- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
En nog steeds een positief doelsaldo van 28-24
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En nog steeds een positief doelsaldo van 28-24
Die 5-0 op NEC begin dit seizoen bespaart PSV ieder geval nog een negatief saldo 
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Die 5-0 op NEC begin dit seizoen bespaart PSV ieder geval nog een negatief saldo
Om maar te zwijgen over een andere wedstrijd
Tref je ze 5 weken later, wordt het 0-4.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik detecteer een patroon op PSV-netwerk.
Aanschouw:
Lang lang geleden: 'Hadden we Alex nog maar'
Lang geleden: 'Hadden we Salcido nog maar'.
Pas geleden: ' Hadden we Bouma nog maar'
Tien minuten geleden:' Hadden we Marcelo nog maar'.
...........
Over zes maanden: 'Hadden we Zanka nog maar'?
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
@Materny
Vergeet ook niet te vermelden dat er inmiddels een serieuze roep is ontstaan om Manolev. Als ik die voorzetten van Arias zie, kan ik ze niet eens ongelijk geven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Om maar te zwijgen over een andere wedstrijd
Tref je ze 5 weken later, wordt het 0-4.
Ja, bizar die 4-0. Speel je die wedstrijd nu, dan win je hem bijna zeker ja. Maar goed, zo is voetbal.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
@Materny
Vergeet ook niet te vermelden dat er inmiddels een serieuze roep is ontstaan om Manolev. Als ik die voorzetten van Arias zie, kan ik ze niet eens ongelijk geven.
Toch speelde hij tegen Oranje een meer dan prima wedstrijd en schijnbaar deed hij het in Zuid-Amerika altijd wel goed. Vreemd dat het er nu totaal niet meer uitkomt.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja, bizar die 4-0. Speel je die wedstrijd nu, dan win je hem bijna zeker ja. Maar goed, zo is voetbal.
Nogmaals, dat had niets met PSV te maken maar alles met Kenneth Vermeer. We hebben dat verlies genomen om aan te tonen dat Cillessen de enige echte #1 van Ajax is.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Evenveel doelpunten als in de wedstrijden tegen Zulte en NEC bij elkaar...
Vorig seizoen de ene na de andere goal, nu is het hopen op één doelpunt...
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Nogmaals, dat had niets met PSV te maken maar alles met Kenneth Vermeer. We hebben dat verlies genomen om aan te tonen dat Cillessen de enige echte #1 van Ajax is.
Toch vraag ik me af hoe het er nu voor Ajax uit had gezien als Vermeer nu nog op goal stond.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Toch vraag ik me af hoe het er nu voor Ajax uit had gezien als Vermeer nu nog op goal stond.
Minder natuurlijk, maar geen Eindhovense proporties. Statistieken zeggen genoeg, sinds Cillessen keept maar twee tegendoelpunten in de competitie.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Balotelli als all-time topscorer van de CL?
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
http://i.imgur.com/BetSKIx.gif
Na dat opbeurende filmpje en dat kroelen toch wel weer een nieuw hoogtepuntje.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Ondertussen is de stand 1-1 en Lam is de doelpuntenmaker voor AZ.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Minder natuurlijk, maar geen Eindhovense proporties. Statistieken zeggen genoeg, sinds Cillessen keept maar twee tegendoelpunten in de competitie.
Ik wil ook wel zien of Vermeer nog zoveel problemen achterin had als Blind meteen op het middenveld werd gezet en Veltman meteen een basisplaats had. Veel te makkelijk om alles op Vermeer af te schuiven. Met hem pakte je ook 3 kampioenschappen.
PEN15
-
- 1281 messages
- 637 votes
Uit de oude doos. Kijk hoe Cocu de bal mooi doorkopt en hapklaar legt voor Baquero. Koppen was het niet het sterkste punt in die wedstrijd ook bij de 0-2 en finishing 2-3.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Ik wil ook wel zien of Vermeer nog zoveel problemen achterin had als Blind meteen op het middenveld werd gezet en Veltman meteen een basisplaats had. Veel te makkelijk om alles op Vermeer af te schuiven. Met hem pakte je ook 3 kampioenschappen.
