- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En 'm dan gelijk kopen en geen pepernoot meer raken zeker ?
.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zwakke Man. United mazzel met hun loting. Real gaat ook makkelijk door. Exit Arsenal helaas. Maar Milaan gaat afgestaft worden 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Benieuwd of Milan ook op het randje gaat spelen tegen het geniepige Atletico, onder de bezielende leiding van de gemeenste voetballer aller tijden, en Atletico kan het ook. Kan leuk gaan worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax kon Milan voetballend al aan, maar in onze voorhoede loopt te weinig klasse. Atletico kan Milan voetballend aan en bezit de spelers om de kansen af te maken. Dat wordt een eitje voor jullie.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Als City en Arsenal op dezelfde dag zijn word ik gek. 
Maar zo te zien niet aangezien City als eerste is en Arsenal als laatste.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Denk ik niet j0enne, bij de UEFA zijn ze ook niet gek.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ajax heeft zometeen echt weinig kans op een makkelijke tegenstander zeg.
Napoli, Benfica, Spurs, Shakhtar Donetsk, Lyon, Sevilla, Fiorentina, Rubin Kazan en Valencia zijn echt pittig. Alleen zo'n Ludogorets, Genk of Frankfurt.
AZ kan nog tegen ploegen als Liberec, Maccabi Tel-Aviv, Maribor, Esjberg of Chornomorets loten.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Wat een beschamende vertoning die gast bij de balletjes. 
CL Draw Manipulation (@uefacorruption) op Twitter

Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Kazan moet toch ook wel haalbaar zijn. Zulte heeft er goed tegen standgehouden, lijkt me dat Ajax die over twee wedstrijden best kan afhouden.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Finale is in de Juventus Arena. Mag aannemen dat het Juventus er wel wat aangelegen is om haar
best te doen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax heeft zometeen echt weinig kans op een makkelijke tegenstander zeg.
Napoli, Benfica, Spurs, Shakhtar Donetsk, Lyon, Sevilla, Fiorentina, Rubin Kazan en Valencia zijn echt pittig. Alleen zo'n Ludogorets, Genk of Frankfurt.
AZ kan nog tegen ploegen als Liberec, Maccabi Tel-Aviv, Maribor, Esjberg of Chornomorets loten.
Een hoop van die ploegen zijn net zo bang voor ons denk ik. Sevilla en Fiorentina hebben al laten weten erg graag Ajax te ontwijken. Ik denk niet dat we tegen 1 ploeg kansloos zijn uit de loting. Misschien is Napoli te sterk voorin en hebben we veel moeite met het provocerende spel van Portugese teams.
Je vergeet trouwens Genk.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Zou wel zuur zijn moest Mertens scoren tegen Ajax, niet? 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Finale wordt Juventus-Ajax. Even de verloren CL-finale enigszins goedmaken 
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Finale wordt Juventus-Ajax. Even de verloren CL-finale enigszins goedmaken
Nee hoor, de schande van 73 wordt dan eindelijk uitgewist 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zou wel zuur zijn moest Mertens scoren tegen Ajax, niet?
Driesje scoort niet tegen topclubs 
Swansea-Napoli btw 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Juventus weer tegen de Turken. Trabzonspor nu. Kijk die Nedved. 
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Turkije: deze keer hopelijk zonder sneeuw 
Nedved is een held.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
2 teams uit de Champions League tegen elkaar. 
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Aguero ligt er momenteel 6 weken uit. 
Maar hopelijk is die dan weer volledig fit aangezien de duels half februari zijn.
Inderdaad, het zou jammer zijn als hij niet kan spelen in deze wedstrijd. Het hele team gaat wel top moeten zijn maar ik denk dat ze best een goede kans maken. Pellegrini lijkt ze allemaal op hun plichten te wijzen. ze werken echt voor elkaar. Vorig jaar was dat wel anders.
Maar Nasri tegenover Dani Alves, daar heb ik mijn twijfels over. Die gaat hem niet de hele wedstrijd volgen denk ik.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ajax - Salzburg.
Hadden wel alles gewonnen.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Nederlandse teams kunnen in principe van elke mogelijke tegenstander verliezen dus het zal van de dagvorm afhangen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Anzhi - Genk. Dat Anzhi stelt niets meer voor.
Liberec - AZ. Gunstig!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nederlandse teams kunnen in principe van elke mogelijke tegenstander verliezen dus het zal van de dagvorm afhangen.
Oostenrijkse teams zeker niet? 
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Wat vinden jullie als Belgen eigenlijk van al die Nederlanders bij jullie clubs als coach? Vd Brom, Been, Van Wijk...voorheen oa nog Koster en Jans.
Jans heeft nooit een eerlijke kans gekregen. De resultaten waren er niet, nochtans was het voetbal niet zo slecht. Hij is ook snel frans beginnen leren, waar velen heel wat respect voor hadden. Maar het mocht niet baten. Been vind ik ook wel een charmante gozer en doet wat hij kan met het materiaal waarover hij beschikt, over Brom heb ik mijn twijfels. Er zit geen lijn in.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Ja, die ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.