- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
AZ tegen de winnaar van Anzhi - Genk.
Met wat fortuin kan AZ zo 2 rondjes verder komen.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Kutploeg hoor, Standard had gewoon eerste moeten zijn in die zwakke poule. Ajax-Standard was leuk geweest. Jammer.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Lijkt me allebei niet heel moeilijk, maar dat baseer ik puur op de namen. Zou verder niks van Salzburg of Liberec weten.
Wat kos zegt verder, maar beter dit dan Napoli of Juve waar je 9 van de 10 keer van verliest.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Misschien Napoli - Porto. 
En Spurs - Benfica!
En Juventus - Fiorentina.
Ajax tegen de winnaar van Basel - Maccabi Tel-Aviv.
Er kunnen dus direct 3 goede ploegen uit!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax door tegen de winnaar van Basel-Maccabi ten Aviv. Ook keurig. Mooie loting.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Prima lotingen voor Ajax en AZ, zowel round of 32 als round of 16.
Mooi affiche in de kwartfinale: AZ-Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Prima lotingen voor Ajax en AZ, zowel round of 32 als round of 16.
Mooi affiche in de kwartfinale: AZ-Ajax.
Hoe kom jij aan AZ-Ajax?
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Zou een mooi affiche kunnen zijn......
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Ja, daar trap je toch niet echt in? Je kunt gewoon alle mogelijke lotingen plaatsen op twitter, en dan de rest verwijderen wat het niet is geworden. Geen kunst aan..
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Moet jou toch aanspreken, manipulatie.
OT: prima lotingen voor de Nederlandse ploegen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax-Salzburg -> Ajax-Basel
AZ-Liberec -> AZ-Genk
Tsja, als Nederland nog eens ver zou willen komen in Europa, dan is dit seizoen je kans. Al moet je zeker Basel heel serieus nemen uiteraard. Maar het zijn prima lotingen. Je had ook teams als Juventus, Napoli, Porto, Benfica en noem ze op kunnen loten als Nederlands team.
Overigens, ook voor Genk een goede loting. Tegen een sportief en financieel failliete voormalige topploeg en daarna tegen AZ of Liberec.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ja, daar trap je toch niet echt in? Je kunt gewoon alle mogelijke lotingen plaatsen op twitter, en dan de rest verwijderen wat het niet is geworden. Geen kunst aan..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Of ze passen de geplaatste berichten aan. Beheer jij soms dat account?
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Zelfs minder dan 64 aangezien ploegen uit hetzelfde land niet tegen elkaar kunnen loten alsmede teams die elkaar al in de poulefase tegenkwamen....
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Of ze passen de geplaatste berichten aan. Beheer jij soms dat account?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Winnaar Slovan Liberec-AZ - Winnaar FC Anzhi-RC Genk
Winnaar Lazio-Ludogorets - Winnaar Dinamo Kiev-Valencia
Winnaar Eintracht Frankfurt-FC Porto - Winnaar Swansea City-Napoli
Winnaar Chornomorets Odessa-Ol. Lyon - Winnaar Viktoria Plzen-Shakhtar Donetsk
Winnaar NK Maribor-FC Sevilla - Winnaar Real Betis-Rubin Kazan
Winnaar Dnjepr-Tottenham Hotspur - Winnaar PAOK Saloniki-Benfica
Winnaar Maccabi Tel Aviv-FC Basel - Winnaar Ajax-Red Bull Salzburg
Winnaar Juventus-Trabzonspor - Winnaar Esbjerg FC-Fiorentina
Hier komen leuke affiches uit als de grote teams doorgaan. Juventus-Fiorentina, Basel-Ajax, Spurs-Benfica, Porto-Napoli...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Eens kijken of we er nu niet zo beschamend uitvliegen als tegen Spartak en Steaua.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Onderschat Salzburg niet. Oostenrijkse competitie is wellicht flut, maar ze staan er wel stijf bovenaan en hebben in Europa nog geen punt laten liggen. Maar goed, het had veel en veel slechter gekund.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Ajax moet winnen van Salzburg. Anderlecht had ook alles gewonnen in de groepsfase en ging kansloos onderuit tegen AZ. Ajax gaat hetzelfde doen.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
die prestatie van Salzburg moet nou ook weer niet overschat worden. Esbjerg, Elfsborg en een zwaar prutsend Standard...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Basel is dan weer een lastigere klant? Stunten die de laatste jaren niet bijna constant?
Genk een haalbare loting (lijkt mij), al moet ik toegeven dat ik van deze ploeg nog niet eerder gehoord had. Zou mooit zijn moesten ze tegen AZ uitkomen in de volgende ronde.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Basel stunt inderdaad de laatste jaren regelmatig. Vorig seizoen halve finale EL, daarvoor al eens Man Utd uit de CL gewipt.
Maar Ajax heeft tegen Man Utd, Man City en Barcelona ook al een paar keer gestunt. Ik denk dat beiden aan elkaar zijn gewaagd.
Ken je Anzji trouwens niet? Tot begin dit seizoen was Guus Hiddink daar hoofdcoach. Steenrijke club die plots niet meer rijk was en nu zonder 1 zege laatste staat in eigen land, terwijl ze vorig jaar bijna CL hadden.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Was dat niet het clubje van Boussoufa?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, voorheen inderdaad. En ook van Eto's en Roberto Carlos. Maar nu zijn ze compleet dood en begraven, de rijke eigenaar is verdwenen. Anzji schakelde vorig seizoen met Eto's trouwens nog Vitesse en AZ in de Europa League voorrondes uit.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Klopt. Eto'o speelde er tot een paar maanden terug nog.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Ken je Anzji trouwens niet? Tot begin dit seizoen was Guus Hiddink daar hoofdcoach.
Ik volg Hiddink dan ook helemaal niet 
Complete leegloop dit seizoen en nog niet kunnen winnen in hun competitie. Klinkt in ieder geval haalbaar.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Schitterend affiche. Had ik op gehoopt. Costa vs. Balotelli. Heerlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.