Tja, uitstekende reflexen, nog steeds, maar al die hoge ballen (ook gisteren) die Cillessen met schijnbaar gemak uit de lucht plukt. Dat is echt een verademing vergeleken met Vermeer.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Vermeer heeft je dit seizoen een stuk of tien tegentreffers gekost (en daarmee aardig wat punten), als het er niet meer waren.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
(embed)
Uit de oude doos. Kijk hoe Cocu de bal mooi doorkopt en hapklaar legt voor Baquero. Koppen was het niet het sterkste punt in die wedstrijd ook bij de 0-2 en finishing 2-3.
René Klomp, nooit zal ik die naam vergeten. Nooit meer iets van vernomen. Fantastische wedstrijd was dat, eerder ook trouwens die 2-2 in Barcelona met die wereldgoal van Nilis. Mooie tijden, toen we nog niet wisten wat MML betekende.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Gelul dit. Want Ajax tikte Barcelona de eerste helft scheel.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
AZ op 1-2, dus tenzij PAOK nog 2x scoort winnen ze de poule.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik wil zeggen dat Ajax - Barcelona een incident is. Dus je kan moeilijk eisen dat Ajax elke week dat niveau haalt.
Verder zijn ook de momenten na de rode kaart nauwelijks te vergelijken. Ajax was al underdog tegen Barca, helemaal met 10 man. Milan hoort gewoon de favoriet tegen Ajax te zijn, schandalig hoe bang zij speelden. In Amsterdam overigens ook al.
PS: AZ 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Weer in de slotseconde de gelijkmaker voor de Grieken.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Gelukkig hebben we Genk nog, die de schijn van eer nog een beetje hooghouden. Verder een droef jaar voor de Belgische competitie. Zowel nationaal als internationaal trouwens.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Jammer van Zulte, wat een domme fout ook van Duplus. Voor de neutrale supporter was er geen zak aan de wedstrijd van Genk, als supporter heb ik me toch lichtjes vermaakt. Leuk om 5 jeugdspelers te zien starten in een Europese wedstrijd, vooral Limbombe en in mindere mate Schrijvers hebben me een leuke wedstrijd bezorgd. Jammer dat de 'vervanger' van Vossen, Muzaqia, een flop blijkt te worden, vooral nu we zo afhankelijk zijn van onze bank doordat de helft van de ploeg een blessure heeft. Nu een gunstige loting en eens proberen de achtste finales te halen. Forza Racing! 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Lang leve de Mickey Mouse Liga! Na het historische gelijkspel van Ajax tegen de 10 van Milaan, het eveneens memorabele nipte verlies van PSV tegen het niet te onderschatten Chernomorets en het punt van AZ op bezoek bij de killers van PAOK is Nederland helaas gezakt van de 16e naar naar de 18e plek op de uiterst betrouwbare UEFA-ranking, maar een kniesoor die er op let. Onder andere Bulgarije kwam voorbij stomen, maar Kroatië werd heldhaftig afgehouden, dus we mogen weer trots zijn op de Nederlandse clubjes! België staat overigens 12e, terwijl Engeland de dans leidt.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Je vraagt je af waar we die punten gesprokkeld hebben.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ach het valt allemaal wel mee. Frankrijk en Portugal hebben ook nog maar twee teams over.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
De Bruyne zijn manager zou in gesprek zijn met Chelsea om een transfer af te dwingen in januari. Als dit blijkt te kloppen zou ik het heel erg spijtig vinden. Ik had enorm uitgekeken naar een Chelsea met Courtois, Hazard, De Bruyne, Lukaku en één van de Musonda broertjes.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Als ik de KNVB was zou ik die droeftoeters uit Eindhoven een aantal jaren verbod opleggen om Europees te mogen spelen. Hopelijk leren ze dan eens dat je er niet met de pet naar moet gooien en gewoon je plicht moet doen namens Nederland, maar ook gewoon namens PSV. Hier hadden ook Vitesse, FC Twente, Feyenoord, PEC of wat mij betreft zelfs fucking Achilles '29 kunnen staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.