- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Gefeliciteerd Naomi Watts! Jullie hebben het verdiend.
Mooi dat Bayern door is ook (en mooi dat United eruit ligt). Dat maakt de halve finales een stuk spannender en leuker.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Zoals ik al eerder zei, het probleem is niet een enkele schwalbe of kaart-gebaar maar het feit dat het alles is waar Barcelona tegenwoordig op is gebouwd. Dat en een enkele flits van Messi (die overigens weer eens ouderwets niet thuis gaf in een Europese uitwedstrijd in de knock out fase).
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Hopelijk nu dus geen Chelsea - Atletico voor Courtois...
Ik hoop op Real - Chelsea en Bayern - Atletico.
En dan de finale tussen Real en Atletico! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4516 votes
Van harte Naomi Watts, dat ten eerste. En ik loop weer 10 punten op je in in de poule, ook niet onbelangrijk 
Enfin, echt heerlijke pot voetbal weer. Niet dat ik nu direct een groot kenner in buitenlands voetbal ben, maar dit was wel weer een bewijs dat de Spaanse competitie de mooiste van de wereld is op dit moment. Passie, sfeer, goed voetbal.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ben benieuwd hoeveel mensen hier daadwerkelijk Atletico supporteren en niet alleen aan het genieten zijn van het verlies van Barça.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben benieuwd hoeveel mensen hier daadwerkelijk Atletico supporteren en niet alleen aan het genieten zijn van het verlies van Barça.
Wat wil je nu eigenlijk bereiken met je laatste berichten?
Er is hier maar 1 echte Atletico supporter en da's NW.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Uit pure wanhoop, omdat Messi zich ergens in een graspol verstopt had. Neymar kwam Juanfran niet voorbij en Fabregas was ook veel aan het doen behalve voetballen. En Iniesta, heeft hij ooit zo slecht gespeeld? Wat een balverlies had die man zeg.
Dus ja, als al je creatieve spelers een off-day hebben blijven er weinig aanvallende opties over.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Is dat laatste niet genoeg dan 
Maar daarnaast, wat een heerlijk team heeft Atletico! Die Koke, niet te filmen wat een drive, meteen in het Spaanse elftal zetten. Die fantastische coach, haha dat mega-kruis om z'n nek, schitterend!
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Van harte Naomi Wattsmaar dit was wel weer een bewijs dat de Spaanse competitie de mooiste van de wereld is op dit moment. Passie, sfeer, goed voetbal.
Nou, nee. In de PL kan ik ook genieten van wedstrijden uit de subtop. Daar moet ik bij de Primera Division niet aan denken.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Dus ja, als al je creatieve spelers een off-day hebben blijven er weinig aanvallende opties over.
Je moet ook krediet geven aan Atletico. Die gaven amper ruimte weg en zetten goed druk.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Ben in de Spaanse league voor Atletico, ik support ze niet Die-hard maar ben er wel voor. Al is NW natuurlijk dè Atleticoër. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Wat wil je nu eigenlijk bereiken met je laatste berichten?
Er is hier maar 1 echte Atletico supporter en da's NW.
Verder wel professioneel uitgespeeld, hoor. Misschien was het leuker geweest als Atletico iets van 2-0 voor was gekomen. Nu had Barça genoeg aan één goal en speelden ze lang met enige reserve.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Je moet ook krediet geven aan Atletico. Die gaven amper ruimte weg en zetten goed druk.
True. Betonvoetbal of collectief afjagen dan wel druk zetten vanuit een gesloten defensie. De enige twee methodes om Barca te pakken. Al blijkt dat laatste de laatste jaren de beste manier te zijn; gezien het verlies tegen Bayern, Ajax en Atletico in 1 jaar tijd.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Maar Diego Simeone, wat een baas! Betrekt heel het publiek erbij. Schitterend om te zien.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Voetbalzone - Edele delen Jóhannsson maken het goed: Hij heeft niet zon grote - m.voetbalzone.nl
Heerlijke reactie van Dick!

Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Jajaja Jack van Gelder, het is duidelijk.. het ware voetbal heeft verloren vandaag...
Hou toch op. Een team dat 90 minuten lang tekeer gaat en voor elkaar knokt tegen een team wat alleen maar dat balletje rond laat gaan in de hoop dat er eentje een briljant moment heeft maar er verder niks van bakt. Over antivoetbal gesproken... 
