- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Iedereen zal tegen Bayern op de counter spelen.
Barcelona misschien niet, maar die liggen eruit, hehe. Ik heb verder geen problemen met counter-voetbal, maar ik verwacht wel dat Chelsea verdedigender zal spelen tegen Bayern dan Atletico of (vooral) Real Madrid. Bayern - Chelsea en Atletico - Real vind ik overigens ook geweldige wedstrijden die ik zeker niet zal willen missen, maar ze hebben niet mijn voorkeur. Hoe wedstrijden tussen Mourinho en Guardiola verlopen weten we al en Atletico en Real hebben elkaar dit seizoen al vier keer ontmoet.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
edit: Aahh.. 
Beetje opmerkelijk.. Volgens mij speelt mee dat het in De Kuip is. Mogen die van PEC op eigen gelegenheid gaan?
Je bent toch voor Ajax? Vreemd dat de commotie rondom de kaartverkoop dan compleet aan je voorbij is gegaan
Waarom Ajax minder bekerfinalekaarten afneemt dan PEC | Ajax Life updates - ajaxlife.nl
Treinen mogen opeens minder personen vervoeren dan eerst(350 minder per trein) en er zijn geen bussen beschikbaar vanwege verscheidene redenen. Ajacieden naar Rotterdam krijgen blijft een hekel punt idd.
Verder nog, de reden waarom Fox ook instemt met de wijziging van tijdstip
Fox gaat schakelen tussen duels Ajax en Feyenoord | Ajax Life updates - ajaxlife.nl
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Eerlijk is eerlijk, ik heb gister het grootste gedeelte van de tweede helft gekeken en het was weer een alleraardigste wedstrijd. Die passie van Atletico, mooi om te zien. Het spel van Barça, tja, ik kan er niks mee. Wel walgelijk was de nabeschouwing die ik na een paar minuten woedend heb uitgezet. Dat jonge ventje van Studio Sport kon er blijkbaar slecht tegen dat Barça had verloren. Speelde Messi eigenlijk mee?
Jaja, vandaag zijn er in 4 uur tijd nog 2000 kaartbezitters er bij gekomen die naar Rotterdam gaan en daarmee overschrijden wij de capaciteit van het IJsseldeltastadion. Wij hebben namelijk de grens van 13000 bereikt en er gaan dus sowieso meer Zwollenaren naar Rotjeknor dan Ajacieden. Die 4500 kaarten vliegen er nog wel door heen, daar ben ik helemaal niet bang voor.
Vorig seizoen in de bekerfinale kwam ik allemaal mensen tegen van wie ik zeker wat dat ze helemaal niks met AZ of voetbal hebben. Die zien het gewoon als een dagje uit, walgelijk.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Eerlijk is eerlijk, ik heb gister het grootste gedeelte van de tweede helft gekeken en het was weer een alleraardigste wedstrijd. Die passie van Atletico, mooi om te zien. Het spel van Barça, tja, ik kan er niks mee. Wel walgelijk was de nabeschouwing die ik na een paar minuten woedend heb uitgezet. Dat jonge ventje van Studio Sport kon er blijkbaar slecht tegen dat Barça had verloren. Speelde Messi eigenlijk mee?
Vorig seizoen in de bekerfinale kwam ik allemaal mensen tegen van wie ik zeker wat dat ze helemaal niks met AZ of voetbal hebben. Die zien het gewoon als een dagje uit, walgelijk.
Het is ook maar afwachten. Deze clubs zijn niet gewend om met zulke grote getalen in een groot stadion te zijn. De sfeer bij Heracles was bv dramatisch met de bekerfinale. Wat dat betreft is het met de grote clubs vaak beter qua sfeer in zo'n finale, ondanks dat het bij de provincieclubs "veel meer leeft" en de hele provincie daarvoor is uitgelopen.
Ik maak me dan ook geen zorgen over volgende week zondag
Ondanks een fysieke minderheid.
Over Barca nog. Ik denk dat niemand die hun spelletje prefereert gisteren heeft genoten, want het leek eigenlijk nergens op. De belangrijkste spelers (Iniesta/Messi) waren echt om te janken zo slecht/onzichtbaar en de rest leek ook maar wat te doen.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Nou, toen wij in de Kuip waren was echt te gek. Zou het graag nog eens over doen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
De ervaring zal vast vet zijn, maar de sfeer was bij een paar bekerfinales echt minder met kleinere clubs. Nu is dat van NEC natuurlijk een tijdje geleden en heb ik die niet gezien.
