- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Voor de liefhebbers: Barcelona (1-0 tegen Schalke) en Benfica (4-0 tegen Real Madrid) hebben de finale gehaald van de UEFA Youth League (de Champions League voor onder-19 jeugdteams).
Hij heeft 'm ook gewonnen met Lazio.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hawkeye kan niet snel genoeg komen. Vandaag weer een loepzuivere treffer afgekeurd, daar waar men dacht dat de bal niet over de lijn was. Kan NAC zo maar een plek in de nacompetitie opleveren; al lijkt me dat niet zo heel waarschijnlijk.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
RKC zondag winnen van PEC en het gat is nog maar 1 punt, daarna staat NAC - RKC op 't programma.
Wel echt belachelijk dat die bekerfinale volgende week al is, en er over 2 weken dus pas weer competitie is.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
En dan ook nog op eerste paasdag... Kan hem verdorie niet eens kijken door verplichtingen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Ik zie hem wel, heb zomaar twee kaarten gewonnen
Kom ik ook nog eens in de Kuip.
Is dan wel op moeders verjaardag, maar goed.
Overigens wel logisch dat die zo vroeg is zodat straks iedereen weet waar hij aan toe is de laatste wedstrijden i.v.m. met Play Offs et cetera. Nog een reden dat af te schaffen, maar daar zul je bij gladde Van Oostveen niet mee aan kunnen komen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Lange zijde?
Ik ben er uiteraard ook weer bij. De derde bekerfinale waar ik bij mag zijn! Blijft toch een mooie happening met 10.000+ medesupporters in een ander stadion te zitten.
Lijkt me verschrikkelijk om niet bij zo'n pot aanwezig te kunnen zijn. Laat staan dat je het op de tv moet zien of nog erger: helemaal niet Materny
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Hawkeye kan niet snel genoeg komen. Vandaag weer een loepzuivere treffer afgekeurd, daar waar men dacht dat de bal niet over de lijn was. Kan NAC zo maar een plek in de nacompetitie opleveren; al lijkt me dat niet zo heel waarschijnlijk.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Samenvatting FC Groningen-NAC Breda - foxsports.nl
2.29.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Van Gaal uit in NRC zijn kritiek op Sneijder, onder het mom van: als je het in Turkije al niet laat zien. Ondertussen heeft hij als middenvelder in de competitie evenveel goals als aanvaller Kuijt, en die is om onverklaarbare redenen nog altijd onomstreden in Oranje.
Hetzelfde denk ik dan bij Clasie of Veldman, als je het in Nederland al niet laat zien. Maar net als Kuijt hoeven die niet te vrezen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
De denkwijze van von Gahl valt niet te doorgronden, dus steek er vooral geen moeite in.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Moisander en Serero trouwens net op tijd fit voor morgen. Scheelt een slok op de borrel dat Niklas morgen in het centrum staat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het vooral sneu voor Blind en van Rhijn. Hele seizoen geloof ik geen wedstrijd gemist en dan de eventuele kampioenswedstrijd moeten missen. Zeker van Rhijn heeft pech, die kreeg onterecht geel en schorsing. Blind natuurlijk wel terecht.
Moet trouwens nog maar zien of het een titelweekend is. Ik verwacht wel dat Ajax wint, maar PSV-Feyenoord is tricky. Feyenoord is beter in vorm en heeft meer vertrouwen. Toch neem ik aan dat PSV thuis niet onderuit wil gaan. Puntje is best. Of winnen, ook prima.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Dat was zelfs een rode kaart.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Van Gaal uit in NRC zijn kritiek op Sneijder, onder het mom van: als je het in Turkije al niet laat zien.
En hij speelt daar niet op de positie waar Van Gaal hem wil opstellen, en hij is geen harde werker die goed druk zet (hij is wel een vaardige passer - dat kan hij zijn althans - maar in verdedigend opzicht is hij een risicofactor) ... ik vind het zo gek niet gezien de filosofie van Van Gaal en de matige verdediging van het Nederlands elftal (zeker na het wegvallen van Strootman). Maar zoveel alternatieven zijn er niet, dus ik ben benieuwd met wie Van Gaal dan op de proppen komt. En dat geldt eigenlijk voor een heleboel plaatsen in het elftal. Volgens mij is de basiself van het Nederlands elftal zelden zo open geweest als nu.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Lange zijde dus, vak W4. Zijn dat neutrale vakken o.i.d.? Denk dat ik m;n pa maar eens meeneem, die heeft een zwak voor Zwolle, dus wel geinig dan.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ajax moet morgen eerst maar zelf winnen. Wordt nog lastig zat.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Scheelt een slok op de borrel dat Niklas morgen in het centrum staat.
Al spelen we zonder centrum..
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ajax moet morgen eerst maar zelf winnen. Wordt nog lastig zat.
Tja, ik stel de regels niet op. Van mij mag het ook allemaal wat harder.
Blind stond zelf al onder de douche in zijn gedachten.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geel met een rood randje ja. Je had hem kunnen geven. Overigens ook aan Piazon. Kuipers miste die middag nogal wat ja.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Lange zijde dus, vak W4. Zijn dat neutrale vakken o.i.d.? Denk dat ik m;n pa maar eens meeneem, die heeft een zwak voor Zwolle, dus wel geinig dan.
Ja. De beide supporterskernen zitten altijd achter de doelen. Op de lange zijden zitten dan de neutrale supporters. Zullen voornamelijk Ajacieden zijn deze keer denk ik.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Spurs na een halve minuut alweer op achterstand. Wat een treurnis.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Spurs na een halve minuut alweer op achterstand. Wat een treurnis.
En 2-0 na drie minuten. 100 Miljoen voor Bale; koop eens een verdediging man.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Hmm kan ik niet zeggen, die lakse houding blijkt nergens uit. Ik denk eerder aan onvermogen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Pieters gescoord! Tegen Krul!
Jezus! Nee toch man! Ongelofelijk! Tranen in mijn ogen! Mee naar het WK met die man!
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Uiteraard. Als eerste keus op linksback.
Helaas denkt die flapdrol daar anders over.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hmm kan ik niet zeggen, die lakse houding blijkt nergens uit. Ik denk eerder aan onvermogen.
Daarbij leek ie de kaart en bijbehorende consequenties nog erger te vinden dan de beschamende eerste helft zelf; was nog anderhalve minuut lang aan het na-balen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik hoop van harte dat Barcelona Eriksen van de zomer haalt. Zou daar echt perfect passen. Dat Tottenham is echt onder zijn niveau.
Everton wint overigens ook. Staan nu 2 punten boven Arsenal, die 5de staan. Beiden nu eventueel duels gespeeld. Nog 5 speelronden te gaan. Kan wel eens het einde van het tijdperk Wenger worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.