- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Genk zou handig zijn qua afstand. Mocht de loting een beetje leuk of bereisbaar zijn, dan wil ik best wel naar de uitwedstrijd. En dan is Genk makkelijk te bereiken.
Makkelijk zal geen enkel affiche zijn, zo goed zijn wij ook weer niet. Al denk ik wel dat Ajax normaal Genk de baas is. Maar wat ik al zei, als het maar een mooi affiche is. Ajax-Chernomoretz laat maar lekker zitten. Zulke kutaffiches moet je niet willen.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Niet dat Ajax een makkelijke tegenstander is maar zou wel een leuke affiche zijn. En Genk zou niet helemaal kansloos zijn (al moeten ze wel beter spelen dan gisteren).
Dat bedoelde ik ook niet, het beste Ajax wint altijd van het beste Genk. Maar ik zou het prettig vinden om de ploeg van een aantal users hier eens te loten. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat bedoelde ik ook niet, het beste Ajax wint altijd van het beste Genk. Maar ik zou het prettig vinden om de ploeg van een aantal users hier eens te loten.
Ik denk dat Rotterdammer en Feyenoorder Mario Been overigens niet graag van Ajax zou willen verliezen 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Haha ja, dat zou de wedstrijd alleen maar pittiger moeten maken. Al heeft hij onlangs gezegd dat Genk een voorbeeld zou moeten nemen aan Ajax.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Dat klopt inderdaad.
Ik denk dat Rotterdammer en Feyenoorder Mario Been overigens niet graag van Ajax zou willen verliezen
Hehe, inderdaad, die zou zijn spelers wel motiveren voor die match 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
De beste PSV-er, Park, krijgt een 5.5 in de Telegraaf. 
Wat is het toch ook een kut blaadje zeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Been is trouwens wel een leuke gozer. Best sympathiek. Heeft ook goed werk daar in België verricht heb ik het idee. Al zal hij wel geen kampioen worden.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Al zal hij wel geen kampioen worden.
Nop, iedere keer dat we de koppositie ruiken of zoals vorig jaar de titel loopt het vierkant mis. De kans dat we dit jaar een titel pakken is nihil, al blijf ik hopen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat vinden jullie als Belgen eigenlijk van al die Nederlanders bij jullie clubs als coach? Vd Brom, Been, Van Wijk...voorheen oa nog Koster en Jans.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Jans is er niet lang geweest, moeilijk te beoordelen dus. Als Anderlechtfan ben ik wel blij met Vd Brom: kent een moeilijk jaar maar houdt vast aan zijn principes en maakt soms verrassende keuzes die wel goed uitpakken (niet altijd maar toch).
En Been doet het ook gewoon goed bij Genk, lijkt me een goede coach.
kos
-
- 46694 messages
- 8850 votes
Vroeger waren er toch ook al veel Nederlandse trainers in Belgie?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vroeger waren er toch ook al veel Nederlandse trainers in Belgie?
Klopt, maar dat was toen. De laatste pakweg 3 jaren zijn er weer veel daar heen gegaan. Niet allemaal met succes, al doen Brom en Been het wel oke nu. Maar ik was ook benieuwd hoe ze over hun visie en gedrag denken. Meestal verschillen Nederlanders en Belgen best wel.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Overigens ook hilarisch om Frankie na afloop te horen zeggen dat Ajax de gehele wedstrijd domineerde.
Dat zegt hij toch automatisch altijd. Soort bandje wat afgespeeld wordt.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
AVB ontslagen. Was te verwachten na die blamage van gister.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
City - Barca. 
Verdomme!
AC Milan - Atletico Madrid.
Arsenal - Bayern Munchen. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Mooi, Milan exit. Ik geef City gewoon de beste kans 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ajax won ook gewoon van Barca 
Achste finales:
Manchester City - FC Barcelona
Olympiakos - Manchester United
AC Milan - Atlético Madrid
Bayer Leverkusen - Paris Saint-Germain
Galatasaray - Chelsea
Schale 04 - Real Madrid
FC Zenit - Borussia Dortmund
Arsenal - Bayern München
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Vrijwel zeker exit Barca en Milan. Mooi
.
Scusi Harco
.
Jouw club zit iig nog in de CL. Ik moet wachten op de loting van 13:00
.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Mourinho hoopt op 'King Didier': 'Hij verdient een uitbundige ontvangst' - voetbalzone.nl
Die krijgt dus z'n zin. 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Manchester City - FC Barcelona
en
Arsenal - Bayern München
Mooie affiches hoor. Kijk er naar uit!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mooie affiches. City-Barca is wel echt de grootste kraker. En ik denk dat City momenteel sterker is.
Arsenal-Bayern ook de moeite waard.
Verder gaan die eikels van Milan er hopelijk tegen Atletico uit. Ik verwacht van wel.
Andere affiches weinig uitdagend.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Zowaar een keer geen bedenkelijke loting.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lekkere loting. City - Barca en Arsenal - Munchen.
.
Erg tevreden met de loting van Atleti. Kunnen we wel hebben. Enfant terribles Diego Costa vs Balotelli
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Villas Boas ontslagen bij de Spurs. Men noemt Hiddink als kandidaat om het seizoen af te maken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Was te verwachten, vind het wel spijtig dat ie nu al twee keer mislukt is. Best een goede coach lijkt me.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Mooie affiches. City-Barca is wel echt de grootste kraker. En ik denk dat City momenteel sterker is.
Arsenal-Bayern ook de moeite waard.
Verder gaan die eikels van Milan er hopelijk tegen Atletico uit. Ik verwacht van wel.
Andere affiches weinig uitdagend.

Maar hopelijk is die dan weer volledig fit aangezien de duels half februari zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het doet me nog wel pijn. Hier hadden De Boer en Ajax nu horen te staan met hun zegje over Ajax-Atletico 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het doet me nog wel pijn. Hier hadden De Boer en Ajax nu horen te staan met hun zegje over Ajax-Atletico
Dat is echt klote, hadden we eindelijk even de openstaande post kunnen innen
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat is echt klote, hadden we eindelijk even de openstaande post kunnen innen
.
Ik zag Fischer dan alweer uit in Madrid die beslissende 2-3 maken 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.