• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.242 actors
  • 9.374.446 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Wat doet die nou?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Naomi Watts wrote:

(afbeelding)

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het was toch leuker toen ze niet konden winnen.
Ach, die weekenden komen nog vaak zat

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Verwacht dat ze 9 nieuwe spelers gaan halen in de winterstop.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat een enge reactie van Locadia zeg na z'n goal. Het was toch leuker toen ze niet konden winnen.

Ik snap dat het een vreugdekreet waard is als je weer terug het linkerrijtje in mag

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Wat een gigantische mafketel die Bulthuis, die eerste overtreding was al een dikke rode kaart.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Dat zag ik al direct in de wedstrijd. Was gewoon enorm smerig van achter.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Wat een enge reactie van Locadia zeg na z'n goal. Het was toch leuker toen ze niet konden winnen.
Maher ook al na zijn (eerste) doelpunt.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

He bah, die enge jongens van PSV.

Toch wel knap van Brands dat hij jaar na jaar de naarste selectie van het land bij elkaar weet te brengen...

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Voetballers lijken tegenwoordig net wannabe gangsters.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Je kunt nu sarcastisch reageren, maar dat het niet helemaal jofel uitzag, en dat bijv. Bakkali ook al snel een duikelaar met maniertjes is geworden, lijkt me lastig te ontkennen.

En nogmaals, net als de voorgaande jaren: ik vind het jammer, want voetballen kunnen ze zeker. Laat ze zich daar lekker op concentreren in plaats van vooral met zichzelf bezig te zijn. Dan komt het misschien nog wel sneller goed dan men denkt. Ik zou het ook onverstandig vinden als PSV nu een Luuk de Jong, De Zeeuw of Ruiz zou halen. Als, haal dan nog een fatsoenlijke (ervaren) back en/of CV. De rest is al (drie)dubbel bezet en heeft meer dan voldoende potentie/ervaring.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Als ik laatst Schaars hier zelfs al betiteld zag worden als de naarste voetballer van het land (of iets in die richting) vergeef me dat ik dan mijn vraagtekens ga zetten bij die observeringen.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Leuke jongens die Locadia en die Maher. Jammer dat Willems niet had gescoord, want dan was het weer een lekker avondje ergeren geblazen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

Als ik laatst Schaars hier zelfs al betiteld zag worden als de naarste voetballer van het land (of iets in die richting) vergeef me dat ik dan mijn vraagtekens ga zetten bij die observeringen.

Wie heeft zoiets gezegd dan? Dat vind ik juist een correcte speler en ook een correct persoon.

Maar figuren als Bakkali zijn hard op weg om net zo onsympathiek te worden als het PSV van vorig seizoen. Jammer, want zoiets heeft hij helemaal niet nodig.

PS: Jullie onsympathieke oud-speler Mertens scoorde net wel een goal tegen Inter

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Huh? Waarom? Hij doelt gewoon op een rode kaart in de wedstrijd.

Een van de engste spelers in de Eredivisie, die Schaars.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Willems op één foto met grootheden als Van Persie, het blijft een gek gezicht.

Edit: Oh, j0enne vond die foto niet zo gepast. Excuses dat ik hier een opmerking over maakte.

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4516 votes

Hey, je foto is weg j0enne. Wat was je punt eigenlijk?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb ik wat gemist? Vertel.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

http://p.twimg.com/Autc2QpCAAAgQfk.jpg:large

Hier is die weer.

Ik heb Willems lang verdedigd, maar het houdt een keer op. Wat die allemaal laat zien is echt stuitend.

En die houding... Het interesseert 'm allemaal niks.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Die Willems is niet wijs. Dat is nou echt een naar figuur. Schaars absoluut niet.

PS: Park heeft als introverte Koreaan trouwens wat grootspraak:

'Als ervaren speler weet je beter hoe je uit een moeilijke situatie kan komen. Hopelijk komen we nu in een flow terecht. Als dit jonge team eenmaal de 'winning mood' te pakken heeft, is het denk ik door niemand te stoppen. Ik probeer de ploeg te helpen om dat voor elkaar te krijgen.'

Vanmiddag stond je 11, maar na 1 zege ben je weer door niemand te stoppen als je een paar keer zou winnen. Jaja.

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4516 votes

j0enne wrote:

Ik heb Willems lang verdedigd, maar het houdt een keer op. Wat die allemaal laat zien is echt stuitend.

En die houding... Het interesseert 'm allemaal niks.

Ah zo, al staat Afellay er evenzeer zo ongeïnteresseerd bij en De Jong lijkt tamelijk sceptisch alsof hij het allemaal eerst nog maar eens moet zien.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Ja lateb we mensen allemaal gaan beoordelen op een foto... sjeezus.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

The Oceanic Six wrote:

PS: Park heeft als introverte Koreaan trouwens wat grootspraak.

Park is , mijn inziens, wel erg belangrijk voor dit PSV. Zijn terugkeer scheelt wel al aardig wat (zo'n Schaars is wat dat betreft beter te missen).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

Ja lateb we mensen allemaal gaan beoordelen op een foto... sjeezus.

Een foto zegt vaak voldoende. Die 2 vingers van Willems geeft al genoeg aan over zijn niveau. Je staat voor Auschwitz en dan bedenk je dat dat gebaar maken wel passend is. Aan de houding van iemand kan je vaak genoeg afleiden. Ik weet zeker dat Schaars, Park of Zoet nooit op die wijze op de foto zou staan.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Willems is gewoon niet de slimste die zijn onzekerheid probeert te verbergen door stoer te doen. Maar je gaatmij niet vertellen dat die jongen nu staat waar hij staat als hij er niet alles aan zou doen.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

mjk87 wrote:

De Jong lijkt tamelijk sceptisch alsof hij het allemaal eerst nog maar eens moet zien.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Ik ben het wel met depri eens, dit vind ik dan wel weer zoeken naar een stok om die jongen mee te slaan. Dan zou je net zoiets kunnen zeggen over de sceptische houding van De Jong of de nonchalante houding van Boulahrouz.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

Willems is gewoon niet de slimste die zijn onzekerheid probeert te verbergen door stoer te doen. Maar je gaatmij niet vertellen dat die jongen nu staat waar hij staat als hij er niet alles aan zou doen.

Geen idee. Is zijn loopbaan ook niet vooral lucky? Speelde vrij anoniem voor Sparta, mocht naar de PSV jeugd, kwam per ongeluk in het eerste door een enorme blessuregolf en door verkopen van anderen en nu staat hij er. Hij zal best wel hard werken, maar het is wel een hele domme gozer met een irritante uitstraling, houding en gedrag. Verder moet je het zelf weten, maar ik ben blij dat dit soort mislukte gangster hiphoppertjes nauwelijks bij Ajax lopen. Doe mij dan maar brave Scandinaviërs.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Misschien stelde hij gewoon een vraag waarin het woord twee in voor kwam?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.