ajax net zo goed als tegen Steaua Boekarest...

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Ja dat is eigenlijk exact het probleem van de Nederlandse clubs dat ik bedoelde.

Ze kunnen opeens zomaar uitschieters naar boven maken als het meezit, maar evengoed zit de ondergrens echt niet boven even winnen van de Basels, Genks en Slovan Liberecen van deze wereld. Niemand die echt erg verrast is als je er daar tegen uit vliegt.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

Advocaat is natuurlijk niet minder dan Verbeek. Sterker, ik sla Dickie hoger aan.

Verbeek heeft het maximale uit die selectie gehaald. Eerste jaar meegedaan om de titel, jaar erna de beker gewonnen. Met - hoe je het ook wendt of keert- een vrij magere ploeg. De fans wilden hem daarentegen graag weg hebben omdat hij niet aanvallend genoeg voetbalde....

Voorlopig doet Dickie het trouwens niet veel beter.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Vertel dat maar niet tegen Lefgozer.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Tsja ik heb sterk het idee dat de AZ-fans hier een beetje te verwend zijn onder hun suikeroompie. Met een elftal als deze mag je blij zijn als je bij de eerste 6 mee doet. Vorig jaar was het ietsje sterker allemaal met Maher en Altidore maar ook dat was een middelmatig ploegje. Als je genoodzaakt bent met Reijnen achterin te spelen, wat verwacht je dan? Win je nota bene de beker is het niet sprakelend genoeg....

Na die 3 fantastische eerste weken van Advocaat was de euforie losgebarsten, maar ondertussen loopt het daar nog slechter dan onder Verbeek.

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Pff, even wat meer in AZ verdiepen s.v.p...

Het loopt op dit moment stukken beter dan onder Verbeek. AZ heeft gewoon ontzettend veel pech dat de kansen niet benut worden op dit moment. Toen Verbeek vertrok stonden we met het elftal waar Verbeek 10de stond met Advocaat 1ste,,

Verbeek heeft 1 uitstekend jaar gehad met spelers waar menig Eredivisie ploeg jaloers op zou zijn. Dat elftal heeft hij ook volledig op weten te branden.

Ik heb respect voor Verbeek maar om hem hoger aan te slaan als Advocaat is niet juist...

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Eerste jaar meegedaan om de titel, jaar erna de beker gewonnen.

Dickie had dat seizoen de titel wél gewonnen als ie coach was geweest, dus Verbeek gewoon ondermaats gepresteerd. Voor de rest papegaai je de media na, dus zoals Materny al min of meer zei, ik ben niet content met je post.

Tickets zijn geboekt trouwens. Lekker rellen in Tsjechië onder het genot van goedkoop bier en goedkope hoeren! Praag en Liberec, here we come!

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Lefgozer wrote:

goedkope hoeren!

Is het bezoeken van hoeren normaler dan ik dacht? Het zou niet eens in me opkomen.

(Dit vraag ik trouwens uit nieuwsgierigheid. Ik ken zelf namelijk niemand die ooit zoiets gedaan heeft.)

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Animosh wrote:

Is het bezoeken van hoeren normaler dan ik dacht? Het zou niet eens in me opkomen. (Dit vraag ik trouwens uit nieuwsgierigheid. Ik ken zelf namelijk niemand die ooit zoiets gedaan heeft.)

Volgens mij bedoeld Lefgozer dit spreekwoordelijk. Ik ken trouwens wel een aantal mensen die naar de hoeren gaan of gingen. Kan er verder niet over meepraten, maar het kost in ieder geval een hoop geld.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Niks mis mee zou Gijpie zeggen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Derksen is wel weer heerlijk fout op dreef vanavond

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Zie hier voor het percentage mannen uit verschillende landen dat minstens één keer een prostituut bezocht heeft. De aantallen zijn eerlijk gezegd hoger dan ik verwacht had. Maar opnieuw: ik ben gewoon braaf.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Mooie aflevering van VI

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Assist en goal (penalty) voor Strootman vanavond tegen Milan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

nclo wrote:

Mooie aflevering van VI

Inderdaad, flink gelachen. Het ging over alles, maar niet over voetbal

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

Assist en goal (penalty) voor Strootman vanavond tegen Milan.

Dat ze dat kut Milan maar flink een pak slaag geven

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4515 votes

Topuitzending, vooral over Carlo l'Ami. Vriend van me was zich daar gisteren al over aan het opwinden, niet de enige dus.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

https://pbs.twimg.com/media/Bbop_RACcAAFVzL.jpg:large

"Je ziet dat ze tekort komen, de stap is te groot. Ik verwacht ook niet dat dat verandert."

Vanavond 3-0 voor Jong PSV.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Inderdaad, flink gelachen. Het ging over alles, maar niet over voetbal

had je andere verwachtingen dan?

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Dat ze dat kut Milan maar flink een pak slaag geven

Arme jongen.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

https://pbs.twimg.com/media/BbojwVhIEAATNzi.jpg:large

De schoenen van Balo vanavond. Met krantenkoppen van hemzelf.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

depri83 wrote:

(afbeelding)

"Je ziet dat ze tekort komen, de stap is te groot. Ik verwacht ook niet dat dat verandert."

Vanavond 3-0 voor Jong PSV.

Ik zat in 't stadion. Schijnt na afloop nogal woest te zijn geworden die flapdrol.

Maar die Bakkali... Da's echt ongelofelijk. Hij heeft werkelijk geen bal geraakt en 't verbaasde me dat die nog zo ontzettend lang op het veld mocht staan.

Brenet was trouwens goed bezig, weer die lange rushes. Nu op linksback. Jozefzoon ook weer 2 doelpunten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.