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Leuk zeg Tom Egbers heeft een Nederlandstalige speler gevonden.. Wat een TOP-interview weer.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
De CL enzo zijn natuurlijk leuk, maar het belangrijkste nieuws van vandaag is het verbijsterende bericht dat Frankie het nog steeds ziet zitten in Kolbeinn en hem zelfs als eerste spits ziet voor volgend jaar:
Sigthórsson hoopt na drie jaar Ajax op nieuwe uitdaging | Ajax Life updates - ajaxlife.nl
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Jajaja Jack van Gelder, het is duidelijk.. het ware voetbal heeft verloren vandaag...
Hou toch op. Een team dat 90 minuten lang tekeer gaat en voor elkaar knokt tegen een team wat alleen maar dat balletje rond laat gaan in de hoop dat er eentje een briljant moment heeft maar er verder niks van bakt. Over antivoetbal gesproken...
Overigens kreeg Barça best veel (grote) kansen voor een team dat er weinig van bakt. Ik tel al minimaal 3 100% kansen. Verder:
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Onmisbare ervaring voor Courtois, dat Atletico het nog ver moge schoppen!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Haha, die Jack junior ook in de NOS studio terwijl Van Nistelrooy en Mulder juist enorm hadden genoten: 'ja maar het voetbal heeft toch verloren, hier willen we toch niet elk jaar tegenaan kijken, 'we' genieten toch veel meer van Barcelona, wie zit hier nu op te wachten', etc. etc.
En zo is het.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
De CL enzo zijn natuurlijk leuk, maar het belangrijkste nieuws van vandaag is het verbijsterende bericht dat Frankie het nog steeds ziet zitten in Kolbeinn en hem zelfs als eerste spits ziet voor volgend jaar:
Sigthórsson hoopt na drie jaar Ajax op nieuwe uitdaging | Ajax Life updates - ajaxlife.nl
Verkooppraatjes. Hij kan moeilijk zeggen dat hij het niet (meer) in hem ziet zitten voor volgend seizoen. SIgi wil weg, en Ajax heeft het ook wel gehad na drie jaar geklungel en blessures. Ik ben hem dankbaar voor de vele belangrijke goals in de topduels, maar wil Ajax het niveau omhoog krikken zal hij een van de eerste moeten zijn die exit gaat.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Schitterend schot van Evra. Kunnen ze daar in Spanje nog wat van leren. 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Jaloezie waarvoor precies? Verder geen idee voor wie je wel of niet bent, maar de term antivoetbal lijkt me niet echt op zijn plaats over een team dat in een kwartier drie keer de paal of lat raakt en verder sowieso al vier of vijf keer zoveel kansen krijgt als je tegenstander. Dat je Barca geen zeeen van ruimte geeft rond de 16 lijkt me ook niks anti's aan.. Het is niet dat ze met elke bal de cornervlag opzochten of schopten tegen alles wat bewoog etc..
Barca gewoon dik verdiend en op waarde geklopt door het betere team.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Het voetbal heeft verloren.. hahahahah.
Heerlijk die Nederlandse voetbalpers. Die snappen er ook echt geen drol van he. As usual.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Verder geen idee voor wie je wel of niet bent, maar de term antivoetbal lijkt me niet echt op zijn plaats over een team dat in een kwartier drie keer de paal of lat raakt en verder sowieso al vier of vijf keer zoveel kansen krijgt als je tegenstander.
https://pbs.twimg.com/media/BkzqbP6CQAE6Bco.png:large
En om het predikaat van scorebordjournalistiek voor te zijn... Grote kansen voor o.a. Xavi, Iniesta en Messi. Sommigen gewoon 100% kansen (Xavi en Messi).
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Allemaal pro-Barca bij de NOS. Ik word er echt krankjorum van. Ik heb dan nog alle sympathie voor Sierd die gewoon toegeeft dat Atletico Madrid in zijn hart gepompt is ipv altijd dat schijnheilige gedoe van die grappenmakers aan de ronde tafel bij de NOS die nog net geen permanente erectie krijgen bij een goede bal van Xavi of Iniesta. Walgelijk te noemen. Snel een revolutie daar plegen en die clowns als Grueter, Snoeks en Vermeulen de deur uitgooien en Sierd aantrekken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.