• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.096 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Materny wrote:

Zaak is alleen om komend seizoen een goed jaar te behalen. Twee slechte jaren vallen te compenseren in de coefficientenlijst, drie niet.

AZ volgend seizoen waarschijnlijk geen Europees voetbal dus dat gaat nog knap lastig worden.

otherfool wrote:

Dat ze eruit vliegen is helemaal niet erg, maar de manier waarop, vreselijk. Geen enkele overtuiging, geen overtreding gezien, nooit een opportunistische bal. Die schoppende Portugees moet altijd rood kijken maar die Johansson maakt er niks van. Ideale schoonzoon. Om met Derksen te spreken: jonge juffrouwen. Ingefluisterd door Dickie die doodsbang was met 5-0 af te gaan als-ie wat meer zou durven. Hij gaat juichend naar huis want 2-0 is toch een 'prima resultaat'. Wat een verschil met (het team van) Koning Co.

Inderdaad, dit was eigenlijk best wel een wanvertoning. Maar ja, wat wil je ook met een coach zonder ballen.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Bartra is geblesseerd geraakt, waardoor Barcelona nu nog slechts één (!) fitte centrale verdediger heeft (Mascherano, en die is dan nog eigenlijk op zijn best als een verdedigende middenvelder). Ik ben benieuwd wie ze daar dan nu gaan opstellen. Alex Song? Busquets? Een jeugdspeler? Het zit ze niet mee.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Courtois of niet, ik ben in m'n nopjes met deze loting. Tegen Atletico hebben we gewoon 50% kans. Het gaan hoe dan ook fantastische potten worden, grotemannenvoetbal!

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4515 votes

Het Europees seizoen kan dus eindigen zoals het begon: Pep tegen Mourinho.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Animosh wrote:

Bartra is geblesseerd geraakt, waardoor Barcelona nu nog slechts één (!) fitte centrale verdediger heeft (Mascherano, en die is dan nog eigenlijk op zijn best als een verdedigende middenvelder). Ik ben benieuwd wie ze daar dan nu gaan opstellen. Alex Song? Busquets? Een jeugdspeler? Het zit ze niet mee.

Macherano is veel, behalve een centrale verdediger. Kan er dan ook niet bij dat hij structureel daar staat. Volgens mij is Puyol aardig op de weg terug; hij zat zo waar bij de wedstrijdselectie afgelopen week tegen Atletico. Anders zullen ze inderdaad Busqets wel een linie terughalen.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Hmmm, schimmig bericht. Heel "politiek correct" geschreven maar het belangrijkste punt, wat Atletico het meeste zorgen baart, is de geldkwestie en daarover zegt hij niets. Lijkt me dus helemaal nog niet zeker of Courtois zal spelen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

otherfool wrote:

Courtois of niet, ik ben in m'n nopjes met deze loting. Tegen Atletico hebben we gewoon 50% kans. Het gaan hoe dan ook fantastische potten worden, grotemannenvoetbal!

Inter, Real, Chelsea, Heerenveen , Deutschland...

Je gebruikt wel vaak de "wij" vorm

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Overigens wel handig zo'n Europese wedstrijd tegen een topper om de selectie eens goed onder de loep te nemen. Eigenlijk konden alleen Gudelj, Ortiz en in mindere mate Berghuis mee met het niveau.

Leo Driessen had nog een rake opmerking over Elm: "Hij kan niks." (of iets in de richting). Zag Dickie dat ook maar eens.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Beerens deed het thuis toch ook niet slecht?

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ik had het dan ook alleen over de wedstrijd van gister. Roy "geen rendement" Beerens speelde inderdaad een aardige pot vorige week. Vooral de eerste helft dan. Als we nu dan toch complimentjes aan het uitdelen zijn, ik vond Esteban ook helemaal niet slecht in de wedstrijden tegen Benfica.

