• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.350 actors
  • 9.374.492 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Leuke wedstrijd weer, net als gisteren al. Prima, want tot nu toe was het weinig bijzonder in de Champions League.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

chevy93 wrote:

Magnifieke kaats van Xavi! Jammer dat ze die niet in de herhaling laten zien.

http://cdn.makeagif.com/media/4-09-2014/g6okIw.gif

Deze dus.. kan helaas niet groter en een herhaling ervan gaven ze ook al niet. Ik ben al blij zat dat het me überhaupt gelukt is om een gif te maken.

Buitenkantje rechts, om de man heen gekruld en gelijk weer klaar staan om het een-tweetje af te maken.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Gadver. Ik kijk de nabeschouwing terug maar wat zit die host van de NOS - weet z'n naam niet; doet er ook niet toe - een stel nare vragen te stellen. "Willen we dit wel zien?" "Gaan we hier de komende zeven jaar wel van genieten?" Flikker toch op.

moviemafketel wrote:

Tom 'U' Egbers

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dank je wel mensen. Ik ben in deze 90 minuten wel dertig jaar ouder geworden, ook het niet tonen van de hoeveelheid blessuretijd kan er nog wel even bij.

Gelukkig toch niet de verwachte deksel op de neus gekregen door de vele gemiste kansen. Barca was ook wel heel slecht, zielige wanvertoning. Ik kan helaasn iet zeggen dat ik genoten heb, heb me voornamelijk zitten verbijten. Spannend was het zeker en het collectieve vechtvoetbal overwon weer. Dat kan alleen met een Simeone team, ook van spelers waarvan je het niet verwacht. En dan mis je nog twee van je grootste vechters. Prestatie van formaat.

Nu hopen op Bayern/Real, waar ik verwacht dat het de laatste wordt. Ik denk niet dat de UEFA een Spaanse CL finale wil.

Zandkuiken

• 1745 messages
  • 1431 votes

Blijkbaar mag Courtois in Europees verband wel opgesteld worden tegen Chelsea... Heeft trouwens ook al tegen hen gespeeld in de Europese Supercup. Wat straalde hij vandaag weer vertrouwen uit by the way.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Animosh wrote:

Gefeliciteerd Naomi Watts! Jullie hebben het verdiend. Mooi dat Bayern door is ook (en mooi dat United eruit ligt). Dat maakt de halve finales een stuk spannender en leuker.

Ja, ik ben er ook erg blij om, erg verdiend, al vreesde ik het ergste na al die gemiste kansen. Die kans waar we met de schrik vrij kwamen (waar Courtois half op de grond lag) schopte hij die bal nou zelf over de goal? Wat een legendarische save dan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zandkuiken wrote:

Blijkbaar mag Courtois in Europees verband wel opgesteld worden tegen Chelsea... Heeft trouwens ook al tegen hen gespeeld in de Europese Supercup. Wat straalde hij vandaag weer vertrouwen uit by the way.

Bron?? Heb alleen nog maar het tegendeel gelezen/gehoord helaas. Al zou dat wel positief zijn, en kan Chelsea zelf ook vruchten plukken van de ervaring die hij op doet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Maar niet gesproeid. Al twee weken niet maar wat geeft het .

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Pleurt lekker op met die ervaring Nee hoor, doe die smalle maar netjes op de tribune

Zandkuiken

• 1745 messages
  • 1431 votes

Hier bijvoorbeeld, maar was ook duidelijk in het interview met de keeper zelf op de Belgische televisie na de wedstrijd vandaag. Hij wilde zich nu graag bewijzen in een wedstrijd tegen Chelsea...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

mjk87 wrote:

Van harte Naomi Watts, dat ten eerste. En ik loop weer 10 punten op je in in de poule, ook niet onbelangrijk

Enfin, echt heerlijke pot voetbal weer. Niet dat ik nu direct een groot kenner in buitenlands voetbal ben, maar dit was wel weer een bewijs dat de Spaanse competitie de mooiste van de wereld is op dit moment. Passie, sfeer, goed voetbal.

