- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Mwah nee hoor, denk dat jij last hebt van waar je wel vaker last van hebt. Selectief reageren 
De wedstrijd kan me goed bekoren verder, nu nog het scoreverloop.
Ik begrijp er iig geen reet van. Probeer je puzzle later wel op te lossen. 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ik had nu vuurwerk gegooid, bespaart je tenminste nog wat goals van PEC.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Haha! Knotsgekke wedstrijd.
Verdiende loon voor die tokkies.....
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het wordt vast nog wel 4-5 in de 93e minuut.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Strenge combi en alles en glippen de mongolen er nog doorheen.
Nou wat je streng noemt... ik was onderweg naar huis en het zat helemaal vol met Ajacieden in de trein.
Enne... wut? 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
De vraag is nu: wat is beschamender? Die mongolen op de tribune of het wederom dramatische 'spel' van Ajax?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Mijn god wat slecht! Leuk voor Zwolle. Maar good god wat slecht...
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Die break was duidelijk beter voor PEC dan voor Ajax.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Nu kan toch zelfs de boer het niet meer over een incident hebben zou je zeggen. Ik schaam me kapot, maar het enige voordeel is dat er nu toch wel een paar wakker zullen worden in Amsterdam ( en dan bedoel ik niet het centrale duo achterin op het veld. Die hebben wel een heel zware paasbrunch gehad zo te zien). En met dit zootje ongeregeld kun je tegenwoordig nog kampioen worden in Nederland ook. Triest.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
De vraag is nu: wat is beschamender? Die mongolen op de tribune of het wederom dramatische 'spel' van Ajax?
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Dit is de eerste keer dat Fernandez goed speelt in de Kuip.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Vier keer op goal geschoten/gekopt door PEC en jawel, vier goals. Het enige voordeel van deze rampavond is dat zelfs Louis van Gaal nu zal moeten toegeven dat Vermeer echt het niveau van Ajax niet aankan, laat staan dat van het Nederlands Elftal op het WK. De verdediging is gewoon aantoonbaar minder in de wedstrijden dat Kennis op goal staat omdat ze terecht niet op zijn kwaliteiten (kunnen) vertrouwen. Verder kunnen Van Rhijn, Serero en Sigthorsson op zoek naar een nieuw onderkomen en heeft een nieuwe huurperiode voor Bojan weinig zin.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Het Nederlands voetbal is sowieso beschamend de laatste jaren.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Vier keer op goal geschoten/gekopt door PEC en jawel, vier goals. Het enige voordeel van deze rampavond is dat zelfs Louis van Gaal nu zal moeten toegeven dat Vermeer echt het niveau van Ajax niet aankan, laat staan dat van het Nederlands Elftal op het WK. De verdediging is gewoon aantoonbaar minder in de wedstrijden dat Kennis op goal staat omdat ze terecht niet op zijn kwaliteiten (kunnen) vertrouwen. Verder kunnen Van Rhijn, Serero en Sigthorsson op zoek naar een nieuw onderkomen en heeft een nieuwe huurperiode voor Bojan weinig zin.
Alleen die één op één misschien.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De 1-1 had Cillessen elke dag van de week gehad en twee keer op zondag.
De 2-1 had hij al moeten hebben toen hij op de paal kwam, bij die rebound keek hij naar het Ajax-vak i.p.v. naar het veld. Dus ook in 2e instantie was het een fout
De 3-1 is de zoveelste keer dat hij uitkomt en zijn goal groter maakt i.p.v. kleiner, Fernandez kan met die bal doen wat hij wil, onder, boven of langs Vermeer schuiven, alles kan.
De 4-1 staat hij toe te kijken terwijl er een hoge bal in zijn doelgebied komt, zelfs Kennis moet die bal uit de lucht kunnen plukken. Dan kan hij beter op de tribune gaan zitten. (hé, dat is een goed plan)
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Kenneth staat weer een keertje onder de lat 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Genieten met een harde G.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
lol
Nou Nclo congrats.
Ik ga aan de bier.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.