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Esteban speelde inderdaad sterk tegen Benfica. Het lijkt af en toe dat hij met meer concentratie speelt in Europese wedstrijden. Tegen PSV in de beker keepte hij ook al sterk, ondanks dat dit dan geen Europese wedstrijd is, maar wel een belangrijke.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Inter, Real, Chelsea, Heerenveen , Deutschland...

Je gebruikt wel vaak de "wij" vorm

Huh? Geef dan eens 1 quote waarin ik Inter of Real met 'we' aanduid? En bij Heerenveen alleen tegen Cambuur, want dan is het wij van Fryslân tegen hun van het Vagevuur.

Ennuh: Tweederde Groningers wil bij Duitsland - RTVNoord.nl

Ook jij hoort er bij Reppie!

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

otherfool wrote:

(quote)

Huh? Geef dan eens 1 quote waarin ik Inter of Real met 'we' aanduid? En bij Heerenveen alleen tegen Cambuur, want dan is het wij van Fryslân tegen hun van het Vagevuur.

Kan hij mooi voor Bayern worden, nog meer succes verzekerd

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Maar dan wel omdat Bayern zo'n mooi shirt en fantastisch clublied heeft he, niet omdat ze nou net toevallig de rijkste club en recordkampioen zijn

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Van mij mag Groningen weg, hoor. Nemen ze dan ook gelijk Limburg en Drenthe erbij?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Friesland ook graag.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

otherfool wrote:

(quote)

Huh? Geef dan eens 1 quote waarin ik Inter of Real met 'we' aanduid?

Don't test me boy! Jij weet als geen ander hoe onverbiddelijk het archief inmiddels kan zijn. Maar goed; geen zin om te zoeken en betwijfel inderdaad of het zo is.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

chevy93 wrote:

Van mij mag Groningen weg, hoor. Nemen ze dan ook gelijk Limburg en Drenthe erbij?

Limburg; graag. Ze zingen toch zo graag over een muur bouwen op de grens; dan ga ook maar! Bah, akelige provincie.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

otherfool wrote:

(quote)

Tweederde.. Ik hoor bij dat andere gedeelte dus. Al zouden ze de hele provincie op de stad na best mogen afscheiden hoor. Heb niets met die godsgruwelijke boerendorpen allemaal.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

chevy93 wrote:

Drenthe weinig op tegen... Alle zachte g's mogen ze wel afscheiden. Graag die vreselijke skihut/carnavalprovincie er ook bij

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Niet haten op Noord-Brabant.

Die vreselijke Limburgers en die debiele Friezen met hun eigen taaltje en eigen volkslied daarentegen...

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

En vooral niet vergeten Flevoland terug te geven aan de Zuiderzee.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Blijft zo weinig over van Nederland

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Alle zachte g's mogen ze wel afscheiden.

Daar hebben wij hier in het zuiden geen enkel probleem mee.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

j0enne wrote:

Niet haten op Noord-Brabant.

Die vreselijke Limburgers en die debiele Friezen met hun eigen taaltje en eigen volkslied daarentegen...

Kerel, met jou kan ik praten! Heb 22 jaar in dat ellendige stuk land genaamd Limburg gewoond. Kan mezelf nu sinds twee jaar een trotse Brabander noemen.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Voor de liefhebbers: Barcelona (1-0 tegen Schalke) en Benfica (4-0 tegen Real Madrid) hebben de finale gehaald van de UEFA Youth League (de Champions League voor onder-19 jeugdteams).

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Dat is opvallend. Vandaag zag ik nog PSG - Real op Eurosport. Maar zou niet de eerste keer zijn dat die zender met kansloze herhalingen komt van weken geleden.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Ja, dat was een kwartfinale (gespeeld op 11 maart).

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Zo, doordat dat perfide Groningen in de allerlaatste seconden van de wedstrijd nog de geniepige 2-1 maakte, zijn wij officieel veilig en kunnen jullie nog een jaartje genieten van mijn spamberichtjes op deze site. Nu zondag nog die Eftelinggangers uit Waalwijk een pak op de broek geven en wij kunnen weer verder feesten.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Groningen heeft nu ook voor 90% de laatste play-off plek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.