Jij mag de toto winnen, Atleti dan de cup met de grote oren .

Ben ik met je eens. Kijk ook het liefst Spaans voetbal, en volg behoorlijk veel. Passie, sfeer, en technisch goed voetbal. Jammer dat El Sierd niet becommentarieerde. Maar goed. El Sierd had bigger fish to fry.

https://pbs.twimg.com/media/BkzrX4WIgAI80HQ.jpg

Baas boven baas.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

@ Naomi Watts:

Rafael Hernández ‏@RafaelH117 · 13 min.

Courtois can play against Chelsea in the UCL, no restrictions.

Hij noemt verder geen bron, maar het is beter dan niets.

Edit: in het interview na de wedstrijd zei Courtois trouwens dat hij het schot van Xavi blokkeerde.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zandkuiken wrote:

Hier bijvoorbeeld, maar was ook duidelijk in het interview met de keeper zelf op de Belgische televisie na de wedstrijd vandaag. Hij wilde zich nu graag bewijzen in een wedstrijd tegen Chelsea...

Ah, dat zou wel goed nieuws zijn dan. Dat maakt me de loting niet uit (dan liever geen Real). Al denk ik gewoon dat de UEFA perse Atleti - Real wil in de semis.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Animosh wrote:

@ Naomi Watts:

(quote)

Hij noemt verder geen bron, maar het is beter dan niets.

Daar teken ik voor. Heel mooi.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Atleeeeeti!

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Naomi Watts wrote:

Al denk ik gewoon dat de UEFA perse Atleti - Real wil in de semis.

Waarom zou de UEFA dat per se willen? Vorig jaar speelden Barcelona en Real Madrid toch ook niet tegen elkaar in de halve finales? Toen beweerden kwade tongen juist dat de UEFA zinspeelde op een Spaanse finale. Ik hoop vooral dat Atletico en Real uit elkaar gehouden worden. Bayern - Atletico zou de meest interessante wedstrijd opleveren imo, maar met Chelsea - Atletico kan ik ook leven.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is waar, maar vond de lotingen nu, zowel in de EL als de CL wel erg toevallig dat de 'favorieten' elkaar ontliepen. Het liefst Bayern idd en anders Chelsea. Atletico zie ik over twee wedstrijden het niet doen tegen Real, maar in één daarentegen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Jij mag de toto winnen, Atleti dan de cup met de grote oren .

Ben ik met je eens. Kijk ook het liefst Spaans voetbal, en volg behoorlijk veel. Passie, sfeer, en technisch goed voetbal. Jammer dat El Sierd niet becommentarieerde. Maar goed. El Sierd had bigger fish to fry.

(afbeelding)

Baas boven baas.

Jij links, sierd rechts?

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Naomi Watts wrote:

Atletico zie ik over twee wedstrijden het niet doen tegen Real, maar in één daarentegen.

Ik denk dat Atletico met een volledig fit team wel van Real Madrid kan winnen, ook over twee wedstrijden. In de Copa del Rey werd Atletico kansloos verslagen, maar toen zaten jullie ook even in een flinke dip in vorm, toch? Als jullie Barcelona over twee wedstrijden kunnen verslaan, dan zouden jullie ook van Real Madrid moeten kunnen winnen. Jullie hebben ze dit jaar al een keer verslagen (uit nota bene), en dat kunnen jullie best nog een keer doen. Maar ik hoop echt dat Atletico en Real elkaar niet zullen loten. Ik zie doorgaans liever teams uit andere landen tegen elkaar spelen, en Bayern - Chelsea zou waarschijnlijk twee verschrikkelijke wedstrijden opleveren waarin Chelsea enorm defensief speelt (en moet spelen).

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Iedereen zal tegen Bayern op de counter spelen.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Mooie halve finalisten. Genoten van het voetbal van Atletico. Beetje een geüpgrade versie van Chelsea.

