- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Balotelli is inderdaad een hele matige, overschatte speler. Maar dat riep ik al ruim voor de wedstrijd. Hij is fysiek beresterk, maar is voetballend wel ontzettend matig. Zoveel kan hij niet, maar hij heeft zijn naam een beetje meezitten door 1 of 2 goede wedstrijden. Maar als je zegt, welke topduels besliste hij nou? Dan is Italië-Duitsland zo ongeveer de enige pot die mensen kunnen noemen. Buiten dat, wat een vreselijk naar figuur. Heeft niks meer met voetbal te maken wat hij doet. Ik misgun spelers niet vaak wat, maar die Balotelli mag van mij allebei zijn benen breken na dat smerige gedrag van gister.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
http://www.speld.nl/2013/12/12/toch-rondvaart-door-de-grachten-voor-ajax/
"Het tweede artikel van De Speld ooit die niet leuk is", aldus Rep 
edit: te laat..
Ik had hem toch leuker gevonden als ze de grachten van de ArenA hadden gebruikt in dit artikel. Het kon alweer veel scherper
Op de voetbalredactie van de Speld loopt wel een prutser rond hoor haha.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus kan daar niet over oordelen, en dat doe ik dus ook niet. Maar het gaat me er om dat wanneer een attractief spelende ploeg, noem een Ajax of Barcelona (twee willekeurige voorbeelden overigens), een keer niet winnen,
Je mist het punt COMPLEET, net zoals de wedstrijd.
Milan heeft in principe veel betere spelers(wat nou mindere spelers
) en daarom is het vreemd dat zij zich aanpassen aan de tegenstander en niet andersom. Zoals gisteren al werd geopperd, wanneer een Cambuur zich zo opstelt tegen Ajax kan je het niet kwalijk nemen. Wanneer Ajax zo tegen Cambuur speelt is het wel laf. En dat is wat er gisteren is gebeurt. Met spelers als Kaka, Balotelli en El Sharaawi vanaf minuut 1 laf met 11 man op eigen helft spelen is gewoon anti-voetbal. HEt was verder ook 90 minuten niet om aan te gluren hierdoor, net zoals in de heenwedstrijd. Ik zat naast een Milan supporter(een Italiaan en een goede vriend) te kijken en zelfs hij bood zijn excuses aan voor het feit dat hij voor dit team is.
Totaal niet relevant. Lekker trollgedrag van een feyenoorder weer. Dit verbaast mij helemaal niets. Kijk eerst de wedstrijd maar voordat je onzin loopt te verkondigen. Milan is gewoon een anti-voetbal ploeg(in de Arena was het op een gegeven moment 82-18% balbezit) op dit moment en ze hebben alle geluk van de wereld dat ze door zijn. Maar ver gaan ook zij niet komen. En ja, elke ploeg heeft het moeilijk tegenover 10 man in de eigen 16 meter. Vooral wanneer ze kwalitatief ook niet van het slechtste niveau zijn.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Haha, rep vindt 'm inderdaad niet leuk. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
maar die Balotelli mag van mij allebei zijn benen breken na dat smerige gedrag van gister.

j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Die heb ik ook al voorbij zien komen op Facebook bij een aantal.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Al die complimenten aan Milan en het gepsychologiseer over dat Nederlandse clubs dat niet kunnen; voor hetzelfde geld vliegt zo'n bal er wel in en gaat Ajax gewoon door. Typisch staaltje score-bord journalistiek.
Eens hoor. Daarnaast waren de doelstellingen in de wedstrijd heel anders; Ajax moest scoren, Milan niet. Komt ook nog eens bij dat er genoeg buitenlanders in het team van Ajax lopen (en zelfs een Nederlander bij Milan
).
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Haha, rep vindt 'm inderdaad niet leuk.
Geef toe, bij het woord gracht denk je toch gelijk aan de ArenA?
Hij had veel leuker kunnen zijn.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Die was veel te vergezocht geworden. Deze is een stuk pijnlijker..
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Jammer van Ajax, heb gister nog net de blessuretijd mee kunnen pikken. Voorspelbare uitschakeling, zeker de manier waarop. Helaas, de CL blijft een speeltje van de grote voetballanden met elk jaar een paar uitzonderingen (Olympiakos, Galatasaray), maar voor de rest vooral dezelfde namen. En zonder Nederlandse inbreng uiteraard.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
wanneer een Cambuur zich zo opstelt tegen Ajax kan je het niet kwalijk nemen.
Ik kan me de huilie huilie over het oh zo defensieve en laffe NAC dit weekend nog wel herinneren anders...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ik kan me de huilie huilie over het oh zo defensieve en laffe NAC dit weekend nog wel herinneren anders...
We wonnen 4-0?
Volgens mij waren er alleen lichte irritaties over Makkelie omdat die weer waardeloos floot en zelfs in zo'n van tevoren al gespeelde pot een hoofdrol kan opeisen.
Sowieso raar om te stellen dat we NAC hierover zouden afzeiken, want elke ploeg in de Eredivisie(op Vitesse na dan) is enkel gekomen om tegen te houden. Dat weet je van tevoren al. Al heeft zelfs een ploeg als RKC nog meer aanvallende intenties dan Milan gehad 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ga je nog reageren op mijn verzoekjes of ben je echt zo triest?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Die Balotelli wordt nog steeds zo ongelofelijk overschat. Fysiek sterk en een hard schot, daarmee heb je het wel gehad. Kan zo 10 betere spitsen in de Champions Leage bedenken.
