• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.183 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

En Denswil dan? Die nummertjes met z'n vriendin op internet laat zetten?

Dit is gewoon een andere jeugd die er een ander social media gedrag op na houdt en anders reageert op kritiek. Die lopen niet alleen bij PSV, maar bij alle clubs rond.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Willems is vanaf minuut 1 al overschat geweest en tot nu toe heeft hij nog nimmer het tegendeel laten zien. Dat ie daarnaast nogal dom overkomt op / in media-uitingen en samen met zijn vriendjes andere spelers op staat te wachten of geregeld (quasi)stoer/opgefokt loopt te doen op het veld helpen ook niet echt om een positief beeld van die jongen te krijgen.

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Ik geloof dat Willems een ontzettend groot talent was bij Sparta en dat PSV daar toch zo'n 5 tot 8 ton ( kan er naast zitten ) voor heeft betaald.

Het neemt niet weg dat het zeker niet mijn speler is.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Als je tegenwoordig een jaar niet presteert in de jeugd, of er met de pet naar gooit, wordt je er zo uitgekukeld.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Diego Costa . 1-0.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Vind je overal die jongens. Het verschil is echter dat er bij PSV zo'n semi-Job Cohen voor de groep staat en dat er bij Ajax Frank de Boer staat die wel orde kan scheppen. Jongens als Fischer en Van Rhijn vind ik zelf een vrij arrogante uitstraling hebben en ik denk ook dat dat soort jongens als eerste door de mand vallen qua personality wanneer De Boer vertrekt.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

depri83 wrote:

Als je tegenwoordig een jaar niet presteert in de jeugd, of er met de pet naar gooit, wordt je er zo uitgekukeld.

Maar dan wel met de pet achterstevoren vermoed ik?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

En Denswil dan? Die nummertjes met z'n vriendin op internet laat zetten?

Dit is gewoon een andere jeugd die er een ander social media gedrag op na houdt en anders reageert op kritiek. Die lopen niet alleen bij PSV, maar bij alle clubs rond.

Dat deed zij, geen idee of Denswil wist dat het online kwam. Maar ook dat is vrij dom. Je hebt als prof ook een voorbeeldfunctie. Iedereen kan een fout maken, maar zo'n Willems doet bijna elke week rare dingen op of naast het veld.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Raul Garcia . 2-0 Klaar.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Geen idee. Is zijn loopbaan ook niet vooral lucky? Speelde vrij anoniem voor Sparta, mocht naar de PSV jeugd, kwam per ongeluk in het eerste door een enorme blessuregolf en door verkopen van anderen en nu staat hij er. Hij zal best wel hard werken, maar het is wel een hele domme gozer met een irritante uitstraling, houding en gedrag. Verder moet je het zelf weten, maar ik ben blij dat dit soort mislukte gangster hiphoppertjes nauwelijks bij Ajax lopen. Doe mij dan maar brave Scandinaviërs.

Ik weet trouwens niet wat erger is, die foto van Willems of die van Andersen die hier eens zijn gepost.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

(quote)
Ik weet trouwens niet wat erger is, die foto van Willems of die van Andersen die hier eens zijn gepost.

Dan verkies ik nog altijd de metroseksueel boven de gangster rapper hiphop mannetjes.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

3-0. Nog eentje!

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4515 votes

Arno Dat je tegen Cruijff bent, prima, maar om je zo te laten kennen als onafhankelijke journalist.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ook dan vermelden dat die een pingel heeft gemist.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ik klik even naar Studio Voetbal, hoor ik Co ineens zeggen dat Locadia snel is.

Heeft die poep in z'n ogen? Die gast is zo traag als wat.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bij 3-0 gebleven dus. Net een goal tekort om Barca voorbij te gaan .

Atletico nu dus de enige club die na Barcelona en Real 40+ punten heeft na 16 wedstrijden in de geschiedenis van La Liga.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mjk87 wrote:

Arno Dat je tegen Cruijff bent, prima, maar om je zo te laten kennen als onafhankelijke journalist.

Triest ja. Ajax is volgens die man ook geen grote kampioenskandidaat meer, dat zijn Vitesse en Twente, want Ajax was vandaag slecht.

Dat zo'n man serieus regelmatig daar kan zitten zeg. Allemachtig wat een irritant figuur.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat Vermeulen daar kan zitten lijkt me niet zo moeilijk. Die zet zichzelf vooral neer, anders zat ie daar natuurlijk niet.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Faber kandidaat om Brood op te volgen.

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4515 votes

j0enne wrote:

Faber kandidaat om Brood op te volgen.

Hij dan zijn kans en Cocu kan er een oudere ervaren trainer naast krijgen zonder gezichtsverlies. Iedereen blij.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

@SuleyOzturk: Half Nederland weer schuimbekkend voor de tv omdat Arno Vermeulen in Studio Voetbal zit.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Er is ook nooit iemand eens met hem. Ze laten hem maar begaan. Co was in vorm vanavond. Zegt vaak zinnige dingen.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Behalve dan de snelste weg van A'dam naar H'veen.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Faber zou een prima keuze zijn van Roda JC. Bij PSV krijgt hij toch geen kans om hoofdtrainer te worden. Beter gaat hij zich eerst bewijzen bij een andere Eredivisieclub. Is Sef Vergoossen trouwens niet een goede ervaren trainer om naast Cocu te zetten?

Wat betreft Arno Vermeulen, tja. Ajax is geen titelkandidaat meer omdat ze moeizaam winnen in Leeuwarden. Kennelijk kun je zelfs met gewonnen wedstrijden geen titels meer winnen. Die man zegt werkelijk nooit iets zinnigs. Daarbij is het ook nog een slechte commentator.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Om 12.00 uur de CL loting en om 13.00 uur de EL loting.

Benieuwd waar Ajax aan geloot wordt. Iets uit de buurt is goed (bv Genk), maar een mooie wedstrijd tegen pakweg de Spurs zou ook wel erg mooi zijn.

Zolang het maar niet van die inspiratieloze balkan of oostblokteams worden.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

The Oceanic Six wrote:

Om 12.00 uur de CL loting en om 13.00 uur de EL loting.

Benieuwd waar Ajax aan geloot wordt. Iets uit de buurt is goed (bv Genk), maar een mooie wedstrijd tegen pakweg de Spurs zou ook wel erg mooi zijn.

Zolang het maar niet van die inspiratieloze balkan of oostblokteams worden.

Liever niet. Ik wil Genk voor de eerste keer in haar geschiedenis de achtste finales zien bereiken dus geef me maar een makkelijke loting. In de achtste finales wil ik jullie wel treffen.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Niet dat Ajax een makkelijke tegenstander is maar zou wel een leuke affiche zijn. En Genk zou niet helemaal kansloos zijn (al moeten ze wel beter spelen dan gisteren).

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Ajax niet gezien gister? Dat was pas slecht.

Overigens ook hilarisch om Frankie na afloop te horen zeggen dat Ajax de gehele wedstrijd domineerde.

Arsenal zal wel Barca loten. Laat Milan maar Bayern loten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.