2 'vechtploegen' (Chelsea en Atletico, al doe ik beide wel tekort door ze zo te noemen) en 2 'voetballende' ploegen (Bayern en Real). Kunnen interessante halve finales worden.

Chelsea - Atletico bijvoorbeeld, vergelijkbare fysieke stijl en twee fantastische coaches.

Maar ook Real - Atletico zou geweldig zijn en natuurlijk Chelsea - Bayern met een duel tussen Mourinho en Guardiola spreekt tot de verbeelding

Laat maar komen

Zandkuiken

• 1745 messages
  • 1431 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Ah, dat zou wel goed nieuws zijn dan. Dat maakt me de loting niet uit (dan liever geen Real). Al denk ik gewoon dat de UEFA perse Atleti - Real wil in de semis.

The plot thickens...

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

"Volgens Spaanse media is in de huurovereenkomst een clausule opgenomen dat Atlético maar liefst drie miljoen euro aan Chelsea moet betalen zodra de teams in een officieel duel tegenover elkaar komen te staan."

Zo... Chelsea's penningmeester zal het wel goedvinden denk ik zo... 6 miljoen aftikken in een halve finale.

Chelsea - Atletico zal fysiek middenveld duel worden met behoudende tactieken lijkt me. Wel veel pit in de strijd.

Bayern - Real zal interessant worden.

Bayern - Chelsea zou ik benieuwd zijn hoe Mourinho dat duel gaat bespelen.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Speciaal voor jou zal ik de statistieken nogmaals plaatsen:

(afbeelding)

En om het predikaat van scorebordjournalistiek voor te zijn... Grote kansen voor o.a. Xavi, Iniesta en Messi. Sommigen gewoon 100% kansen (Xavi en Messi).

(quote)
Het was ook meer een ironische opmerking. Ook een beetje in het licht van al dat geklaag over ploegen als Chelsea.

(quote)
Vandaag zeker. Maar over twee wedstrijden vond ik Barça de betere ploeg. Laat ik het zo zeggen.. Barça deed het in Madrid beter dan Atletico in Barcelona. En dat komt ook deels omdat Atletico na het eerste (bijzonder goede) half uur amper pogingen gedaan heeft om echt aan te vallen. Dat ze uiteindelijk kansen creëren hebben ze ook meer te danken aan de ruimtes die ze kregen van Barça.

(quote)
(quote)
Heb je al eens de statistieken teruggekeken van de heenwedstrijd? Volgens mij heeft Atletico niet één goede kans gehad. Je ontkracht hier gelijk al je vorige bericht mee.

Wat zien we hier wat ontkracht wat ik beweerde? Attempts on goal? Mja die rolletjes van Iniesta van 25m deden Courtois echt sidderen...

Vorige week heb ik het helaas moeten missen, maar ik geloof best dat Barca toen beter was hoor. Ik reageer alleen niet op wat er vorige week gebeurde, maar op gisteren... als je met antivoetbal 6 of 7 enorme kansen krijgt mogen we dat wat mij betreft vaker zien.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Jaja, vandaag zijn er in 4 uur tijd nog 2000 kaartbezitters er bij gekomen die naar Rotterdam gaan en daarmee overschrijden wij de capaciteit van het IJsseldeltastadion. Wij hebben namelijk de grens van 13000 bereikt en er gaan dus sowieso meer Zwollenaren naar Rotjeknor dan Ajacieden. Die 4500 kaarten vliegen er nog wel door heen, daar ben ik helemaal niet bang voor.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Heel goed. Ik had niet anders verwacht.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

nclo wrote:

en er gaan dus sowieso meer Zwollenaren naar Rotjeknor dan Ajacieden.

Ik snap echt niets van je verhaal. De Kuip heeft sowieso meer dan (13.000 + 4500) * 2 = 35.000 plekken?

edit: Aahh..

Beetje opmerkelijk.. Volgens mij speelt mee dat het in De Kuip is. Mogen die van PEC op eigen gelegenheid gaan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.