Ik ook hoor, maar in zo'n potje als gisteren kun je hem goed gebruiken. Bleek ook wel. Half provinciaal Nederland heeft vannacht een nachtmerrie over hem gehad, dan doe je toch iets goed 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
@psvnetwerk 1h
Vermoedelijke 11 PSV: Zoet; Brenet, Zanka, Rekik, Willems; Hendrix, Hiljemark, Maher; Narsingh, Locadia, Depay.

Hendrix op 't middenveld... Locadia weer in de spits... Brenet weer ineens rechtsback...
Zet dan gewoon van Ooijen op 't middenveld. Sowieso is 't nogal vreemd, als er keus genoeg is wel met Toivonen beginnen en nu als er weinig keus is ineens hele rare keuzes maken zoals Hendrix op het middenveld.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Hij reageert expres niet om jou te stangen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat weet ik, maar dat zegt weer alles over zijn reden om in dit topic te komen. Kansloos.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Geef toe, bij het woord gracht denk je toch gelijk aan de ArenA?
Hij had veel leuker kunnen zijn.
Wat Montorsi zegt. Ik neem aan dat je begrijpt dat ze doelen op Oranje in 2010? 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Sowieso raar om te stellen dat we NAC hierover zouden afzeiken, want elke ploeg in de Eredivisie(op Vitesse na dan) is enkel gekomen om tegen te houden. Dat weet je van tevoren al.
Het archief spreekt anders klare taal
Laf waren ze, laf!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Heeft De Boer eigenlijk de term 'anti-voetbal' in de mond genomen? Ik zat het interview op sport 1 te kijken en heb het daar niet gehoord. Of zei die dat bij de NOS wel?
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Ik ook hoor, maar in zo'n potje als gisteren kun je hem goed gebruiken. Bleek ook wel. Half provinciaal Nederland heeft vannacht een nachtmerrie over hem gehad, dan doe je toch iets goed
Haha inderdaad, hij was wel erg belangrijk. Ondanks dat ik voor Ajax ben heb ik gisteren best wel gefascineerd naar Balotelli zitten kijken. Ongelooflijk hoe hij elk duel weer voor elkaar krijgt wat hij wil. En hoe belangrijk hij ook was gisteren voor Milan. Ik zat me steeds te bedenken hoe vreselijk het moet zijn om tegen die gast te moeten spelen.
Smetje op zijn psychologische oorlogsvoering: hij had er af gemoeten. Laf gefloten van Webb.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit ja. Nu is hij daar de held, maar als hij gewoon na de rust die terechte rode kaart had gekregen en Ajax had 0-1 gewonnen, dan had hij heel Italië over zich heen gekregen.
Ik snap werkelijk niet dat voetballiefhebbers kunnen genieten van zulk smerig gedrag. Niks mis met anderen uit je concentratie brengen, maar als je 20 minuten voor tijd al tijd zit te rekken, op alles zit te schoppen en je steeds als een klein kind laat vallen terwijl je 100 kilo weegt, dan heb ik daar geen respect voor. Dat heb ik wel voor die Milan verdedigers, die als beesten hebben verdedigd. Die jongens hebben het volwassen opgelost.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
88 kilo zal al wel genoeg zijn A&L
Maar snap je punt verder wel.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Heeft De Boer eigenlijk de term 'anti-voetbal' in de mond genomen? Ik zat het interview op sport 1 te kijken en heb het daar niet gehoord. Of zei die dat bij de NOS wel?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Niks mis met zijn uitspraak. Het was anti-voetbal van de bovenste plank. Vooraf had Ajax het mindere materiaal etc. , dus dan verwacht je dat een naam als Milaan toch wel iets meer wil laten zien aan het thuispubliek? Jammer dat zo'n ploeg doorgaat ten opzichte van een ploeg die tenminste wil voetballen. Maar goed, Milaan vliegt er de volgende ronde roemloos uit. Trainer wordt eruit geflikkerd en Seedorf zal het stokje daar overnemen. Misschien gaan ze dan weer een beetje normaal ballen, want ben altijd fan geweest van AC Milaan.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Mwah, vind anti-voetbal zo'n verschrikkelijke term. Kan er echt helemaal niets mee en hoort meer thuis bij de gemiddelde reactie op voetbalzone (zoals eerder gezegd hier) dan bij de trainer van Ajax. Los van het feit dat Milan inderdaad ontzettend aan het zuigen en opnaaien was en de ballenjongens een nieuw dieptepunt bereikt hebben. Als die laatste zelfs van belang worden slaan we wel echt door.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Ik snap werkelijk niet dat voetballiefhebbers kunnen genieten van zulk smerig gedrag. Niks mis met anderen uit je concentratie brengen, maar als je 20 minuten voor tijd al tijd zit te rekken, op alles zit te schoppen en je steeds als een klein kind laat vallen terwijl je 100 kilo weegt, dan heb ik daar geen respect voor.
Heb je het nu over Suarez? 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Mwah, vind anti-voetbal zo'n verschrikkelijke term. Kan er echt helemaal niets mee en hoort meer thuis bij de gemiddelde reactie op voetbalzone (zoals eerder gezegd hier) dan bij de trainer van Ajax. Los van het feit dat Milan inderdaad ontzettend aan het zuigen en opnaaien was en de ballenjongens een nieuw dieptepunt bereikt hebben. Als die laatste zelfs van belang worden slaan we wel echt door.
En het kwam dus zo ver dat Allegri een bal uit de handen van een ingooiende Ajacied slaat. Het had weinig met sport te maken meer
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Het voetbal heeft gister gewonnen.
En alleen maar goed voor Ajax, want laten we eerlijk zijn. De volgende ronde waren ze er kansloos uitgevlogen. In de UEFA Cup kunnen ze nog ver komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.