Er vindt een hele volksverhuizing plaats, maar eenmaal in het stadion is het toch wat te overweldigend uiteindelijk. Nu is het aan Zwolle om het tegendeel te bewijzen 
Bekerfinale begint voor mij haast als een verplichte routine aan te voelen, maar er is niets erger dan niet zelf bij een bekerfinale aanwezig te (kunnen) zijn.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Wij staan nu niet bepaald bekend om onze goede harde kern. Maar er komt hopelijk wel meer lawaai van de tribunes af dan Heracles 
Ff wat anders, als Zwollenaar vind ik het natuurlijk hartstikke grappig om onze vijandelijke koekhappers uit Deventer belachelijk te maken, maar dit vind ik oprecht nog te triest voor woorden: Go Ahead Eagles wil 11 miljoen euro lenen bij gemeente voor verbouwing stadion - rtvoost.nl
Nu begrijp ik dat het water aan je lippen staat als je stadion afgekeurd dreigt te worden, maar volgens mij hadden die lui al in 2010 (!) laten mededelen dat zij zich aan het klaarstomen zijn voor promotie naar de eredivisie, dan is het pittig raar dat je nog niets aan het stadion gedaan hebt. Typisch een situatie van een ploeg die promoveert en onverantwoorde risico's neemt. Hopelijk loopt dit goed af, want de derby wil ik persoonlijk niet kwijt (eigenlijk wel, zorgt voor teveel stres maar ik moet een beetje nuchter en politiek correct overkomen).
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Je bent toch voor Ajax? Vreemd dat de commotie rondom de kaartverkoop dan compleet aan je voorbij is gegaan
Waarom Ajax minder bekerfinalekaarten afneemt dan PEC | Ajax Life updates - ajaxlife.nl
Treinen mogen opeens minder personen vervoeren dan eerst(350 minder per trein) en er zijn geen bussen beschikbaar vanwege verscheidene redenen. Ajacieden naar Rotterdam krijgen blijft een hekel punt idd.
Ja, daar gaat het natuurlijk al mis. 
Die aangepaste wetten heb ik wel van gehoord. Vooral die met die (te) lange treinen is toch wel erg pijnlijk te noemen...
En dan dit:
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Het zijn ook vooral drogredenen. Het komt er vooral op neer dat er in de treinen minder mensen vervoerd mogen worden en Ajax geen zin/tijd heeft om meer bussen te regelen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4516 votes
Enig nadeel daaraan is dat zo een leuk weetje voor een quiz o.i.d. dan is verdwenen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
onze vijandelijke koekhappers uit Deventer
Spijtig, hier had je naar mijn smaak koekhappende egels van kunnen maken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Benieuwd wat AZ zo kan. Ik kijk het maar eens een helftje aan. Stiekeme 0-1 en je hebt een hele leuke wedstrijd.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Dick is realistisch: "normaal gesproken hebben we geen kans."
Ik vrees ook het ergste...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Een 2-0 of 3-0 verlies verwacht ik vanavond, maar je weet het niet.
Sulejmani een basisplaats trouwens.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Heeft RTL ook ergens een livestream? Kan hier via mijn macbook via Fox Sports alleen de andere drie potjes zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heeft RTL ook ergens een livestream? Kan hier via mijn macbook via Fox Sports alleen de andere drie potjes zien.
Waar is hier? Nog altijd Florence? Ben je vast op zomervakantie ofzo? 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Waar is hier? Nog altijd Florence? Ben je vast op zomervakantie ofzo?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Helaas. Over en uit. 1-0.
Sevilla gewoon op 3-0 tegen Porto. 
Valencia ook gewoon op 2-0 tegen Basel, nog 1 en 't is weer gelijk!
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes

Ik ben normaal geen tegenstander van Leo Driessen, maar nu lult hij de wedstrijd pittig dood. Ik prefereer toch Sierd.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
Pff, Basel raakt geen bal maar Valencia laat na nog te scoren voorlopig. Net pech, bal op de lat.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
Vette goal! Dik verdiend.
Briljante goal zelfs.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Een 2-0 of 3-0 verlies verwacht ik vanavond, maar je weet het niet.
Sulejmani een basisplaats trouwens.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Gouweleeuw. Zal ook nooit zo goed worden als iedereen dacht...
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Weer Rodrigo. 2-0.
Al mocht die nooit meer op 't veld staan voor dat natrappen. Belachelijke actie.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Die Johansson is echt slecht he..... Heeft duidelijk laten blijken dat AZ zijn plafond is. Zegt weer genoeg over Eredivisie spitsen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Lijkt wel of die Basel-spelers versuft zijn.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Kansloos nieuwsbericht dus. De kans is uiteindelijk groot wanneer je 40 willekeurige namen neerpent en eentje daarvan vertrekt daadwerkelijk naar Atletico 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
Onbegrijpelijke misser van Valencia 2min voor tijd. 3 ballen op het doelhout ook... Verlengingen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.